Preco by sa malo nieco rozsypat?
Keby si pouzil pasku aku treba, nebolo treba nic riesit... 8)

Lebo som myslel že je to vyrobené tak aby to tesnilo :) , páska je ok,pred tým na Fulcrumoch som mal ešte užšiu a držalo to,s tmelom je to no problém ...ale dík som zas o niečo múdrejší ;)
24.02.2015 - 18:15:47
00
Je to rafik so spojom pero-drazka, preto ta netesnost. Je to normalne. Zvarany rafik samozrejme ziadnu takuto netesnost nema.
25.02.2015 - 00:36:54
01
iron.hide, už si tú sedlovku uvoľnil?
Raz sa mi tiež strašne silno zakusla hlíníková sedlovka v carbonovom ráme, coca-cola tomu nepomohla, WD-40 takisto nie, do nahrievania a podobných postupov sa mi veľmi ísť nechcelo, ale nastriekal som tam Brunox Turbo Spray a do dvoch hodín som mal sedlovku vonku.
Ak by nepomohlo ani to, okrem toho nahrievania, schladzovania a podobných postupov sa dá ešte upnúť sedlovka do zveráku a skúsiť otáčať rámom, (máš väčšiu páku) ale veľmi opatrne, nech nenapáchaš ešte viac škody :)
Posledná možnosť (naozaj až ako last resort riešenie) je použiť pílový list a sedlovku vybrať podľa tohto návodu. Sedlovku tým samozrejme zničíš.
25.02.2015 - 09:40:52
00
ok diky za rady. este som ju neuvolnil, vcera som sa o to ani nepokusal.
to zahrievanie bolo inak uz dopredu vylucene, jednak sedlovku zahrievanim rozsirim, takze to uz duplom nepojde, no a karbon nema zmysel zahrievat lebo ma velmi vysoku tepelnu stabilitu, ako tu uz niekto pisal, a aj tak by sa tym asi poskodil. a schladzovanie by mozno fungovalo, ale na to nemam nastroj a mozno by to bolo potom take krehke, ze by sa mi ta sedlovka pri tahani a kruteni zlomila.
25.02.2015 - 14:49:53
00
S co2 na -70 mozes v pohode chladit. Nic tomu nespravis... hlinik nie je ocel :) Podstata je hlavne neschladit to extremne prudko. Zahrievanie ignoruj, nejako sa mi zdalo, ze sedlovka je karbonova a ram hlinikac :lol:
25.02.2015 - 14:59:39
00
Najprv vyskúšaj nejaký penetračný olej, ten Brunox ti môžem požičať. Do radikálnejších postupov sa pusti až potom, ak by ten olej nezafungoval. Ja keď som to riešil, tiež sa mi hneď vybavoval katastrofický scenár - použitie pílového listu a zničenie sedlovky (pri neopatrnej manipulácii aj rámu :) ), ale stačilo trocha toho penetračného oleja a sedlovku som bez problémov uvoľnil.
25.02.2015 - 15:13:34
00
tak aj keby som znicil sedlovku, tak by mi to az tak nevadilo. a GT85 nie je penetracny?
25.02.2015 - 15:15:28
00
A nemozes rozrezat ten ram, aby si vybral sedlovku ?
25.02.2015 - 19:05:02
01
tak aj keby som znicil sedlovku, tak by mi to az tak nevadilo. a GT85 nie je penetracny?

Neviem či je až taký dobrý, ale skús ho tam na noc streknúť. Prípadne aby zatiekol úplne všade, môžeš po pár hodinách zhodiť stred, otočiť bajk a nastriekať tam ten olej aj "zospodu".
25.02.2015 - 19:37:28
00
Neverim tomu že keď dam WD 40 a použijem tento hasak že to nedám von. :) :muscle:

Prílohy:

hasak.jpg
hasak.jpg 22 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2015 - 20:01:16
01
Len aby si to neodkrútil aj s vrstvou karbonu
25.02.2015 - 20:07:14
00
Keby že je to až tak zapečené tak tam ti nepomože ani svetená voda. :)
25.02.2015 - 20:11:23
00
No neviem - na autá mám špeciálny sprej na rozpúšťanie a povolovanie hrdze a to ma už pár krát zachránilo pred odvŕtavaním šroubov
25.02.2015 - 20:15:06
00
ten GT85 tam nalievam posledne 3 dni a aj tak to nepomaha. dnes sme s matvejom skusili aj zverak, ale nepohlo sa to ani o milimeter. vyskusam ten brunox, budem to "zalievat" par dni a uvidim...
inak musim sa k niecomu priznat. ja som tu sedlovku instaloval tak, ze som na nu nastriekal lak na vlasy. dovod bol ten ze sa mi spustala postupne nadol, tak som kdesi cital toto odporucanie a aplikoval. mozno je to take zapecene vdaka tomu :x
asi by preto bolo dobre napustit to nejakym rozpustadlom toho laku na vlasy, ale netusim aka latka by to mala byt, nie som chemik :/
25.02.2015 - 21:04:53
00
Dynamit?
25.02.2015 - 21:18:29
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up