Ako sa vola ten system co brzdil gumou na rafik (stare ukrajiny to tusim mali) ... ?
30.10.2009 - 17:29:39
00
[quote=""]donmiso: TPI nie je odolnost proti prenikaniu predmetov

moze byt, len ma to tak napadlo lebo raz som potreboval rezat plast a ten vnutorny "vyplet" to dost stazoval, tak so to dal do suvislosti - nevravim ze je to dobre..
urcite na odolnost ma vplyv rada faktorov
30.10.2009 - 17:33:06
00
to Ito Spomínam si na to a volalo sa to že: AK TI PRILEPÍ GUMIČKU , TAK SA ZAJE... :rofl:
30.10.2009 - 17:35:11
00
no tak som bol v kaktuse, tam to nemali a potom som bol v bicykloch u mira a tam ho mali. Myslel som schwalbe marathon plus. Ja som pisal v dost casovej tiesni lebo som to potreboval este dnes kupit lebo cez vikend idem na stredne SVK a cez tyzden mam skolu. Sorry ak som vas niako urazil. :handshake:
30.10.2009 - 20:03:15
00
Agent0019: trafil som sa :muscle:
lubik: :rofl:
30.10.2009 - 20:22:09
00
Inak ten návrh od STN-a tiež nie je najšťastnejšia voľba, centrovať výplet sa nedá a špice treba jedine homemade vyrobiť. Navyše tam treba veľa kolomaže, ktorá už moc dostupná nie je a líthiovú vazelínu tam dávať je hlúposť. :)
Samotné plášte nie sú s klasickými kolesami žiaľ kompatibilné.
30.10.2009 - 20:23:21
00
Lapierre: skoro ako keby si popisoval Mavic SLR :rofl:
30.10.2009 - 21:44:17
00
Pozeram ze to je asi nejaky prototyp na 60 mm pevnu os.
30.10.2009 - 21:46:33
00
STN ráfik je na kotúčové brzdy ? :D


IMHO myslim ze kotucovky budu zbytocne, lebo podla "plasta" bez dezenu to asi bude cestne koleso ;) :D
31.10.2009 - 00:15:55
00
Lapierre: skoro ako keby si popisoval Mavic SLR :rofl:

do SLRka ide kolomaz? :P
31.10.2009 - 00:48:45
00
Aj mne sa zdá a špice homemade? a Nedajú sa centrovať? :o ;)
31.10.2009 - 10:56:18
00
Otázka: prečo píšete, že nič také neexistuje resp. nie je možne vyrobiť?! Prečo by vnútornú stranu plášťov nemohli pokryť nejakou carbónovou textíliou? Niečo na spôsob nepriestrelnej vrstvy?(Áno viem tá je hrubá ale to preto že tam sú iné fyzikálne sily- neporovnateľné s malými tlakmi kolies na povrch cesty pri bicyklovaní-čiže exponencionalne môže klesnúť hrubka materiálu). Za druhé. mám doma bundu (od vojaka zo Španielska) kotrá má na povrchu látku neprepichnuteľnú ostrým nožom. Látka je ľahká a má podobnú štruktúru ako riflovina...
Záver: určite je možné jednoducho v dnešnej dobe vytvoriť taký plášť a ktomu v nomrmalnej cene, ale hovorí vám niečo plánované zastarávanie? Práve kvôli tomu podľa mňa niesu také plášte. kto by potom kupoval nové duše, a iné drobnosti ktomu?
13.10.2014 - 20:13:39
00
skusal si tu spanielsku bundu prepichnut aj ihlou?
13.10.2014 - 20:19:06
00
Otázka: prečo píšete, že nič také neexistuje resp. nie je možne vyrobiť?! Prečo by vnútornú stranu plášťov nemohli pokryť nejakou carbónovou textíliou? Niečo na spôsob nepriestrelnej vrstvy?(Áno viem tá je hrubá ale to preto že tam sú iné fyzikálne sily- neporovnateľné s malými tlakmi kolies na povrch cesty pri bicyklovaní-čiže exponencionalne môže klesnúť hrubka materiálu). Za druhé. mám doma bundu (od vojaka zo Španielska) kotrá má na povrchu látku neprepichnuteľnú ostrým nožom. Látka je ľahká a má podobnú štruktúru ako riflovina...
Záver: určite je možné jednoducho v dnešnej dobe vytvoriť taký plášť a ktomu v nomrmalnej cene, ale hovorí vám niečo plánované zastarávanie? Práve kvôli tomu podľa mňa niesu také plášte. kto by potom kupoval nové duše, a iné drobnosti ktomu?



protože nikdo nebude chtít plášť který je těžký a kolo pak nejede, nebude držet v zatáčkách, bude stát majlant, a nebude tlumit.
Jeho jediným plusem bude větší odolnost proti defektu
13.10.2014 - 20:37:17
00
Otázka: prečo píšete, že nič také neexistuje resp. nie je možne vyrobiť?! Prečo by vnútornú stranu plášťov nemohli pokryť nejakou carbónovou textíliou?

Ale ano, robi sa. Sice dnes sa skor pouziva tubeless + tekutina, ale v oblastiach USA, kde je prilis vela kaktusov a inych zakernych zverov, sa casto pouzivala tzv. anti-thorn tape, alebo ako sa to volalo. A tusim to bolo z kevlaru, ale uz si velmi nepamatam. Schwalbe to robi na niektorych pneumatikach tak, ze zvacsi a vyplni predok plasta , cim eliminuje vacsinu mensich trnov. Pokial ale chces ochranu aj proti zelenym hrotom, tak aj na to maju motorkari nieco. Specialna textilia by mozno vedela tiez co-to poriesit. Ale takych veci je hromada, co by sa dalo .. ale nikto to nebude riesit v dnesnej dobe, kedy kazdy nahana iba $$$ A vsetko toto ma aj svoje minusy. Hmotnost napr. Pripadne valivy odpor. Najlepsie je jazdit , kde kaktusy nie su .

Btw, dodo system napr. http://www.instructables.com/id/Thorn-Proof-Bicycle-Tire-Tube-Flat-Protector/
13.10.2014 - 21:02:06
00
keyboard_arrow_up