[quote=""]tie stranky som si cital ale potreboval by som skorej porovnanie niekoho kto jazdil
plaste a presiel na plastovky. Ja mam 70 kg a na fore boli vecsinou pripady kde na plastovky presli objemnejsi jazdci z dôvodu castych defektov. Chcem vediet ci by plastovky priniesli nejake plus alebo len zbytecne gramy naviac a komplikacie s lepenim defektov.[/quote
Ja som "objemnejsi" a jazdim plastovky...A aj ked ma nikdy nezradili na vyjazde ( prevencne som daval tmel do nich-cize v 99% pripadov si defekt potom ani len nevsimnes-hned sa zalepi. ), aj tak som mal vzdy v hlave, ze co ked chytim nejaku vacsiu dierku, na co tmel stacit nebude. Vzdy stacil, nikdy som si nevsimol nejaky vyrazny pokles tlaku v plastovke. . Pred vyjazdom vzdy kontrolujem tlaky a plastovku len obcas lmusim prifuknut....max --0,5bar..Tlak drzia uplne super....Ale plaste sa mi pravidelne spustili z 8,5-9baru na 7-6,5baru ...rozdiel pred a po vyjazde..Asi to mala na svedomi moja vaha....Jasne ze je to zalezitost aj duse...ja som pouzival nejake continentaly za 4eura.
A co sa tyka tych gramov naviac...Plastovka Tufo C S33 PRO ma cca 335g a plast taky uz lahsi cca 200g +
dusa cca 50g a este treba priratat hmosnost tej pasky co je okolo rafiku..Ta sa pri plastovke dava dole...A ktovie kolka ta vazi.nie viac asi ako 25-30g ....cize 335g vs 285g (200+50+35)
Fakt je, ze 70kg jazdov zaujimaju aj gramy .