Neviem, nemám odskúšané... Keby som to riešil, tak asi by som sa snažil čo najviac starý lep dostať preč (skurtkovač, nôž s guľotou špičkou,...) a aby neboli výstupky, hrboly a ostré hrany, tak by som opatrne použil brusny papier. Na karbonových ráfikoch by som to však asi neskúšal.
28.02.2015 - 22:19:21
00
Ok vdaka. Dam to dole cele.
28.02.2015 - 23:22:48
00
Zdravím, včera sa mi podarilo finálne rozrezať Bontrager R3 na bočnici. Rozhodol som sa, že vymením oba plášte, lebo ten Bontrager už nechcem, opakované zlé skúsenosti.

Chcem plášte, ktoré majú akú takú ochranu proti defektu, nepretekám ani mi nejao extra nezáleží na pár sekundách.

Zatiaľ pozerám Vittoria Rubino Pro Tech, Michelin Pro 4 Service Course / Endurance, Schwalbe Durano DD Performance, Vredestein Fortezza Senso All Weather prípadne Extreme Weather, ale neviem či nebude na nich moc mäkká zmes, ale zas majú lepšiu ochranu.

Máte s niektorými z nich nejaké skúsenosti? Prípadne poradiť aj niečo iné.

Ďakujem.
16.03.2015 - 11:37:56
00
Continental 4000S pokiaľ sa budu vyrábať ine nechcem.
16.03.2015 - 12:10:16
00
za mna vittoria.tie conti maju moc makku zmes na moj vkus
16.03.2015 - 12:26:09
00
A v čom sa prejavuje mäkká zmes?
16.03.2015 - 12:58:35
00
Dobre drží, rýchlo ide do preč.
16.03.2015 - 13:36:17
00
No 8000km je myslim v pohode...
16.03.2015 - 13:41:27
00
presne rychllo sa zoderu.mne vydrzala 3000
16.03.2015 - 13:53:35
00
Kamarát jazdí na Vredestein a nevie si ich vynachváliť. Čo je na tom pravdy?
16.03.2015 - 14:14:43
00
3000? Ja mám 95kg a mne vydrzia omnoho dlhsie
16.03.2015 - 14:32:00
00
ja sa s tebou nehadam mal som ich davno ked dosli na trh . v tom case bola na behuni silica co je makka guma.primarne su urcene do mokra.teraz mam tiez conti ale galusky.ked som vozil plaste tak vittoria rubinno pro som pouzival 10 rokov.8000 na jednej gume som nedal ani nahodu.nehovorim ze to neda ale nejazdil som po uplne zodratie. to je setrenie na nespravnom mieste. .
16.03.2015 - 14:41:42
00
Pokial nepretekas, tak by som silou mocou nepozeral po najdrahsich plastoch. Pri tych su prave niektore s malou vydrzou, no s vybornymi jazdnymi vlastnostami, napr. Michelin Pro 4. Odolne by mali byt Conti Gatorskin, aj ked trochu lenive. GP4000s maju tenku bocnicu. Dlho som s tym nemal problem, ale ak jazdis po cestach so strkom alebo vacsimi kamienkami, tak ju lahko rozrezes (sam som ju sekol na novych plastoch).
16.03.2015 - 14:44:43
00
Ja v tomto nesetrim...a drahé kupujem preto, aby som eliminoval, co najviac defekty... :) mal som plaste aj za 20 eur a za pol roka 5 defektov...
16.03.2015 - 14:53:03
00
z uvedenych Vittorie alebo Michelin Pro4 Endurance, okrem nich Conti Gatorskin. ostatne neviem, Vredestein som zatial iba nahadzoval, nejazdil, 4000s maju makku zmes, na bezne svk cesty vzhladom na vydrz by som ich nedaval, na kvalitne cesty preco nie. vyhni sa Mavicu, Michelinu Pro3 a Schwalbe Ultremo ZX.
16.03.2015 - 15:05:37
01
keyboard_arrow_up