Skontroluj, ci si nezohol patku prehadzovaca, hlavne ak bol pad v smere ku kazete.
05.08.2014 - 13:15:13
00
No mam 2 nahradne este doma takze mozem porovnat, je to mozne ze je troska ohnuta.. lebo som musel upravovat prehadzovacku po pade, dufam ze sa nic nepototo lebo som potom odjazdil este 40km
05.08.2014 - 13:26:55
00
Tak som pozeral a nevyzera zeby bola ohnuta, pridavam fotky ... vyzera to ok ?
Ked tak pozeram na foto prehadzovacky tak ju este troska nastelujem nech je viac od kolesa Inak neviem nevyznam sa ci ma byt tak ohnuta ako je ten koniec

Prílohy:

IMG_0885[1].JPG
IMG_0885[1].JPG 255.77 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0886[1].JPG
IMG_0886[1].JPG 330.13 KiB thumb_up0thumb_down

05.08.2014 - 17:28:08
00
xH4wK praveze vyzera byt ohnuta. Nie len rameno je dokriva ale ani kladka prehadzky nie je v jednej rovine s kolesami kazety. A nezda sa mi ze by to bolo zakrivenim objektivu.

Prílohy:

correct_size_3.jpg
correct_size_3.jpg 56.27 KiB thumb_up0thumb_down

05.08.2014 - 17:39:21
00
ja mam ale siroke kolesa a teraz to je tak akurat ked mam na najnizsom prevode, keby to bolo ako ty ukazujes tak by mi cuchala retaz o koleso, ta fotka je praveze najnizsi prevod

ci ?
Inak ako by sa mi mohla ohnut smerom od kolesa ked pri pade bola stlacena ku kolesu, mi to nedava zmysel

EDIT: Tu je foto na strednych prevodoch, takto to je lepsie ?
EDIT2: Pridana foto kde bol kontakt so zemou

Prílohy:

IMG_0887.JPG
IMG_0887.JPG 268.62 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0888.JPG
IMG_0888.JPG 448.26 KiB thumb_up0thumb_down

05.08.2014 - 17:59:10
00
To je uz lepsie. No pokial mas vsetko spravne nastavene tak v ziadnej polohe prehadzovacky (teda prevodu) ti nesmie retaz suchat o koleso. Ak ti suha, tak je bud krivy prehadzovac, patka, alebo su zle namontovane. Pripadne je zle nasadeny orech (bez podlozky, moc blizko ku kolesu) alebo mozes mat zle nastaveny doraz, ak napriklad pri najlahsom prevode je rovina prehadzovacky (kladiek) mimo roviny najvacsieho patorku, blizsie ku kolesu.
Ak si si nastavil prehadzku a vsetko ti radi bez problemov tak to neries. Ale ak sa ti to nedari nastavit, skontroluj ci je vsetko zarovnane a ak si s tym stale nevies rady, zbehni do servisu tam ti hned povedia kde je problem.


Naposledy upravil Filip80 dňa 05.08.2014 - 20:22:03, celkovo upravené 1 krát.

05.08.2014 - 18:57:33
00
ano po nastaveni vsetko radi v pohode :)
05.08.2014 - 19:08:06
00
Napisem moju skusenost s Canyonom. Objednal som si Canyon Nerve AL 8.0.
18.juna mi prisiel. Pri skladani biku som si vsimol, ze zadna stavba je preliacena (foto par stran dozadu). Hned vecer som napisal do Canyonu, ze mi prisiel poskodeny bike.
19. juna mi napisali, ze zistia u kolegov v Nemecku co s tym.
26. juna mi prisiel mail, ze reklamacia sa bude riesit vymenou poskodenej casti, a ze musim pockat kym im nahradnu cast poslu z Nemecka do Ciech.
22. jula mi prisiel mail, ze nova zadna stavba je na ceste k nim, a ze mam dat datum a miesto vyzdvihnutia biku.
28. jula kurier prisiel zobrat bike 6. augusta prisiel bike s vymenenim poskodenym dielom

Jedine moje stastie bolo to, ze sa na biku dalo vozit aj s poskodenou zadnou stavbou inak by som bol skoro 2 mesiace bez biku.
10.08.2014 - 13:57:39
00
...no...niekoľko mesiacov čakania na bike, reklamácia a odstránenie problému 2 mesiace ..., neviem, neviem či to stojí zato...Ani na Pinarello by som nečakal niekoľko mesiacov / a ani som nečakal/ , nieto na Canyon.
10.08.2014 - 14:03:12
00
Ramon, nie kazdy si financne moze dovolit vymakany bike, ktory bude mat ihned, takze niekto pocka, niekto nie.
10.08.2014 - 16:19:36
09
Nebavme sa o cene . Canyon nieje jediný výrobca bikov za dobrú cenu a zárukou spolahlivosti... Samozrejme aj ja , ako väčšina tu prítomných bikerov sa pri rozhodovaní o kúpe zameriavam ako prvé na cenu, kvalitu, spolahlivosť a " meno výrobcu"...Veď o tom hovorím. Ak si objednávate bike , kt. si nemôžte ošahať, prezrieť a objaviť vady, vystavujete sa riziku takto zdĺhavo prebiehajúcej reklamácie. Poviem príklad: U " kozorožca" v KE som kupoval 3 biky pre seba po jednom pre deti a pre ženu. Mám garanciu najnižšej ceny pre abonenta, záručný aj pozáručný servis GRATIS, bike mi odnesu aj prinesú do servisu/ všetko služby pre každeho , kto zakúpil bike v predajni/...Nemusím ho nikam posielať, ak mám chuť donesiem ho na miesto s " pokazenou" brzdou, odvzdušnia , nastavia a o 2 hoďky bicyklujem...Nie každý je zručný biker-opravár a pre tých už vôbec nedoporučujem bike z Eshopu..Neviem si predstaviť , ako moja žena nastavuje sama tlmič a centruje" prasa" na kutúč.. Samozrejme cena je vyššia , ale pre mňa benefity kamenného storu , prevyšujú nižšiu cenu E shopu.. Je na každom ako sa rozhodne...Ale určite neprevezmeš poškodený bike z predajne ako z E shopu, a si 1-2 mesiace v prdeli...Samozrejme , najlepšie je kupovať bike z Eshopov v zimnom obdobý, máš dostatok času na prípadnú reklamáciu a za ten čas sa môžeš guľovať alebo sánkovať...
10.08.2014 - 19:31:34
00
Povedal by som, ze ta reklamacia bola nieco nie velmi standardne a tak to trvalo dlho.. ono byt na ich mieste tiez neviem co si mysliet o takom poskodeni :D
Preto neviem ci je dobre brat 2 mesiace ako standard Canyonu.. viacero ludi tu pisalo o reklamaciach a prislo mi ze vacsina bola vyriesena do 2 tyzdnov.. co je podla mna velmi dobry cas.
Nastavovanie atd je samozrejme ina vec.. ale myslim, ze kto kupuje canyon tak sa nauci nastavit si veci sam alebo ich uz nastavovat vie..
Niekolko sto eurovy rozdiel + kvalita a lahka konstrukcia je pre cloveka co nepotrebuje s kazdym nastavenim pomoc v servise Canyon jasna volba.
10.08.2014 - 19:55:02
00
Z tohto pohľadu je kamenný shop určite výhodnejší, ale ak si zručný biker-opravár a základný servis zvládaš sám(naladenie radiacej sústava, bŕzd, nastavenie tlmičov, vidlíc) tak vtedy tie služby kamenného obchodu nepotrebuješ a tu ten pomer ceny výbavy, ktorému len naozaj máloktorý bike v kamenej predajni môže konkurovať má Canyon lepší, ale na bike sa čaká a ked dôjde pokazený, tak sa opäť čaká, takže tu je to negatívum. Ak neberiem do úvahy cenu, tak vyhráva kamenný shop, ale ak niekto má povedzme rozpočet 1000e a dokáže si spraviť základný servis sám a chce si kúpiť nejaké to HTčko, tak Grand canyonu AL 6.9 nemôže konkurovať žiaden bicykel v kamennej predajni, takže máš na výber, buď budeš mať bike hned s tými výhodami čo si písal(Ale ty ich až tak moc nepotrebuješ), ale ten bike bude horšie vybavený a asi tak minimálne o kilo ťažší, čo nie je málo. Takže ako sa rozhodneš, ak ti nevadí to, že možno budeš musieť dlho čakať? Tuto v podstate rozhoduje iba to, či je danému zákazníkovi sa z jeho pohľadu oplatí čakať a či zvláda základný servis.
10.08.2014 - 19:58:15
00
Taáák teraz si myslím , že sme tému E shop vs kamenný store rozobrali dôkladne , a každý nech si vyberie sám na základe preferencií jednotlivých benefitov. Ďakujem za konštruktívnu debatu chistos.
10.08.2014 - 20:06:02
01
Mik98 A dali ti na vyber ci chces cakat na novy diel alebo ti ponukli vratenie penazi? Resp dali ti vediet kolko to bude trvat. Je jedno ako dlho trva oprava ci vyroba noveho dielu aj tak musia vybavit reklamaciu do 30 dni. Ak to nespravia mas narok na odstupenie od zmluvy. No predpokladam ze si bol s bikom spokojny, nebola to vyrobna vada, ale neohrabanost prepravcu ci skladnika takze si o vrateni ani neuvazoval.
10.08.2014 - 21:18:46
00
keyboard_arrow_up