Osobne by som nechcel mať brzdu pod stredovou oskou. Prístup je jedna nevýhoda a druhá je, že sa tam nanáša oveľa viac špiny a nečistôt.
Vidla bola pokrútená, už ju narovnali a znútra rozšírili.
Inak si myslím, že inžinieri vedia čo robia, len marketingoví odborníci to potom prezentujú rôzne. :)

Pristup je uplne v pohode...a ake necistoty?? Nieje ich tam o nic viac ako ked ju mas hore...tam ti ju zadne kolo obhadze statocne :D
30.11.2014 - 19:11:27
00
no ja myslím, že tam je tých nečistôt o trocha viac, keď tam ešte padá bordel aj z reťaze, prevodníkov a kľúk. minimálne ja hento miesto mám vždy viac špinavé ako zbytok bicykla
30.11.2014 - 19:17:55
00
dnes osobne. Par veci na kuotu :)
chorus/record
lh4.googleusercontent.com
30.11.2014 - 19:36:41
03
Mišo, uč sa. Len kvôli tebe som to nakreslil. Kritika v téme fotografovanie bola prospešná, je možnosť, že sa zlepšíš aj v iných veciach a nebudeš dávať šancu ľuďom, aby tvoje príspevky citovali v téme Hlody fóra.

Pripúšťam, že za suchého počasia nie je taký rozdiel v mieste umiestnenia zadnej brzdy. Akonáhle začne pršať, alebo je mokro, na kvapky vody prítomné na kolesách a na ceste pôsobí centrifugálna sila, prostredníctvom ktorej špina a voda končí pri stredovej oske. Či už priamo z kolesa, alebo odtekaním zo sedlovej alebo spodnej trúbky.
No je tu ešte jedna možnosť, že na iných zákony fyziky neplatia.

Čo sa týka prístupu, horné umiestnenie má ešte jednu výhodu. Nemusíš bike otáčať a dokonca za jazdy máš prístup k skrutke nastavenia napätia brzdového lanka a k skrutke nastavenia bočného sklonu čelustí... Čo nastavuješ od oka, prirodzene.

Prílohy:

Drenaz vody.jpg
Drenaz vody.jpg 142.62 KiB thumb_up0thumb_down

30.11.2014 - 19:59:37
05
Kreslis velmi specificky model ktory je na bajku skoro nepouzitelny..cim rychlejsie ides tym viac vody od predneho kolesa odfrkuje az pred teba a nie na ramovu trubku....

Neda sa to az takto zovseobecnit...

Btw krd je mokro tak ze zadne koleso neprestajne obhadzuje brzdu humusom tak je uplne jedno ci je brzda dole kde ju obhadzuje este aj predne...mokra bude tak ci tak...
30.11.2014 - 20:06:44
00
Priklaňam sa k tomu co napisal bikerjoring aj loser .
Topas dobry vyber
30.11.2014 - 20:13:14
00
osobne si myslim, ze je to kvoli odlahceniu zadnej stavby vzpier a kvoli estetike. bajk vyzera potom "cistejsie". aerodynamika ako pisal aj Joko tam asi rolu nehra. uznavam vyzera to krajsie, ale urcite to nie je praktickejsie. ja mam tiez cestak vzdy najviac spinavy prave tam dole.
30.11.2014 - 20:14:04
00
Hentam dole v zadu som ho ja nikdy nemal nejak extra spinavy...najviac bola vidlica v obluku pri brzde prednej...a spodna ramova trobka...ale hentam kusocek za klukami to zo spodu praveze bolo docela v pohode :)
30.11.2014 - 20:17:16
00
ja ako pozerám na ten loserov obrázok, tak ma napadla aj ďalšia teória, či sa tým že je brzda nižšie nezmenia aj trocha sily pôsobiace na ráfik pri brzdení
30.11.2014 - 20:21:01
00
Ako som už napísal, a mám s tým osobné, praktické skúsenosti! To, že by tam bolo extra veľa bordelu nemôžem povedať. A to umývam bike aj tatovi na ktorom má klasicky umiestnenú brzdu, takže viem porovnať ako tak. A nastavovanie je hneď vpredu takže nastavenie je jednoduchšie. Ale celkovo je to len estetické.
30.11.2014 - 21:04:31
00
Prikladám aj fotodokumentáciu

Prílohy:

WP_20141130_20_59_05_Pro.jpg
WP_20141130_20_59_05_Pro.jpg 158.25 KiB thumb_up0thumb_down

30.11.2014 - 21:06:19
00
A brzda, po mokrom vyjazde.

Prílohy:

WP_20141130_20_59_19_Pro.jpg
WP_20141130_20_59_19_Pro.jpg 684.58 KiB thumb_up0thumb_down

30.11.2014 - 21:10:03
00
dnes osobne. Par veci na kuotu :)
chorus/record

Tie páky sú :y: :y: :y:
30.11.2014 - 21:14:10
00
Ono to je aj kvôli aerodynamike z takého hľadiska, ze tie integrovane sedlovky zvyknú byt extrémne úzke, na fotke to až tak nepôsobí, hlavne ked sa to fotí stale zboku a tým pádom aj sedlova trúbka sa da hodne splostit a uz by tam ta klasická brzda proste prečnievala do strán a vyzeralo by to zle a kustik by to aj narušilo tok vzduchu, ono tie aero biky musia siahnuť po všetkom co sa len da, aby mali na papiery nejake čísla a mohli to predávať za nemalé prachy. Rozdiel ale napríklad medzi tarmacom a venge je 40w pri 40 km/h co je ale docela markantny rozdiel
30.11.2014 - 22:40:45
01
Ako si spokojný s papučkami :) aj ja ich plánujem vziať. Máš ich len na beh alebo aj na bežné nosenie? Ja by som plánoval aj beh + do práce ;)

Kupoval som ich na beh a zatial im nemam co vytknut...:)
01.12.2014 - 06:30:22
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up