Dokonaly city bajk pre damu. :y:
16.05.2014 - 14:03:12
00
Už ano. Dnes to došlo z Budapešti. A pre damu asi ani nie. Má to cca.18-20 kg. )))
16.05.2014 - 14:20:10
00
Zdravím, chcel by som sa opýtať mám starý favorit special aj kamarát má starý cesták tak sme sa rozhodli že si ich zrepasujeme a počas tour a nejakých cestných závodov ked nás to láka skôr na cestu ako do hory by sme si vyšliapli na nejakú vyjíždku. Môj problém je takýto môj favorit má radenie na ráme a chcel by som si ho prerobiť na radenie na baranoch je v tom nejaký zádrhel alebo by sa to malo dať ? Vopred Ďakujem :)
17.05.2014 - 22:25:06
00
do radenia na rame das tuto "redukciu" a ideees http://www.koloshop.sk/razeni-prislusenstvi-250/shimano-doraz-na-ram-pro-sti-kovplast.html
17.05.2014 - 23:15:49
00
do kelu pred hodinou som odtial aj s kamarátom objednával :D :D hádam sa to ešte bude dať :D
17.05.2014 - 23:22:40
00
petrik takze tu blbosť našrobujem sem ? tam kde mám zlomený závit ? dúfal som ze to bude môcť celé preč :/ a ešte jedna otázka plánujem to na 8 kolo štandartne to 7 kolo čo mi hovoril ocino ale bol som s tým v servise mechanik zobral šubleru omeral bolo tam 13,volačo a povedal že ked chcem tak kludne aj 10 kolo ale ostavam pri 8kole vzhladom na modelovu radu shimano claris

Prílohy:

IMG-20140517-01180.jpg
IMG-20140517-01180.jpg 516.43 KiB thumb_up0thumb_down

IMG-20140517-01181.jpg
IMG-20140517-01181.jpg 330.87 KiB thumb_up0thumb_down

17.05.2014 - 23:41:24
00
No myslim si ze ten povodny mech. Budes musiet dat cely do prec a tu redukciu prisktrutkovat k ramu. Vsimni si na nej ako je "vyrezavana" presne aby sadla na okruhly profil. Ak sa mylim opravte ma niekto.
17.05.2014 - 23:58:53
00
Hey aj ja som nad tym rozmyslal. Len ten hranol čo trčí je podla mna namontovaný na obímke a cele sa to dá dať dole dnes to zhodím tak dá fotky a keby tam ani nepoužijem ten hranol a nedám ten doraz naň tak by to ešte mohlo isť tak ze do rámu vyvrtam dierku (ako je ten šrob na doraze) spravím v nej závit a našrobujem to napriamo
EDIT: prikladám fotky

Prílohy:

IMG-20140518-01187.jpg
IMG-20140518-01187.jpg 733.16 KiB thumb_up0thumb_down

IMG-20140518-01188.jpg
IMG-20140518-01188.jpg 311.55 KiB thumb_up0thumb_down

IMG-20140518-01189.jpg
IMG-20140518-01189.jpg 258.6 KiB thumb_up0thumb_down

18.05.2014 - 07:45:42
00
Mám starého Favorita a uvažujem že ho celého prerobím na cestný bicykel, a tak ma zaújma či namontovanie tejto sady / http://www.global-sport.cz/kompletni-sada-shimano-sora-3400[1] / a ráfikou z plášťami 700/23. Tak aký máte na to názor alebo ak máte na doporučenie iné diely apod. A navyše kazeta u shimano sora je 9 stupňová a neviem či sa to vojde do rámu tak tam uvažujem o roztiahnutí rámu alebo odstránenia najviššieho kolesa na kazete.
04.06.2014 - 12:28:20
00
do kovového rámu dáš náboj so 130mm OLD v pohode.. Presne ako píšeš, treba roztiahnuť.. (tých 5mm ten rám v pohode vydrží) Tu sú aj nejaké čísla presnejšie k tomu a vlastne aj "latová metóda" popísaná v obrázkoch :) http://sheldonbrown.com/frame-spacing.html
Len potom bude možno treba prispôsobiť trošku sklon pätiek - tak, aby boli paralelne voči sebe (a kolmo na os náboja) - lebo tie sa rozťahovaním tiež "vykrivia" (na to sú "rovnátka pätiek" ale ide to aj veľkým francúzskym kľúčom)
05.06.2014 - 00:10:06
00
.


Naposledy upravil duropero dňa 03.03.2016 - 19:34:27, celkovo upravené 1 krát.

05.06.2014 - 00:11:16
00
Colnago Carbitubo

Prílohy:

fotka2.JPG
fotka2.JPG 949.42 KiB thumb_up0thumb_down

fotka1.JPG
fotka1.JPG 890.26 KiB thumb_up0thumb_down

fotka.JPG
fotka.JPG 1.25 MiB thumb_up0thumb_down

14.07.2014 - 14:11:08
08
Zdravím. Prikladám fotografie môjho Favorita F1 Special. Rám je z roku 1965, komponenty z rokov 1965 – 1980 (nie všetko sa podarilo zachovať / opraviť). Rekonštrukcia trvala asi 2 roky, bicykel bol do tej doby jazdený závodne a potom rekreačne asi 20 rokov. Dnes, je bicykel opäť plne funkčný a cele sezónu jazdený.

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 619.65 KiB thumb_up2thumb_down

2.jpg
2.jpg 264.57 KiB thumb_up0thumb_down

3.jpg
3.jpg 337.59 KiB thumb_up0thumb_down

4.jpg
4.jpg 272.34 KiB thumb_up1thumb_down

5.jpg
5.jpg 352.37 KiB thumb_up0thumb_down

6.jpg
6.jpg 219.67 KiB thumb_up0thumb_down

7.jpg
7.jpg 298.61 KiB thumb_up0thumb_down

19.11.2014 - 12:21:40
017
nádhera
19.11.2014 - 12:31:29
00
Nezdá sa mi, že by to bola F1, skôr F12. Rozdiel medzi nimi bol ľahko viditeľný len podľa vzpier zadnej vidly. Na F8 končili vzpery hore v mufniach, na F12 boli privarené a na F1 išiel taký úzky prúžok od jednej vzpery k druhej. Ale možno je to naozaj F1, ukončenie vzpier je vidieť len na prvej fotke, zo zlého uhla a tak sa zdá, že to je F12. Lebo výbava a polepy sú asi z F1. Ďalšie rozdiely boli najmä vo váhe (F1 sa robili v rúrok Reynolds alebo Columbus), letovaní rúrok do mufien (F1 striebrom, ostatné špeciálnou cínovou pájkou) a pod.

Lak a polepy dokonca naznačujú, že na ňom mohol jazdiť nejaký československý reprezentant, alebo bol určený pre niektorý špičkový team - RH Plzeň, Dukla Brno, Inter Bratislava...

Najviac sa mi páči sedlo - replika Brooksa, na ktorom som si v mladosti drel riť a vysoké náby - také som chcel jazdiť. Dokonca sú asi Campagnolo - podľa toho čierneho pliešku v prostriedku medzi nábami..

Pekný kúsok, dokonca sú na ňom ešte barumácke galusky, škoda že len celoprotektory a nie varšavy alebo kritérky... To by som už možno aj oslintal klávesnicu...

Ráfiky sú Mavic alebo Campa?
19.11.2014 - 19:44:59
01
keyboard_arrow_up