Fuha Kristina, v dobe, kedy cinske firmy chrliace haldy no-name produktov nie su schopne vyriesit uplne zakladnu poziadavku na konstrukcne jednoduchsi galuskovy rafik, ktory sa nebude v zjazdoch prehrievat, su tvoje poziadavky podla mojho nazoru uz vopred odsudene na neuspech...

Ja viem aké problémy sú s karbonóvými brzdovými plochami. Mám to prakticky a aj teoreticky naštudované. Do no name číny by som tu nešla ani náhodou. Minulý rok som jazdila Vision Metron 40. A sú to najlepšie kolesá aké som kedy jazdila. Ale ja mám teraz na cesťáku kotúčové brzdy a tak ma brzdná plocha ráfkov a prehrievanie vôbec nezaujímalo. Ale dúfala som, že základné veci ako vyváženie ráfkov sú aj u no name čínskych malovýrobcov vyriešené. A nie sú :)
31.03.2015 - 23:26:45
00
Ja len tak mimo temu... sice sa ten "imho" rozsiril aj do vod slovenskych internetov, no uplne staci napisat "podla mna", "myslim si", alebo podobne. A hned sa to bude lepsie citat :)
01.04.2015 - 01:04:06
03
ohladom nevyvazenosti rafkov. kupil som mojej polovicke karbonove, galuskove Token T38. najprv predaval len zadne, ale potom mi teda dal aj predne, aj obute. su to moje prve celokarbony a po roztoceni zadneho som zostal tiez v soku. predne bolo v poriadku (ale len preto, ze tam bol magnet). takze aj Token T38 su nevyvazene.
01.04.2015 - 03:06:44
00
Na lavej miske je určite lavý závit. Ale može byť že ten závit zle narezali pri výrobe,ale to sa mi nechce veriť...


Keď sa niečo zaťahuje v smere hodinových ručičiek, tak je tam pravý závit.
Vyskúšaj zakrúcať ľavú misku doľava ( proti smeru hodinových ručičiek ), že kedy sa Ti ju podarí zatiahnuť.
01.04.2015 - 07:18:10
00
tak ja to mam tiez nevyvazene? na zadnom kolese mam len maly Garmin magnet...
post932201.html#p932201
01.04.2015 - 07:52:48
00
Kolesa Fulcrum a Campagnolo su vyvazovane. Uz aj tieto nizsie modely.
http://www.campagnolo.com/WW/en/Technologies/dynamic_balance

Kazdopadne ked uz davas ten garmin magnet, daj ho radsej oproti ventilceku.

Ja som na tychto kolesach menil loziska asi po 2tis km. Bola to ale moja chyba. Cistil som ich cyklostarom + horuca voda. Vazelinka, ktora bola v loziskach zmenila kozistenciu na nieco huste, hnusne a nepekne. Kolesa su vsak lahko servisovatelne. Skus rozobrat a mozno na nieco prides.
01.04.2015 - 09:05:50
02
tak ja to mam tiez nevyvazene? na zadnom kolese mam len maly Garmin magnet...
post932201.html#p932201

Pravdepodobne áno. Tak ako si to popísal vo svojom príspevku sa to prejavuje. Keď koleso necháš na voľno vo vzduchu, vždy sa zastaví rovnakou časťou kolesa dole?
01.04.2015 - 09:24:27
00
filini este mi napadlo, ze ci nahodou nepouzivas plastovky a ci si tam nedaval tmel.
01.04.2015 - 09:34:59
00
nie nie, palst+dusa
predtym som si to nikdy nevsimol, tak skusim zhodit ci som tam zle nedal dusu alebo co + prehodim ten magnet
Kristina neviem, skusim. Hlavne ale sa mi nezda, ze sa koleso na volnobeh tak rychlo zastavi. ako keby bolo vyslovene brzdene. Predne ide 100x lepsie.

Jezus ked uz som uputal pozornost, prosim o presun do toho Servis vlakna :)
01.04.2015 - 09:39:54
00
dam ti teda tie moje noname cinske kolesa ( rozhodne ich neodporucam ani neobhajujem ) zober ich na akykolvek zjazd a dam ti 1000€ ak s nimi spravis to co tu pises - kopu nezmyslov ! za 10 min ti najdem rovnaky pocet zrusenych znackovych kolies ako ty neznackovych.

k tomu imho , pozrel som si tvoje posty z predoslich mesiacov , rokov a ... ziadne imho . takze z tvojej strany dalsia kopa nezmyslov ... !
verim ze ti doslo kam tym mierim

naspat k chocholouskovi!
01.04.2015 - 10:22:55
00
inac nebolo by odveci to cele presunut do temy o kolesach......
01.04.2015 - 10:27:21
01
Sranda ze to tu vzdy zacne ked ma niekto cinske kolesa :)
01.04.2015 - 10:43:11
01
tak ja neviem, precital som si tu par komentarov k funkcnosti/prehrievaniu cinskych rafkov, tak skusim reagovat... na zaciatok by som napisal ze ziadne cinske rafky som doteraz nejazdil, takze napisem iba svoju osobnu skusenost s tymi znackovimi pri mojej vahe 65kg ( s rafkami boli pouzite vzdy bud prilozene originalne brzdove spalky, ale spalky znacky SwissStop alebo Jagwire ) :
Mavic Cosmic Carbone Ultimate - takmer nepouzitelne rafky za sucha aj za mokra. za sucha este ako tak, za mokra vsak absolutne nepouzitelne ( doteraz si bucham hlavu ze som na nich isiel etapak v Alpach )
Lightweight Standard - za mokra takmer to iste ako Cosmic Ultimate, za sucha o nieco lepsie ale lubili sa prehrievat...Lightweight to vraj vyriesil dalsiou generaciou tychto kolies, ale tie som uz nejazdil
Spinergy Stealth FCT - o nieco lepsie ako predosle dva modely, za mokra to vsak tiez nebola ziadna hitparada. navyse bolo treba pravidelne cistit spoj orech-naboj nakolko sa to ludilo pekne zanasat necistotami
Spinergy Xaero Lite Carbon XLT - jedine kolesa pri ktorych som sa mohol spolahnut na brzdny ucinok za sucha aj mokra, brzdna plocha akoby bola mierne zdrsnena, ale brzdove gumicky rychlejsie nelikvidovala akoby sa mohlo zdat.

ps : editoval som obrazok par stran dozadu, na BH su uz aj kluky :)
01.04.2015 - 10:49:14
01
OT
matt a mne si co poradil? prvych 140km v dazdi na TT-RYSY 404ky nesklamali a to som bol dosraty,ci to bude vobec brzdit
01.04.2015 - 11:35:34
00
tebe som poradil ze ked zacne prsat, treba davat pozor pri brzdeni :) ...so Zipp-mi vsak osobnu skusenost nemam, podla ohlasov sa vsak radia k tym lepsim
01.04.2015 - 11:47:47
00
keyboard_arrow_up