Nezdá sa mi, že by to bola F1, skôr F12. Rozdiel medzi nimi bol ľahko viditeľný len podľa vzpier zadnej vidly. Na F8 končili vzpery hore v mufniach, na F12 boli privarené a na F1 išiel taký úzky prúžok od jednej vzpery k druhej. Ale možno je to naozaj F1, ukončenie vzpier je vidieť len na prvej fotke, zo zlého uhla a tak sa zdá, že to je F12. Lebo výbava a polepy sú asi z F1. Ďalšie rozdiely boli najmä vo váhe (F1 sa robili v rúrok Reynolds alebo Columbus), letovaní rúrok do mufien (F1 striebrom, ostatné špeciálnou cínovou pájkou) a pod.
Lak a polepy dokonca naznačujú, že na ňom mohol jazdiť nejaký československý reprezentant, alebo bol určený pre niektorý špičkový team - RH Plzeň, Dukla Brno, Inter Bratislava...
Najviac sa mi páči
sedlo - replika Brooksa, na ktorom som si v mladosti drel riť a vysoké náby - také som chcel jazdiť. Dokonca sú asi Campagnolo - podľa toho čierneho pliešku v prostriedku medzi nábami..
Pekný kúsok, dokonca sú na ňom ešte barumácke galusky, škoda že len celoprotektory a nie varšavy alebo kritérky... To by som už možno aj oslintal klávesnicu...
Ráfiky sú Mavic alebo Campa?