tak ja neviem, precital som si tu par komentarov k funkcnosti/prehrievaniu cinskych rafkov, tak skusim reagovat... na zaciatok by som napisal ze ziadne cinske rafky som doteraz nejazdil, takze napisem iba svoju osobnu skusenost s tymi znackovimi pri mojej vahe 65kg ( s rafkami boli pouzite vzdy bud prilozene originalne brzdove spalky, ale spalky znacky SwissStop alebo Jagwire ) :
Mavic Cosmic Carbone Ultimate - takmer nepouzitelne rafky za sucha aj za mokra. za sucha este ako tak, za mokra vsak absolutne nepouzitelne ( doteraz si bucham hlavu ze som na nich isiel etapak v Alpach )
Lightweight Standard - za mokra takmer to iste ako Cosmic Ultimate, za sucha o nieco lepsie ale lubili sa prehrievat...Lightweight to vraj vyriesil dalsiou generaciou tychto kolies, ale tie som uz nejazdil
Spinergy Stealth FCT - o nieco lepsie ako predosle dva modely, za mokra to vsak tiez nebola ziadna hitparada. navyse bolo treba pravidelne cistit spoj orech-naboj nakolko sa to ludilo pekne zanasat necistotami
Spinergy Xaero Lite Carbon XLT - jedine
kolesa pri ktorych som sa mohol spolahnut na brzdny ucinok za sucha aj mokra, brzdna plocha akoby bola mierne zdrsnena, ale brzdove gumicky rychlejsie nelikvidovala akoby sa mohlo zdat.
ps : editoval som obrazok par stran dozadu, na BH su uz aj
kluky