To je teraz taká móda, umiestňovať tlmič na miesto, kde sa zhromažďuje všetok sajrajt?

Svätá pravda... ideálne keď sa ešte medzi tlmič a rám dostane štrk a blatko môže bit aj
Kashima na štvrtú.... :D dá sa tam namontovať neoprén alebo blatníček -však nech si zákazník platíííí
11.02.2014 - 17:24:30
02
Prečo by nezapadal? ... má len o 10mm menej zdvihu ako zesty ... a od XC má myslím ešte stále dostatočne ďaleko ... beriem ho do úvahy stále aj keď s nižšími zdvihmi ale stále AM ... Mne je viac menej jedno ktorý z nich to bude lebo kvalitatívne tam nejaké rozdiely nevidím a na každom z nich sa cítim dobre ... akurát pri tých slabších modeloch by som časom určite robil nejaké vylepšenia v komponentoch. Ide mi hlavne o to, aby ten kto sa vyzná poradil v tom či by sa viac oplatil ešte model 2012 ... alebo risknúť 2013 s CTD tlmením ... lebo ako všetci vieme veľký úspech to nemalo ...
11.02.2014 - 17:45:26
00
Pokiaľ viem tak reálne má Zesty 2013 vzadu 150mm, je to aj v tom odkaze ktorý som poslal :)
Mohol by to niekto kto ho má aj zmerať.
11.02.2014 - 18:27:03
00
Ano Zesty 2013 má 150 vpredu ale vzadu má stále 140 myslím ... až 2014 má myslím aj vzadu 150 ... teda záleží o akú verziu ide. Ale na to som sa nepýtal ... do témy som dal nejaké bicykle a nezaujíma ma či má jeden o niekoľko mm väčší alebo menší zdvih... ale či by sa viac oplatilo investovať do overenej technológie 2012 alebo zariskovať s tým CTD ... na to ma skôr zaujíma názor ľudí čo to jazdia/jazdili. Prípadne či čakať na nejakú dobrú jazdenku ... .
11.02.2014 - 18:39:26
00
V testíku mu namerali 150 aj vzadu, dokonca to tam 2x spomenuli, takže by som tomu veril :) Máš tam odkazy na jedny z najlepších testov aké sa dajú získať, dokonca je tam aj Remedy, dokonca sú tam aj nejaké veľmi zaujímavé konkurenčné modely...
Ak je prítomnosť CTD jediná vec čo ťa na tých bicykloch trápi, tak je to podľa mňa nesprávny prístup.

Už končím v tejto debate, snáď sa niekto ozve kto bude vedieť rozumne porovnať tie vidlice a tlmiče.
11.02.2014 - 18:58:36
00
Ale zasa a znova sa vyjadrujem, že mi nejde o nejaké porovnávanie kvalít rámov lebo už mám viac než dosť toho načítaného po fórach aj z testov a viem že tam obstáli celkom slušne.... ani ma nezaujíma či mu namerajú v teste o pár mm viac zdvihu ako uvádza výrobca .... jediné čo ma núti uvažovať medzi jednotlivými ročníkmi je technológia CTD ... lebo to ma jediné na tých bicykloch dosť odrádza ... kopec ľudí má práve s týmto problémy na bicykloch ... tak by ma zaujímal len názor ľudí čo by robili iní ...
11.02.2014 - 19:08:48
00
Rokmy overené ,,čim jednoduchšie, tým lepšie a spolahlivejšie" ... klasika sa nezaprie aj ked vývoj ide dopredu..
11.02.2014 - 19:20:42
01
Ale zasa a znova sa vyjadrujem, že mi nejde o nejaké porovnávanie kvalít rámov lebo už mám viac než dosť toho načítaného po fórach aj z testov a viem že tam obstáli celkom slušne.... ani ma nezaujíma či mu namerajú v teste o pár mm viac zdvihu ako uvádza výrobca .... jediné čo ma núti uvažovať medzi jednotlivými ročníkmi je technológia CTD ... lebo to ma jediné na tých bicykloch dosť odrádza ... kopec ľudí má práve s týmto problémy na bicykloch ... tak by ma zaujímal len názor ľudí čo by robili iní ...

Veď keď je to CTD jediná vec čo ťa odrádza tak zober ten starší model a máš po starostiach a ešte aj nejaké € ušetríš ;) Z toho čo si dal do výberu by som zobral Remedy, dosť dobrý bike, takmer do každého terénu
11.02.2014 - 20:07:11
00
Hej tak som nad tým aj ja rozmýšľal ... len zasa keď sa pozriem, že takmer za tú istú cenu mám nový zesty 314 o rok mladší technologicky mi to príde fajn ... uvidím ako sa rozhodnem ... mám vybavené ešte aj nejaké testovanie tak dúfam že to mi pri výbere pomôže. Inak nevie tu niekto či sú tlmiče s CTD vyrábané špeciálne pre trek vo výhode alebo s ich údržbou ... znesú viac ako tie klasické? lebo o nich som sa toho moc nedočítal a ani som to osobne nemal možnosť jazdiť tak neviem posúdiť
11.02.2014 - 21:54:04
00
a ja som sa zase dozvedel vela :(
tak planujem nieco lahsie ku zjazdaku lebo na tom sa do kopcov horsie slape i ked to nieje nemozne :D
cena nejak kolo 1500e a velkost nejak 18-19 kedze moja vyska je 183cm
11.02.2014 - 23:04:08
00
Som vlastníkom tlmiča CTD a nemám s ním žiaden problém. Nerovnosti pohlcuje krásne a popravde si neviem o moc predstaviť, ako by ich mohol pohlcovať lepší tlmič. (pozor! moje názory sú skreslené tým, že som iný tlmič ako FOX nejazdil!) Daj si ale pozor na jednu vec - strašne ide ten tlmič do zdvihu. Čiže to môže dopadnúť tak, že ho budeš mať nabombovaný jak delo, no pri väčšom dropíku (pol metra) budeš aj tak dávať dorazy. :)
12.02.2014 - 18:00:10
00
A presne taky tmic by som nechcel.
12.02.2014 - 19:15:49
01
Drasho tebe sa to stáva? ... ako sa to dá riešiť?
12.02.2014 - 19:21:46
00
treba zväčšiť progresivitu zmenšením komory, niečo do nej napchať (handru, penové krúžky z boxov s cd, ... alebo https://www.google.sk/search?q=fox+ctd+volume+spacer+kit&safe=off&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JL_7Usv6MozHsgbXsYG4Ag&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1920&bih=965).
Na progresivitu má vplyv i priebeh zadnej stavby rámu.
12.02.2014 - 19:38:14
00
Tomibiker - ono to je vlastnosť tých tlmičov. Nie závada.
Marinada - rozumiem ti, pri skákaní by to bolo peklo. No pri mojom štýle jazdy to je zanedbateľné. :)
12.02.2014 - 19:41:26
01
keyboard_arrow_up