Ked uz spominas komunikaciu, tykala sa niecoho, co si potreboval zmenit v objednavke, alebo si len zistoval stav?
24.07.2014 - 10:22:34
00
...


Naposledy upravil za-biker dňa 13.09.2015 - 11:27:42, celkovo upravené 1 krát.

24.07.2014 - 11:07:28
00
Pravdepodobne tam nemaju len tvoju objednavku. ;-)
24.07.2014 - 11:10:58
00
Ale majú, len sú tak trochu namyslení a nechce sa im pokecať so zákazníkom, len tak, o ničom. :-)
24.07.2014 - 11:18:48
00
niekde som cital, ze v takomto dopisovani sme v sk a cz specialisti a z vlastnej prevádzky shopu to potvrdzujem, ze niekto overuje stav aj 5 mailami a pritom ma balik doma max do 2 dni :D
24.07.2014 - 12:28:14
00
pre niekoho debata o nicom, pre niekoho podstatna vec... asi nie zo srandy sa vymyslelo trackovacie cislo aby si ludia dokazali sledovat zasielky. inak bezny problem je ze pokial nemas track cislo a pokial webobchod nekomunikuje (ako v tomto pripade bol BD) a na baliku bud nie je tel cislo alebo postar ho nenajde (aj take sa mi stalo) a clovek byva v panelaku (co tiez nie je ziadna vynimka vsak...) tak sa ti do schranky postar nedostane a ty nemas ziadne info o tom ze si nieco dostal. Dodavatelska sluzba si balicek tyzden podrzi a potom ti ho posle spat. sam som zazil takyto pripad len som to stihol este na SK. Kamos to nestihol a tovar sa mu vratil.
Dobra komunikacia je zaklad... pre niekoho debata o nicom, pre niekoho podstatna vec...
01.08.2014 - 08:24:41
02
Dnes sa mi z B-D vratil z reklamacie Polar FT80 ktory som tam kupil pol roka dozadu v akcii. Mesiac dozadu mi z nicoho nic odisiel displej. Co ma vsak prekvapilo po vybaleni bolo, ze pulzak sa mi vratil neopraveny s konstatovanim ze tovar sa neda v ramci zaruky opravit. Stretli ste sa s niecim podobnym? Ako mam dalej postupovat? Tovar je este rok a pol v zaruke.
03.09.2014 - 01:27:14
00
Dnes mi doručuje DPD z bike-discountu, ako vždy som si overil, či majú moje telefónne číslo, nemali. Už sa mi to stalo aj u iných obchodov a prepravcov, tak to vždy radšej overujem, nech to potom nenaháňam po čertoch-diabloch.
10.10.2014 - 08:24:52
01
urcite je na zasielke len su lenivy sa na nu pozriet
10.10.2014 - 08:50:00
00
Práve mi ho dal kuriér do ruky a na balíku môj telefón naozaj nie je. Z BD som kupoval prvýkrát, Inak, paradoxne práve pri kúpe Canyonu sa mi to tiež stalo.
10.10.2014 - 13:04:11
00
hmm, ja som mal aj z BD aj z Canyonu, aj z Radonu .. sice Radon je tiez BD, ale 3 objednavky a 3x som mal, kurieri mali tiez
10.10.2014 - 13:17:34
00
ja som nemal, aj ked som ziadal aby ho tam napisali
10.10.2014 - 13:26:55
00
Neplatili ste náhodou cez PayPal? Vtedy sa použijú údaje priamo z PayPal účtu a nie tie, ktoré máte zadané na bike-discount (či v ľubovoľnom inom e-shope). Vtedy sa stane, že kuriér na vás nemá tel. kontakt. Na PayPal účet si totiž telefónne číslo pridať nejde (aspoň ja som neprišiel na to, kam...).
10.10.2014 - 13:35:05
01
ano, PayPal
10.10.2014 - 13:38:18
00
V mojom prípade nie. Inak PP používam, ale zrovna BD aj Canyonu som platil cez kartu. A telefón stopro vypĺňal. Vlastne som u Canyonu už nakupoval asi trikrát, ale len raz tam ten telefón chýbal. Tak neviem, kde súdruzi robia chybu.
10.10.2014 - 13:43:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up