pisal som ironovi SS.... ked bude chciet, zozeniem ho.... bud poziciam alebo kupim do firmy....
27.02.2015 - 12:13:54
00
Kdesi som cital ze je lepsie sedlovu trubku v rame tlacit a sedovku tahat. kvoli tomu ze tahom sa jej priemer este viac stensuje a tym viac zakusuje.
Slo by napr. urobit dve priruby s dierami na zavitove tyce povedzme M6 - M8 popri diere na sedlovku spodnu prirubu odvrtat samozrejme na presny priemer sedlovky (jednuduchsie ako vystruzovanie sedlovky) a zapriet o ram.
Hornu prirubu bud srobom cez sedlovku za cenu jej znicenia alebo monzno cez nejaky objimku a pomaly s citom tocit matkami. Ci to nepopusti.
Z tepelnych koeficientov roztiaznosti nema zmysle zahrievat/chaldit karbon taktiez nie zahrievat hlinik avsak schladenim mozno.

ja by som dal do sedlovky este rozdrteny lad v sacku pred celou operaciou.

strucny schematicky nakres s prirubami

Prílohy:

stahovak.png
stahovak.png 43.19 KiB thumb_up0thumb_down

27.02.2015 - 12:55:54
01
podla prispevkov najvacsia demolacia od roku 2012 :D
ja som ten ram krutil v tom sveraku a moj navrh je nechat to tak. sily navyse bolo dost ale nelajznem si dalsiu bytocnu demolaciu ramu. clovek neodhadne kolko moze zatlacit a v sekunde to prskne. je to slusny ram na taketo experimenty. po gumovom kladive islo aj trojkilove cez dosku a nepomohlo :D vsimol som si akutnejsie veci na tom bajku co treba vymenit. cakajme na dalsie foto :)
27.02.2015 - 13:21:11
01
Uz sa neviem dockat tych fotiek akutnejsich veci. :D

P.S. A to som si myslel, ze sa spravam k zalozaku necitlivo, ked som zjazdil oblozenie az na kov a mam vytahanu a nenamazanu retaz. :)
27.02.2015 - 13:26:19
00
Tak možno to už nezatahovat a len dúfať, ze sa to raz pri jazdeni zošuchne dole...
27.02.2015 - 13:27:55
00
podla prispevkov najvacsia demolacia od roku 2012 :D

Ee, este len bude a nebude to sedlovka :lol:

Inak jazdit s povolenym upinakom by mohlo byt riesenie, len treba byt trpezlivy. Ono to nevydrzi takto zakusnute stale. Karbon s hlinikom sa spolu nespoja.
27.02.2015 - 14:07:19
03
ten sustruznik mi zatial pripada ako najrealnejsie riesenie... ked ju odsustruzis dostatocne na tenko nemal by problem ju uz odtial dostat... :)

Miso: vystruznik a vystruzovanie, nie sustruznik a odstruzovanie ;-)
To len aby si do buducna vedel, ze ide o dva rozlicne druhy trieskoveho obrabania.
27.02.2015 - 14:16:11
02
omg matvej :D
ale nic, on myslel len lozisko ramu, to najvacsie pri stredovom zlozeni. uz to riesim s Danom.
27.02.2015 - 14:27:31
00
ked vymenis prevodnik daj fotku stareho hodi sa k tej kladke co si davnejsie daval :lol:
27.02.2015 - 14:33:18
01
ale prosim ta neprehanaj ;) tento aktualny prevodnik este zdaleka nie je domrtva. horsie vsak je, ze sa mi ho nepodari vymenit, lebo ho blokuje mensi prevodnik, na ktorom som totalne strhol jeden srob. bude to treba odvrtat.
27.02.2015 - 14:37:03
00
sedlovku tiez zjazdit domrtva a je po probleme :D
27.02.2015 - 14:38:05
00
a ***** zase tu bude 5 strán o odvrtávaní prevedníka :-)
27.02.2015 - 14:38:40
08
Kazdy prevodnik, kde ma zub na vysku aspon 1mm je este v pohode :D
27.02.2015 - 14:39:32
00
vtipni ste :)
nj tie prevodniky dnes nic nevydrzia, akoby boli z lepenky
27.02.2015 - 14:41:26
00
Rasto Šak ale si v leine ,,DEMOLACIE "
Aj tak sa není o čom baviť tak sa aspoň zabávame .čí? :) :)
27.02.2015 - 14:42:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up