Ono hlavne zalezi aky rocnik auta mate. My co mame starcekov, tak ti maju stavanu 4ku na tachometrovych 60. A realne sa tak jazdit cca da.
Dnesne motorceky z kosaciek by uz vsak najradsej na dnes platnej 50ke nahodili 5ku, ale len kvoli papierovej spotrebe v teste = pokutam za emisie. Realne sa im vsak lepsie hodi na tuto rychlost trojka.
03.02.2015 - 08:50:27
00
Na 5ťke v meste, ale len na benzíne. Nafťak by umrel...
03.02.2015 - 13:19:35
00
zalezi to od toho, ako je to sprevodovane. je jedno ci je to nafta, benzin, alebo parna lokomotiva.
03.02.2015 - 14:02:07
00
musim podotknut,ze pocuvat motor auta a podla toho radit je pri niektorých motoroch znacne problematicke, aspon u môjho 1.8 TSi, viacej x sa mi stalo,ze tocim klucom a neslo mi nastartovat, hold,nastartovane bolo :P
03.02.2015 - 14:05:49
03
zalezi to od toho, ako je to sprevodovane. je jedno ci je to nafta, benzin, alebo parna lokomotiva.


aj od hmotnosti auta (je rozdiel mat ten isty motor v Octavii a v o 300kg tazsom Forde Galaxy (1,9 TDI))
03.02.2015 - 15:04:57
01
Ano, a urcite maju obe tie auta (Octavia, Galaxy) rovnaky staly prevod aj prevody prevodovky, ze? ;)

Nerozumiem, ze tu ludia riesia vek auta alebo motor v suvislosti s primeranym prevodovym stupnom. Kazdy model ma ine sprevodovanie a teda sa neda generalizovat. Este aj hatchbak a kombi toho isteho modelu mozu mat inak odstupnovane prevody pri tom istom motore...
03.02.2015 - 15:18:55
00
asi to až tak nebude, vieš, výrobné náklady
03.02.2015 - 15:22:18
00
Ale bude. Napr. pri novej Fabii to sprevodovanie riesili a tam sa ide jo sakra po cene.
03.02.2015 - 15:23:33
00
Ano, a urcite maju obe tie auta (Octavia, Galaxy) rovnaky staly prevod aj prevody prevodovky, ze? ;)


ok tak to skusim z inej strany aby si nemusel zase vychatavat vsetky detaily, je rozdiel ci mas to iste auto prazdne alebo ci v nom mas 5 ludi a 200 kil batoziny.....ale ty si aj tak najdes nieco coho sa chytis....
03.02.2015 - 16:30:46
00
zalezi to od toho, ako je to sprevodovane. je jedno ci je to nafta, benzin, alebo parna lokomotiva.


Osobne som, ale ešte nejazdil na nafte, kde by som radil v meste päťku :)
03.02.2015 - 16:36:36
00
Samozrejme zalezi na sprevodovani. Jazdim aj na sluzobnej Octavke s rovnakym motorom t.j. 2.0 TDi 103kW ako ma moj sukromny VW Tiguan a prevody su velmi odlisne. Jednoducho VW ma novy motor s prevodovkou na velmi nizke otacky. Rozdiel som zaregistroval hned aj ked som zo dna na den presadol z predoslej sukromnej dieslovej Octavie do noveho Tiguana. Dokonca som sa pytal vo VW kde som auto kupil ze tie nizke otacky su nejake neprirodzene nizke. Ukazali mi graf krutiaceho momentu kde mi ukazal ze tento typ motora ma tah uz od 1400 ot a ze mam byt kludny.
03.02.2015 - 18:35:50
01
lakko a rozmer pneu bol na oboch autach rovnaky? obe manual alebo automat?
03.02.2015 - 21:11:20
00
Osobne som, ale ešte nejazdil na nafte, kde by som radil v meste päťku :)


osobne jazdim momentalne SUV, kde jazdim pri 50 tke na 5ke. ten isty motor, len v osobnom aute som jazdil na stvorke, podobne ako lakko. obe auta su s manualnou prevodovkou. jednoducho pri tych SUV su vyrazne kratsie prevody, kedze sa pocita s tym, ze sa raz moze dostat aj do horsieho terenu. aj maximalne rychlosti su rozne.
takze pisat tu na akych prevodovych stupnoch jazdit pri roznych rychlostiach nema ziadny vyznam.
04.02.2015 - 09:30:54
01
to tak nejak vychádza z toho že ak mám ísť na 5 či 6 rýchlosťou 50km/h a aj 130km/h tak niekde je chyba :D
04.02.2015 - 10:25:57
00
nie nutne, na 5 pri 130 mas 4000rpm, pri 50 1500 (jasne lisi sa u kazdeho modelu, u mna na megane je to tak, chcelo by to este 6 prevod, to bude asi ta chyba :D)
04.02.2015 - 10:43:44
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up