Zdravím . Písal som do inej témy ,ale asi to bola chyba . Práve svojho Revelationa RL 150mm r.2010 opravujem poškodené puzdro pre 20mm os a tak som sa rozhodol upgradovat . Mám v pláne kúpiť namiesto môjho dual air u-turn-u dual position air . Popri tom som rozmýšľal nad novým Motion Control DNA RLT . A preto potrebujem poradiť , či sa mi tento diel vôbec oplatí brať . Či je nejaký rozdiel medzi mojím starým MoCo RL a tým novším DNA . Alebo je to len kozmetická zmena . Odskokový piest mám dávnejšie menený za dual flow . Poprosím o rady a za každú vopred ďakujem .
15.08.2014 - 10:03:49
00
Neviem či by som kupoval dual position air, zvykli s ním byť problémy, keď sa po prepnutí na plný zdvih nevrátil úplne a ostával vo zdvihu. DNA neviem, už si nepamätám aký bol rozdiel.
15.08.2014 - 10:15:06
01
Osobne by som do DPA a DNA nesiel. Ako ty som mal DA u-turn, skusal som DPA a nakoniec som skoncil u DPC (zo Sektora). Myslim, ze sa mi doma este DPA kit vala. Sice mi DPA fungoval (mozno sa len nestihol pokazit), ale priebeh mi viac vyhovoval u DA u-turnu. Postupne som si od znizovania zdvihu aj tak odvykol. Skusal som aj RCT3 (DNA) verziu tlmenia, ale MoCo s HSE piestom mi vyhovovala viac, aj ked neviem definovat cim. :-)
15.08.2014 - 10:37:32
00
Nad DPC zo sektora som uvažoval tak tiež ,len som niekde dávnejšie čítal ,že je potom problém s tlmičom . Vraj niečo nevychádzalo ,ale už neviem presne o čo išlo . Ostal som na u-turn-e . Na mojom rev. mam dual flow piest tak som si nie istý ,aby som nespravil chybne rozhodnutie . Terajší chod mi v podstate vyhovuje ,len ten prechod na nižší zdvih je počas jazdy trošku horor . Žiť sa s tým dá len to otravuje . A zmena zdvihu je pre mňa dôležitá .
15.08.2014 - 15:33:29
00
U mňa DPA na Revelation bez problémov. Mám to už tretí rok.

Predtým som mal niečo trochu podobné na Manitou Black (zlatá páčka). Tiež roky,až na jednu unavenú pružinku, bez problémov. Servis si robím sám.

... je pohodlné znížiť zdvih púhym stlačením/posunutím páčky.
15.08.2014 - 15:50:45
00
Pri pouziti DPC zo Sektora bol problem s expanznym dorazom v tlmici. V Sektore je rieseny pruzinou pod piestom, ale pri dualflow pieste je tam menej miesta a original zo Sektora sa pouzit neda. Riesilo sa to pouzitim custom pruziny pod piest tlmica alebo skratenim tiahla pruziny (tak som to mal riesene ja). Viac bolo pisane na BF, kde boli popisane aj nevyhody jednotlivych rieseni. Jedine 100% riesenie vyrobil Milan z Tuning Testu, ale konstrukcne riesenie ostalo tajomstvom.
15.08.2014 - 16:53:06
00
Ok ďakujem za rady . DA u-turn si ponechám v rezerve ,ale skúsim ten DPA . Dosť som nad tým premýšľal . Tú pružinu DPC sa mi nechce dávať práve kvôli tým problémom s tlmením a samozrejme aj mojej váhe 95kg kde mi fúkanie vzduchom vyhovuje . Ale MoCo DNA brať teda nebudem asi je to pre mňa zbytočné . Ostanem pri starom MoCo RL a ovládaní z riadidiel . Díky všetkým .
16.08.2014 - 09:44:39
00
zdravim. tiez riesim tuto otazku. mam revelation rc3 ( oem specialized ) 140 mm / na stumpovi 2014. zvykol som si na talas a teraz mi posed moc nevyhovuje hore kopcom. oplati sa ist do toho DPA? rozmyslal som ze prejdem rovno na pike s DPA ale mam pocit ze rev nie je zla vidla akurat mi chyba ta zmena zdvihu. ako si to vyriesil ,,anarchista,, ? kde si to kupil a kolko to stalo. funguje to ok? dikees ;)
07.04.2015 - 23:12:51
00
Popozeraj napr. tu.
08.04.2015 - 07:33:42
00
nie som v tom uplne doma, ale asi potrebujem toto : http://www.mountainbikes.net/mtbikes/produkt.cfm?ctry=1&za=1&lc=1&curcd=1&cid=97AF7B52-5056-B502-E56BB19D454A14E8&ref=L210YmlrZXMvcHJvZHVrdGxpc3Rlay5jZm0/Y3RyeT0xJnphPTEmbGM9MSZjdXJjZD0xJmNpZD05N0FGNTIyRS01MDU2LUI1MDItRTUzNjFBODE4MTc3OUI5OCZrYXRpZD0xMDIwJmhjPTEmZ2Jucj0yMCZibG93b3V0PTAmc3o9MyZzcD0x&pnr=25295 pise tam ale ze to nie je kompatibilne so solo air, tomu nerozumiem
08.04.2015 - 08:30:10
00
Tu si najdi potrebny diel.
08.04.2015 - 08:44:58
00
No volal som do SC ci by mi to vedeli spravit a vraj sa to neoplati, vraj ma ta moja ine nohy vnutorne a ze by som ich musel vymenit, cena 300 € a to bez DPA komponentov
08.04.2015 - 14:43:17
00
keyboard_arrow_up