Nemozem si pomoct ale prax mi ukazuje opak, za predpokladu spravneho nahustenia.
14.03.2014 - 11:53:29
01
a aky tmel pouzivas do plastovky ako prevenciu ? niekde som cital ze ako prevencia sa pouziva jeden tmel a na zalepenie defektu sa pridava nejaky iny, na vyjazd zo sebou nosis aj nahradnu plastovku alebo len tmel ?


Oranzovy TUFO..ten pouzivam aj ako prevenciu aj pre zalepenie..Netusim, ci to robim spravne,ale nemam s tym problem.
14.03.2014 - 13:17:44
00
Oranzovy TUFO by sa na prevenciu nemal, ale ak to funguje, tak pre nas ostatnych o poznatok viac. :) Kazdopadne, skusenosti s preventivnym zltym su prevazne take, ze je na hovno... :)
14.03.2014 - 13:46:30
00
a ja mam skusenosti s oranzovym preventivnym take, ze som si nikdy nevsimol defekt.. ...bud som ho nedostal alebo to fungovalo....
14.03.2014 - 13:58:38
01
johnnySVK a ake plastovky jazdis ?
14.03.2014 - 14:03:47
00
Nemozem si pomoct ale prax mi ukazuje opak, za predpokladu spravneho nahustenia.


by ma zaujimala ta tvoja prax - tj udaje pri rovnakych poveterrnostnych podmienkach na rovnakej trase, rovnaky model plastov 23mm vs 25mm pri max doporucenom tlaku, rovnaky vykon vo watoch a vysledna priemerna rychlost (pripadne opacne rovnaka avg a konkretny vykon vo wattoch), potom sa mozme bavit o praxi ;-)
14.03.2014 - 14:29:02
00
Ako prevenciu tam mam kolko toho tmelu nakydat?Na defekt pisu 1/3 flasticky.
14.03.2014 - 14:30:53
00
johnnySVK a ake plastovky jazdis ?


TUFO C S33 PRO.......ine ani nepoznam...
14.03.2014 - 14:36:39
00
Ako prevenciu tam mam kolko toho tmelu nakydat?Na defekt pisu 1/3 flasticky.


baj očko....ani ja som nedaval viac ako 1/3 na prevenciu..
14.03.2014 - 14:37:54
00
Ten obrazok mi nejde do hlavy skor mi to pride ako porovnanie spravne nahustenej pneu a podhustenej. Pri rovnakych sirokych rafkoch a osadeni roznych sirkach pneu sa sice radius sticnej plochy zmensi ale co sa tyka 23 a 25 bude ten rozdiel minimalny nechce sa mi to ratat ale razantny rozdiel by mal byt medzi 23 a napr 28.
14.03.2014 - 14:40:24
01
Bejde o to ci je to lepsie , ale ze to teraz "frci" :)
14.03.2014 - 14:46:17
02
Raver taketo vedecke studie som nerobil, zato logicka fyzika nepusti (cim mensi radius o to mensia stycna plocha). Nemam tolko skusenosti aby som daval rady ale co som porovnal viem posudit a podla mna je lepsie 23mm a nemam problem s brzdou pri zhodeni kolesa co 25mm balon nedovolil.
14.03.2014 - 16:18:14
00
lubor1 To nie su ziadne vedecke studie, ale lahko meratelne fakty v praxi za predpokladu, ze mas wattmeter, 23/25 plaste a trochu casu ;-)
Ved urcite aj WorldTour teamy a pro teamy presli pre sezonu 2014 na 25mm galusky lebo su nevyhodnejsie ako 23mm :-)
Myslis ze aj profici pri technickom probleme mimo defekt by najskor vypustali vzduch? Isto nie ;-)
Kazdopadne pre siroke plaste/galusky sa doporucuju na to urcene brzdy, ktore maju niektore firmy od modelovej rady 2014 v ponuke.
Pocity casto mozu mylit a toto je zrovna ten pripad. Podobne ako ten, ked si ludia myslia, ze pri drzani dole v oblukoch maju najviac aerodynamicky posed.
14.03.2014 - 18:38:41
00
Pocity často mýlia ;-) Preto si na tréningoch bežne stopujem jednotlivé úseky či okruhy. lubor1 meraj si niektoré úseky (časovky) po rovine alebo do vrchu a uvidíš, či je nejaký rozdiel. Možno nezistíš nič ;-) Ako mne ľahšie kolesá v časovkách do vrchu nič nepomohli, svine jedny :D Merateľný rozdiel je len v maximálke v zjazdoch.
14.03.2014 - 18:45:14
00
Tu moze byt pricina, profi jazdci pravdepodobne nikdy nevideli kolesa co som mal nahodene origo na felte z95 za 700,-€ (25mm) kde to robilo problem s brzdou. Scirocco 35 mam 23mm a pri jazde kde som maval rychlost 33km/h som siel 37km/h ale to by som za porovnanie nepovazoval. Zatial som na novych kolesach najazdil malo a je dost mozne, ze zmeny k lepsiemu ktore som zaregistroval su vdaka kolesam a nie plastom (az na tu brzdu tam to je jasne)
Profi sport nesledujem ale nestalo sa uz, ze sa po sezone a zmene techniky robila nova zmena lebo sa to neosvedcilo?
Napr v hokeji je vzdy na vine trener a treba ho menit aj ked hraci hraju ako postihnuti.
15.03.2014 - 08:04:54
01
keyboard_arrow_up