roman!čo ak má
vidla čierne nohy??
tam je to horšie ale aj čierny lak existuje
.... ale vždy treba dať prednosť funkčnosti nad estetikou.
nemilé. určite by som jedno kolečko s lakom spravil a mierne to zahladil
(vodný šmirgel min 1500 - 2000) ale nieje to až také akútne ako to vyzeralo podla popisu.
tento postup som našťastie nemusel riešiť na Talase (to by ma šklblo) ale na vzduchovej patrone XC pro TAD (zmena zdvihu) kde boli v klznom laku škrabance ktoré ničili o-krúžky a unikal vzduch. Vznikli z mojej blbosti, nakolko som sa snažil o dalšie a dalšie úpravy smerom k dokonalosti a neuvedomil som si ,že je tam taká *****....a poistka a ked ju vyberám tak sa vzdy oprie o driek a zanechá stopu (rozoberané 50-80x po 30 som to prestal počítať). Zistil som to až veľmi neskoro a bolo to nutné riešiť. Dalšia blbosť bola panika a potreba to vyriešiť v priebehu "hned teraz" (závody) a siahol som na to brutálnejšou metodou takže o výsledku bolo rozhodnuté a tesnenie vydržalo 40km
Na opravy som skúšal rôzne živice, lepidlá ... ale nakoniec sa mi osvečil uvedený postup. Momentálne má vidla (jazdí manželka) cca 400km za sebou a chystám sa ju otvoriť ako to bude vnútri vyzerať.
netvrdím, že sa dajú takto opraviť všetky ryhy ale minimálne sa dá orientovať podla laku, kde sa má brúsiť dole a zahladiť hrany. Niečo tam zostane, ale ide hlavne o to zahladenie.
edit: trochu som to doplnil