Čaute, mal by som pár otázok k teoretickej úprave tohto biku (specialized status)..
http://velosprint.sk/shop/c.224_571/specialized-status-fsr-ii-wht-red-blk-12.p.25301
prvá otázka: dá sa dostať na tie kľuky 24 zubový prevodník?
nechcem dopredu dvojpílu, len single 24z prevodník..
24.04.2014 - 08:17:13
00
zatiaľ plánované zmeny:
dvojkoruna preč, namiesto nej Marzocchi 66 s alternatívnym zdvihom 140-180mm kazeta 11-36
brzdy avid 5 preč, namiesto nich Shimano Zee
sedlovka - teleskop specialized command
prípadne ak máte nejaké inšpiratívne nápady ako upraviť ešte výbavu biku tak píšte..
25.04.2014 - 01:00:29
00
Vykašľal by som sa na 24 prevodník. Nechal by som 32 a nahodil nejakú 40-42 zubovú kazetu. Spravil som tak teraz na svojom biku a za mňa max spokojnosť. Vyšľapem s tým všetko čo predtým a neobmedzuje ma taký krpatý prevodník. Bral som RF Narrow-Wide a paráda, žiadne paradnie reťaze ani bez napínaku alebo vodítka.
25.04.2014 - 08:02:32
00
volodaj ale dať za 42 zubovú kazetu 200€ je trochu dosť, najmä keď je to spotrebák..a to sú len 10 kazety, čiže by som musel aj radenie s prehadzovačom meniť..takto deviatkovú 11-36 kazetu kúpim za dvacku a hotovo..
25.04.2014 - 11:43:28
00
Kazeta 100, no ak tam je 9 radenie tak máš pravdu, to som si nevšimol. Len si jednoducho neviem prestaviť jazdenie s 24 prevodníkom. S tým si neprišliapneš ani dolu kopcom. O spotrebák by som sa nebál, pochybujem že budeš na tom jazdiť nejaké extra kilometre. S jednou kazetou (klasikou 11-34)som najazdil za posledné 3 sezóny dokopy niečo okolo 5-6 tis km a nezdá sa mi, nejaká moc zničená. Som zvedavý na životnosť tejto 11-42.

Ale veď skús, uvidíš. Hlavne aby ti to vyhovovalo. Potom daj vedieť ako si spokojný. Kamoš takto skladá Statusa, ale kus inak (Van 36 180, DHX 5 Air, dvojprevodník). Tiež som zvedavý čo mu z toho vyjde a ako bude spokojný.
25.04.2014 - 12:25:45
00
už som čítal o pár takto prerobených statusoch a pocity boli prekvapivo dobré..do 30 km sa s tým dá šlapať..síce je to náročné ale ide o pôžitok z jazdy dole, nie o šlapanie.. :D budem to prerábať v zime, takže jazdiť to budem až na budúcu sezónu..uvidím, premyslím si aj dvojplacku..
25.04.2014 - 12:31:21
00
Marzocchi 66 vypadla z hry, nejaké návrhy na vidlu ktorý dvíha 180mm?
zaujímajú ma vaše názory:
1. čo hovoríte na vidlu X-Fusion Vengeance R 170mm?
2. prehodiť na bike radšej RS Lyrika z Reigna a nechať vytiahnuť zdvih zo 160 na 180? (neviem síce ako, ale mechanik v predajni vraví, že by sa to malo dať)
3. ktorá z týchto dvoch vidiel bude lepšia?
27.04.2014 - 17:05:55
00
Zaujímalo by ma, že prečo chceš ten bike tak upravovať. :)
27.04.2014 - 20:13:39
00
chcem ho spraviť tak, aby sa na ňom dalo vyšlapať na Zobor..nech ho nemusím tlačiť..chodím stále tú istú trasu na Zobor, tak cca približne viem aké prevody tam treba, tak ich chcem dať na statusa, lebo to čo tam je, je pre mňa nepoužiteľné..
27.04.2014 - 20:54:56
00
Kúp Enduro a nemusíš upravovať a zbytočne utrácať..
27.04.2014 - 22:29:39
00
rozmýšlal som, ale v podstate enduro bike kategórie EVO už mám a chcem niečo, čo bude pod riťou pevnejšie..a nebudem v parku rozmýšlať po jazde, či to už nebolo na to endurko moc..
27.04.2014 - 23:15:20
00
Tak kúp status2 a nahod tam prevody a brzdy podľa seba..
28.04.2014 - 06:36:34
00
keyboard_arrow_up