už sa ti stalo že si ušiel do boku? proste kolesom na hranu alebo až mimo valcov
14.11.2014 - 11:52:42
00
Keď sú tie valce správne nastavené (os predného valca sa nachádza priamo pod osou kolesa, prípadne v začiatkoch "valcovania" sa môže posunúť mierne dopredu) tak na zoskočenie z valcov smerom dopredu sa treba dosť snažiť. A ak sa to aj niekomu podarí, tak napriek zažitým predstavám sa nerozbehne "tachometrovou rýchlosťou" dopredu, naopak, prakticky okamžite sa zastaví. Maximálne vyrobí dve šmuhy na podlahe, v horšom prípade trošku "vypáli" koberec...

Zísť smerom do boku vôbec nie je problém, to vo svojich začiatkoch zažil snáď každý.
14.11.2014 - 12:13:51
00
už sa ti stalo že si ušiel do boku? proste kolesom na hranu alebo až mimo valcov


do boku som už ušiel, keďže som valcový začiatočník, vždy na začiatku chvíľu trvá než sa človek do toho dostane, potom to je už bezproblémové, teda až do okamihu až sa treba napiť, ale aj v tom som sa už zlepšil. ale zatiaľ som vždy také bočné utekačky ustál bez pádu, preto som si to aj umiestnil medzi ten regál a stôl aby sa bolo čoho chytiť. inak zatiaľ sa mi vždy kolesá zachytili medzi rám a valce trenažéra
14.11.2014 - 13:32:40
00
Tie hrany stola vyzerajú celkom dobre! Bacha na ne :) Podľa mňa máš celkom nízko sedlo, aspoň sa mi to tak zdá :)
14.11.2014 - 20:22:23
00
tiež mám ten pocit, zvlášť keď som sa takto videl, posed mám v štádiu ladenia, sedlo som trocha znižoval, lebo som cítil bolesť v krížoch, ale asi som ho dal až moc, ale tak všeobecne by som mal mať aj menší rám. už som mám aj dohodnutého kamaráta, nech sa mi na ten posed pozrie, lebo je to celkom opruz to robiť sám
14.11.2014 - 20:37:25
00
Nastaviť posed nie je žiadna veda, kufre, predozadná poloha a výška sedla 15 minút :)
14.11.2014 - 21:09:26
00
Pre tých, čo si myslia, že valce sú veda...