kludne tam id aj bez blocku, vacsinou si pamataju, ja som par krat tak nabehol bez blocku a podotahovali kus spice abo co bolo treba :), teda ak narazis na toho isteho mechanika samozrejme
30.01.2014 - 15:35:46
00
do športservisu na servis určite nie a predpokladám,že v kaktuse by ti dali iný podobný olej a nie vazelínu ktorá tam nepatrí.
30.01.2014 - 15:37:26
00
ja som to ani neskusil, vtedy mi to bolo divne ale vysral som sa na to 2 mesiace, bicykel stal dole v pivnici, pockal som este na nove komponenty, a az potom som to zacal riesit, a to od nikoho neocakavam aby sa na mna po skoro 3 mesiacoch pamatal :)
30.01.2014 - 15:41:50
00
...inac to je casta chyba, ked mazu mavic orechy s vazelinou. Mavic potrebuje uplne riedky olej, takmer ako voda.
Btw, nezda sa vam obchod sportservis predrazeny? A teraz nemyslim o par eur, ale o hodnych 50% a viac?
Napr. doplnky ako lampy, tachometre, a pod...
16.05.2014 - 14:32:20
00
Volala mi priatelka: dnes ju mali chlapci v P. Biskupiciach maximalne na háku...bola sama na predajni asi pol hodinu a ani jeden sa neuráčil prísť...len sa rozprávali pri pulte...prístup ako poď na je*ať do žihľavy...a to tam išla s tým že chce odísť s bikom...toto sa jej stalo už druhý krát a viac tam vraj nevkročí...neviem či toto je ten správny prístup ku zákazníkovi...ignorancia....:-(:-(
30.07.2014 - 17:40:16
00
ja si myslim, ze je to o ludoch a k ich pristupe k zakaznikovi. Uz to ma jeduje, ze uz aj na obycajne nastavenie bicykla sa caka. Treba sa objednat. Je mi to nepochopitelne a cudne. Predajcovia sa uz dostavaju do pozicie pana a chudak co ma bicykel do pozicie sluzobnicka a je vobec rad ze si ho vsimnu. Toto nebolo ani pred rokom 89.
30.07.2014 - 18:43:54
01
otasek to je dost divne. tvoja priatelka nema usta? byt sam v predajni len s predavacmi a chcem kupit bajk tak pridem k nim a informujem sa sam.
celkom ma to pobavilo :D
30.07.2014 - 19:24:53
01
matvej11: robil som 6 rokov v obchode, tak viem ako by mala prebiehať komunikácia predajca- zákazník. Je slušnosť sa zákazníka spýtať či nepotrebuje poradiť, keď už tam pol hodinu postáva a nie čakať ako teliatko pri pulte kým si zákazník príde po radu...ale možno u vás v BA to tak nefunguje...hold iný kraj, iný mrav...;-)
30.07.2014 - 20:22:26
01
dnes som tam bol, a človek ktorý prijíma servisné zákazky nemal svoj deň.... :(
30.07.2014 - 20:51:06
00
Dobrý deň,
mrzia nás obe negatívne skúsenosti, ktoré sa tu objavili pred dvoma dňami. Rovnako ako naši predajcovia, aj mechanici sú vedení k úcte a k rešpektu k zákazníkom a preto sa vám obom ospravedlňujeme za nevhodný prístup.
01.08.2014 - 14:11:38
00
Biskupice nepoznam. Chodievam do petrzalskej predajne a som spokojny vzdy s pristupom. Co sa tyka tej priatelky, pride mi to vtipne. Ked uz tam polhodinu stala a nevedela sa spytat.. Chalani co sedeli za putlom tiez absolutne dilinovia. Stoji im tam babena a ani mu ani bu. Mam pocit, ze doslo k stretu treieho druhu na oboch stranach.. :)
01.08.2014 - 14:34:58
03
ja si myslim, ze je to o ludoch a k ich pristupe k zakaznikovi. Uz to ma jeduje, ze uz aj na obycajne nastavenie bicykla sa caka. Treba sa objednat. Je mi to nepochopitelne a cudne. Predajcovia sa uz dostavaju do pozicie pana a chudak co ma bicykel do pozicie sluzobnicka a je vobec rad ze si ho vsimnu. Toto nebolo ani pred rokom 89.


Nepochopitelne to je vtedy, ak mas prazdnu predajnu a mechanici nemaju co robit, ale ak je sezonna tak sa naozaj neda vsetko stihat, aj servis, aj predaj, aj tovar atd atd..., tak preto to objednavanie, lebo aj to obycajne nastavenie biku, ak ma byt poriadne "stoji" nejaky ten cas... :!:
01.08.2014 - 15:37:36
00
Ja poznam len P.Biskupicku predajnu, doteraz som nemal problem, aj ked som tam bol sam, vzdy sa niekto pristavil ci nieco nepotrebujem. Ale dlhsie som tam nebol, mohli sa pomenit predavaci.
02.08.2014 - 21:38:24
00
Je to servis, ktorý si bez okolkov vypýtal 12 eur za "opravu" (dotiahnutie?) stredového zložena, kde problém zjavne spočíval iba v tom, že bolo uvolnené a mierne povytiahnuté zo stredovej trubky. Zdôrazňujem, že žiaden iný problém, zádrhel či komplikáciu nedokázali reportovať. To všetko na MTB s jedným prevodníkom bez prešmykača alebo vodítka. Na veľmi rozčarované výhrady k adekvátnosti ceny týpek od výdaja významne ukázal na šrób jednej kľuky, potom šrób druhej kľuky a objasnil (tým iritujúco blahosklonným tónom, ktorý predpokladám znesú len typy vyťahujúce bike 1-krát do roka na vychádzku po hrádzi), že oba bolo treba najprv odmontovat, pričom mechanik mu následne sekunduje poznámkou v takom duchu, že demontáž a montáž stredu vždy dá zabrať. No a ešte sme sa spolu dopátrali poznatku, že cena tejto opravy zhruba zodpovedá cene obdobného nového stredového zloženia. Kto má pocit, že mi niečo mohlo ujsť a že zákrok mohol byť náročnejší než predpokladám (nebodaj fyzicky), a to adekvátne k uvedenej cene, kľudne ma dajte do obrazu.

Predavači + sortiment sú ok.


Naposledy upravil nimm_zwei dňa 29.09.2014 - 13:39:18, celkovo upravené 2 krát.

29.09.2014 - 01:22:18
00
a to boli biskupice ci petrzka? bo v petrzke mam len same dobre skusenosti, viac krat sa mi uz stalo ze som tam chcel nechat bike na servis ale mali plno tak mi len cosi narychlo skusili podotahovat/namazat a bolo po probleme :) a zadarmo
29.09.2014 - 01:44:53
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up