Každému vyhovuje iné. Pre mňa je 2x10 úplne super riešenie..
04.09.2014 - 13:29:01
02
samozrejme
04.09.2014 - 13:39:51
00
mne staci aj 2x9, hehe
to je ako z praveku, volakedy som mal krasnych 27 prevodov
05.09.2014 - 00:24:17
01
pri tomto vyvoji ocakavam enduro fixky o 2-3 roky :D... alebo 10 prevodnikov vpredu a 1 vzadu, kvoli lepsiemu rozlozeniu hmotnosti :D
05.09.2014 - 00:34:47
01
fstatic2.mtb-news.de
zdroj: EUROBIKE: PIVOT 2015 – MACH 4 CARBON MIT ELEKTRONISCHER SHIMANO XTR DI2
08.09.2014 - 09:03:42
00
25 vysokozdviznych vozikov pre rok 2015

http://www.vitalmtb.com/photos/features/2015-Trail-All-Mountain-Enduro-Bikes-at-Eurobike-2014,8046/2015-Polygon-Collosus-N9-XTR,81561/bturman,109#
08.09.2014 - 09:12:52
00
Že by 29 odzvonilo ? :lol:

Prílohy:

done.jpg
done.jpg 247.21 KiB thumb_up1thumb_down

08.09.2014 - 09:50:05
02
ak si zvolíš správny prevodník tak jediným hendikepom bude maximálna rýchlosť pri šliapaní ..

Roky rokuce cyklisti riesia jemne odstupnovanie v prevodoch + lahke a tazke prevody v jednom, na cestakoch sa zacal robit 3prevodnik, roky sa riesi Q-faktor kluk, krizenie retaze bolo dlhe roky zakazane, vydrz retaz podla hrubky oka dlhe roky ospevovane. A zrazu .. krizenie retaze nevadi, odstupnovanie kazety nepotrebuje nikto, q-faktor od cias hollowtech2 ako keby neexistoval, vydrz retaze nikoho nezaujima, jedna pila do terenu staci ..... No ano .. treba predavat :) Nehovorim, ze to nema svoje miesto a zmysel, ale postavit to takto je nezmysel :) .. tych nevyhod je tam viac, omnoho viac. Ale kto o nich vie, ten sa podla toho zariadi. Ostatnym mozno vadit nebudu, alebo casom na to pridu :lol:
08.09.2014 - 11:52:23
09

youtube.com/watch?v=lZGuwhSLcJU&t=0

09.09.2014 - 12:39:02
01
No neviem neviem

http://enduro-mtb.com/en/first-look-spank-vibrocore-2015-handlebar-say-goodbye-to-armpump/
10.09.2014 - 12:31:47
00
tak kto prvy vyskusa nastriekat purpenu do riaditok? :D
10.09.2014 - 19:50:04
01
Rose má na sezónu 2015 krásne stoje :inlove:

Prílohy:

rose1.jpg
rose1.jpg 189.25 KiB thumb_up0thumb_down

rose2.jpg
rose2.jpg 156.24 KiB thumb_up0thumb_down

rose3.jpg
rose3.jpg 87.06 KiB thumb_up0thumb_down

rose4.jpg
rose4.jpg 156.8 KiB thumb_up0thumb_down

10.09.2014 - 19:57:53
012
Rose mal vždy krásne stroje !
11.09.2014 - 14:00:47
02
Ten purpurovo-cierny je pekny :o
11.09.2014 - 15:08:37
01
Technische Daten

Hersteller: GT Bicycles
Modell: Sanction Frameset
Modelljahr: 2015
Federweg: 160 mm
Hinterbausystem: Eingelenker (Independent Drivetrain© Federungssystem)
Einsatzbereich: Enduro (Racing)
Laufradgröße: 27,5“
Federweg Gabel: 160 mm – 170 mm empfohlen
Material: Aluminium (6069-T6)
Dämpfereinbaulänge: 215 mm (63 mm Hub)
Steuerrohr: tapered (ZS 44/56)
Innenlager: BSA, 73 mm
Kettenführungsaufnahme: ISCG 05
Sattelrohrdurchmesser: 31,6 mm
Sattelklemme: 35 mm
Bremssattelaufnahme: PM 180
Ausfallenden: 12 x 142 mm Steckachse (Schraubachse)
Austauschbares Schaltauge: ja
Zugführung für „Stealth“ – Teleskopsattelstütze: ja
Gewicht: 3.450 Gramm (Rahmen in Größe “L” mit Dämpfer und Steckachse)
Preis: 2.170 US-Dollar (Rahmen, UVP), 4.499 Euro komplet bike váha 13,5 kg

Prílohy:

gt_sanction.jpg
gt_sanction.jpg 271.6 KiB thumb_up0thumb_down

12.09.2014 - 08:25:11
012

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up