...bola doba ked sa horne tesnenia a spongia mazala uplne bezne motorovym olejom... nic zle sa mi zatial nestalo. na horne nohy potom striekam pravidelne brunox deo...
11.09.2014 - 14:34:34
00
ešte ak môžem jednu otázku (a neurazí to vás profíkov) keď naskrutkujete pumpu na nafúknutú vidlu ukazuje vám výchylku na tlakomery, lebo mne nie a keď stlačím ventil tak vzduch odfúkne


Buď preto, lebo ju nenaskrutkuješ úplne na doraz, aby to otvorilo ventil a pretlačilo vzduch až do pumpy a na manometri ti ukázalo aký je tlak alebo preto, lebo to už neúspešne robíš po xtý krát a nie je tam už skoro žiadny vzduch. Naskrutkuj poriadne koncovku hadice na ventil vidlice a fúkaj dovtedy kým vonkajšie nohy vidlice nebudú vysunuté na cca 130 mm a pozeraj pri tom aj na tlak aby si ju neprefúkol cez 125 psi. Potom odfúkni trochu vzduchu (cca 20 psi) a skontroluj SAG, ideálny by bol okolo 20 mm.

Prílohy:

Fox-Forx.jpg
Fox-Forx.jpg 91.21 KiB thumb_up0thumb_down

11.09.2014 - 14:48:52
00
volodaj no ja som si tiez myslel, ze maze, dokial som ho nedal do 2 vidlic a jedneho tlmica a prestali chodit. Resp. vyrazne sa im dvihol pociatocny odpor, tlmic sa dokonca zasekaval. A na prstocho, ked to clovek chytil do ruky bolo citit, ze ten tlmicovy je iny, ako mazlavy motorovy. Tak odvtedy to nepouzivam. Ale tak to su len prakticky skusenosti babky korenarky :D
11.09.2014 - 15:07:37
00
Vyskúšam, aj tak by sa patrilo Marzošku po roku zase otvoriť a vyčistiť. Nejaký motorový by mi z motorkárskych čias mohol ešte ostať v garáži. Som zvedavý ako bude chodiť, už teraz tá 44 chodí ako máločo, čo som mal možnosť otestovať.
11.09.2014 - 15:56:17
00
.........
vela stastia a skus to nafotit, ked sa do toho pustis.


Tak poďme postupne :)

- tesnenia by nemali byť problém, ako pozerám fotku od Teba tak akurát tie na ovládacom/prepínacom piestiku budú niečo atypické, ostatné snáď budú v pohode zohnateľné
- násada sa vyrobí, to nebude problém... náradie robené na mieru je pri tlmičoch nutnosť
- dvzdušniť to chcem samozrejme podtlakom a naplniť s rozmom tak, aby bol tlmič dokonale naplnený
- poloha IFP piestov je už pomaly na vedeckú diskusiu ale pri DT som si pomohol excelom viď obrázok dole
- olej do tlmičov Fox resp. do všetkých používam rovnaký ako aj Fox samotný. Samozrejme 10w viskozitu a dôležitý je aj vysoký viskózny index (300).

Ďakujem, bude to chcieť hlavne viac času a premýšľania. :)

Príloha:
123.jpg
123.jpg 173.94 KiB thumb_up0thumb_down

11.09.2014 - 18:01:24
00
Mam ti nafotit tesnenia? Nepridu mi uplne typicke... Plus, su take ine... Neviem, take slizke, oproti beznym fox tesneniam. Asi ina guma... Koli tlaku? Neviem.. Ak potrebujes s niecim helfnut, tak pis! Dyad je primitivny tlmic, no urcite nieje easy ho spravne naplnit.
11.09.2014 - 18:57:02
00
Ďakujem všetkým zúčastneným záhada vyriešená chyba v "medzikuse :tmi: " slabo dotiahnutá hadička od pumpy (čiže som fúkal tlak len do hadičky :headbang: )

človek sa učí celý život
12.09.2014 - 07:30:18
01
Dnes pri umyvani biku som si vsimol ze na tlmici je ryha. Je citelna pri prejdeni nechtom a tosku tade unika olej. Je reklamacia realna ? Bike som kupil komplet cely (neni to skladacka) pred par mesiacmi. Je tam Fox Float CTD Performance 2013. Tlmic cistim po kazdom vyjazde, nechapem ako sa to stalo. Ak tam vnutri nieco je tak sa to bude pravdepodobne zhorsovat. Neviem ci to dat reklamovat alebo to riesit mimo obchodu kde som bike kupil. Dik za rady.

Prílohy:

12.jpg
12.jpg 176.95 KiB thumb_up0thumb_down

20140915_124516.jpg
20140915_124516.jpg 166.86 KiB 1 thumb_up0thumb_down

15.09.2014 - 13:39:32
00
Fiha, to bude vnutri nieco, tlmic ale mozes rukou rozmontovat a skontrolovat vnutro (predtym vypustit vzduch). Unik oleja je myslim normalny, ak drzi tlak vzduchu. Ale ta ryha je fakt zaujimava. Ale si zo Ziliny, tak to mas k Lapierovi blizko :) .. ten uz spravi s tlmicom poriadok :muscle:
15.09.2014 - 14:43:55
00
Len to bude asi treba kupit druhu tu piestnicu alebo ako to nazvat. Ak by mi to vymenili v ramci zaruky to by bolo lepsie. Len by ma zaujmalo ci tu uz niekto taku vec reklamoval. Unik vzduchu budem sledovat. Najviac sa mi vidi pojazdit este kym je ako take pocasie a potom reklamacia.
Este jedna otazka.
Cez tu ryhu moze unikat vzduch? Myslel som ze komora zo vzduchom je oddelena od hentoho vonkajsieho tesnenia.


Naposledy upravil miso00 dňa 15.09.2014 - 15:23:07, celkovo upravené 2 krát.

15.09.2014 - 15:04:57
00
Kiez by to vymenili, treba skusit, ten vryp zblizka vyzera fakt zaujimavo :o
15.09.2014 - 15:06:59
00
ja som mal tiez poskodenu piestnicu .. nie ryha ale mala dierka a unikal cez to vzduch

keby nepresla reklamacia tak piestnicu asi nikde inde ako v slovkolexe nezozenies
16.09.2014 - 14:35:47
00
Ty si to vyreklamoval alebo musel kupit ? Kolko ta to vyslo ? Ja to asi necham tak ak nebude stracat tlak. Kolko by mal tlmic udrzat tlak ? Dva tri tyzdne? ci zavisi to aj od jazdenia ?
17.09.2014 - 16:43:26
00
No mozno by som sa na tvojom mieste aspon mrkol do vzduchovej komory, lebo ak je tam nejaka kovova ciastocka, co robi bordel, moze ti tu ryhu prehlbit...
No minimalne 2 tyzdne tlmic isto drzi a popravde ani potom som nezaznamenal nejake vyrazne uniky...
17.09.2014 - 16:48:19
00
ja som to nereklamoval ... vymena piestnice vysla na 70E myslim (nekashima)
17.09.2014 - 16:56:39
00
keyboard_arrow_up