trosku detailnejsie fotky :)

Tak ale tato vidlica nepraskla, pretoze by bola nekvalitna. Tej niekto dal pekne do nosa :tmi:
07.01.2015 - 20:04:46
00
Verím, že pri použití na aké je určená vydrží porovnateľne dlho s ostatnými vidlicami z jej kategórie. Len sa hlavne v minulosti často ocitla v cenovej kategórii bicyklov, ktorá láka všelijakých "light dh" jazdcov so všetkým čo k tomu patrí - jazdenie pochybných tratí so skokmi bez rozumných dopadov, láska k nevhodným úpravám bicykla, nadskakovanie a dvíhanie predku pri každej príležitosti a pod. Ešte horšie je to vtedy, ak sa ocitne na "dirt" bicykloch v sériovej výbave - ale to je už aj chyba výrobcu, že niečo také dopustí.

Plus to, ze poriadne nepruzila :D
07.01.2015 - 20:06:31
00
musim sa aj ja poxvalit, sice starsie, ale dosiel som domov v stoji, resp. sem tam som si sadol na pol rite :D

Prílohy:

DSC_0600.jpg
DSC_0600.jpg 226.92 KiB thumb_up0thumb_down

07.01.2015 - 22:04:07
00
Mne sa to stalo tiež teraz pred 2 dňami
07.01.2015 - 22:50:39
00
tak nejak dopadla osa mojho zadneho XT naboja... nie som si isty, čo to zapričinilo, zopar riadne seknutych hran už prežila, ale pri -15°C to je už asi ine kafe..

Prílohy:

oska.jpg
oska.jpg 284.06 KiB thumb_up0thumb_down

08.01.2015 - 18:19:27
00
Nieje to priamo demolácia, ale je to opotrebovávanie kým nenastal problém :-) Posledných pár sto kilákov začala reťaz pri silnejšom zábere strieľať. Najskôr akoby náhodou (predpokladal som, že na niektorom pastorku alebo znečistením). Ale vylučovacou metódou som zistil, že strieľal práve veľký prevodník. Veď hlavne ten si všetko "odtočil". Tak prišla dlho očakávaná výmena celého prevodového systému po tréningu (po 21330 km) a dnešné jemné doladenie nového. Okrem malého prevodníka (prvý bol výpredajový shimano) opäť to isté: prevodníky Gebhardt, kazeta HG-80 a 4 reťaze HG-53, ktoré pravidelne striedam po 500 km do mŕtva :-) .

Tak toto je ozaj do mŕtva :-)
08.01.2015 - 18:27:29
00
osobne si myslim ze za tieto zimne demolacie moze mraz...materialy ktore su na bajku ked zamrznu su krehke a myslim, ze cez leto by sa vam to nestalo. je to len moj nazor samozrejme, nemam to nijako overene... no kazdopadne som toho nazoru ze cez zimu sa ma lyzovat a robit zimne sporty nie bajkovat. a ak uz niekto chce bajkovat tak len na zimakoch ktore ked sa zdemoluju akokolvek nevznikne velka skoda.
08.01.2015 - 18:45:48
04
Zima robi svoje :)

Prílohy:

10462746_1028909787135511_9188482622629125256_n.jpeg
10462746_1028909787135511_9188482622629125256_n.jpeg 89.8 KiB thumb_up0thumb_down

08.01.2015 - 18:46:37
00
no zas take hrozne teploty tu nie su, -15 je stale nieco, co by mal kazdy material vydrzat. napriklad obycajna guma na pneu by mala vydrzat do -40, cital som to uz davno v clankoch o Honzovi Kopkovi.

hacker - nikdy som nemal vztah k zimnym sportom, mojim zimnym sportom je proste bajk
08.01.2015 - 19:03:34
01
Chcelo by to udaje kedy je hlinik najpevnejsi. Alebo skor daku krivku. Ale to je tazke kedze tieto nase tepelne upravene zliatiny maju asi dost odlisne krivky.
08.01.2015 - 19:14:01
01
Nieco v kratkosti som narychlo nasiel

Na rozdiel od väčšiny druhov ocele sa hliník pri nízkych teplotách nestáva krehkým. Naopak, jeho pevnosť sa zvyšuje.
08.01.2015 - 19:24:17
00
tie lyziny na sedlach ale hlinikove nie su a uz som tu videl 3 sedla s prasknutymi resp. zloenymi lyzinami za poslednu dobu, prave ked mrzlo. mozno ale ze je to len zhoda okolnosti :)
08.01.2015 - 19:27:15
00
Áno, oceľ je na nízke teploty náchylnejšia ako Al zliatiny. Podľa mňa to je s tými sedlami jasné. :)

Napr. bežné O-krúžky majú limit -20/-25°C, tesneniam teda určite výrazné mrazy neprospievajú.
08.01.2015 - 19:28:53
01
ta moja oska bola tiež z nejakej Al zliatiny čo som bol dosť prekvapeny..
08.01.2015 - 19:33:45
00
Na biku samozrejme mame vela materialov ako ocel, magnezium, rozne plasty a oleje. Toto je asi na rozsiahlu studiu.
08.01.2015 - 19:34:19
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up