tak potom to uz vymysleli :))) aj ked 2.5e za dovoz chleba je kus dost ;) tu by ten typek na bike vysiel asi lacnejsie :)
23.05.2013 - 23:11:48
00
Príloha:
1510565_10152030568247106_1110358608_n.jpg
1510565_10152030568247106_1110358608_n.jpg 204 KiB thumb_up0thumb_down

Prílohy:

1922502_535162946596212_681305523_n.jpg
1922502_535162946596212_681305523_n.jpg 110.89 KiB thumb_up0thumb_down

1911775_799228560104803_243041301_n.jpg
1911775_799228560104803_243041301_n.jpg 147.34 KiB thumb_up0thumb_down

22.03.2014 - 22:46:03
00
Tak na vozenie detí to je super

Prílohy:

45086_775528845808108_21494554_n.jpg
45086_775528845808108_21494554_n.jpg 78.35 KiB thumb_up0thumb_down

23.03.2014 - 16:39:59
00
Rok a pol neskôr, ale pridám pár postrehov do témy:

Cesta do Ikei bicyklom nie je naozaj pre každého. Čo však mnohí nevedia, že pred výstavbou Avionu viedla po Ivanskej ceste cyklotrasa (už si presne nepamätám, aké to bolo riešenie, ale tuším cyklopruhy, či niečo iné vo vozovke). Paradoxne však po rozšírení ciest nebola trasa vylepšená (zmenená na samostatnú cestičku pre cyklistov) ale zanikla. Toto je najmä chyba mesta. Zostávalo by tak dorobiť už len kratší úsek na Ostredky, kde už sa dá jazdiť na bicykli relatívne dobre.

Prezentovaný koncept nákladných bicyklov s nákladom vpredu je zaujímavý, ale naozaj skôr vhodný na kvalitnejšie trasy. To však neznamená, že by sa s takýmto bicyklom nedalo jazdiť po Bratislave. Napr. Švihaj šuhaj už jeden Bullitt má. Do lesa by sa s tým asi išlo horšie, ale zase kopa ľudí po horách nejazdí. A na vozenie detí, nákupy a pod. je to celkom fajn, najmä pre ľudí, čo nemajú vodičák alebo sa boja šoférovať. Treba však mať vhodné miesto na parkovanie.

Ja preferujem skôr koncept longtail, teda o 40 cm predĺžený zadok bicykla. Jazda na takom bicykli je pocitovo skoro ako na normálnom bicykli, dá sa s tým ísť aj do lesa, len si samozrejme treba dať pozor na dlhší rázvor pri kľučkovaní medzi prekážkami a na zaseknutia sa na hrboch (kvôli rázvoru mierne horšia priechodnosť prekážok). Výhodou je celkom dobrá variabilita, dá sa použiť na bežné dochádzanie do práce, na nákup (aj výrazne väčší, ako sa bežne vozí autom), odviezť súčasne manželku aj dieťa, ak je to treba, či vybehnúť kúsok do lesa. Cykloturistika je tiež celkom fajn, da sa bez problémov nabaliť kopa zbytočných a nepotrebných vecí :D

Náklad typu Ikea vyzerá takto:
lh5.googleusercontent.com

Vyššie som čítal obavu týkajúca sa obiehania inými vozidlami. Občas nosím na longtaile prepravku 40x60 cm pripevnenú vzadu dole. Najväčšia šírka bicykla do strany sa tak zväčší cca o 10 cm (voči riaditkám). Neznamená to však, že ma autá míňajú o 10 cm bližšie, ale paradoxne naopak, takmer všetci jazdi o meter až meter a pol ďalej ako keby som šiel na normálnom biku. Zrejme psychologický efekt. Až sa cítim ako za hranicou v Rakúsku, vodiči normálne idú za mnou a predbiehajú, až keď je to naozaj bezpečné :D
13.01.2015 - 15:38:27
00
keyboard_arrow_up