caute,

viete poradit, nieco co najlepsie tlmi otrasy a teda zvysuke konfort jazdy?
teraz mam klasicku hlinikovu, spoznam vobec rozdiel? dik
18.04.2015 - 15:39:03
00
ohľadom tej sedlovky, to by zaujímalo aj mňa. Inak,mimo rečou, mne pomohlo vymeniť plášte z 23mm na 25mm, nárast komfortu bol výrazný.
18.04.2015 - 18:40:01
01
ja som rozdiel medzi hlinikovou ritchey wcs sedlovkou a karbonom (rose a specialised) necitil ziaden... ako pise stanlee sirsie plaste (a hrubsia omotavka) ti poskytnu viac komfortu ako vsetky karbon komponenty dokopy :) ale mozno som len necitlivy hehe
este mozno so specialnymi sedlovkami ako canyon vcls (ci jak sa to vola) je to citit viac, ale rozdiel ako hardtail/full to nebude nikdy
19.04.2015 - 10:01:00
00
ja som presiel z karbonovej na hlinikovu a ziadny rozdiel necitim tiez a to mam problemy s krizami celozivotne. niekedy tie karbonove su tazssie ako hlinikove tak to straca zmysel. ale je fakt ze na tej karbonovej ked som isiel tak bolo vidno ako sa podomnou ohyba hlavne v smere dopredu dozadu a ta hlinikova sa ani nehne. kazdopadne 25tky kolesa to je zaklad komfortu a este su aj rychlejsie ako 23
20.04.2015 - 08:36:47
00
ono závisí aj od vysunutia a priemeru...dobrá karbonová sedlovka je určite komfortnejšia ako akákoľvek hliníková....
20.04.2015 - 10:00:17
01
presne,vysunutie + priemer...do karbonovej sedlovky má zmysel ísť,ak sa jedná o menší priemer a ak je vysunutá viac ako cca 10-15 cm...
20.04.2015 - 12:23:43
00
Taktiez je dolezity aj ofset/zahnutie sedlovky.
V tomto teste tlmenia sa stala vitazom sedlovka FSA K-Force so zahnutim SB25, pricom jej verzia bez zahnutia SB0 skoncila uplne inde.
fcdn.mtbr.com
20.04.2015 - 13:34:05
01
ja som presiel z karbon offsetovej na hlinikovu bez offsetu a ozaj kebyze neviem ze som to vymenil tak to nemozem nijako potvrdit ani vyvratit. ludske telo si zvykne asi na vsetko. mozno keby si skusil zjazd po hrbolatej ceste 2x po sebe ze by si to citil. testy a fyzika hovori ze to musi byt komfortnejsie. mozno ludia co si kupili karbonovu z hlinikovej budu tvrdit ze im to pomohlo
20.04.2015 - 14:42:31
00
na starom mtb zimáčiku som mal 27,2 alu a na terajšom novšom mám 26,8 raceface carbon, obe vysunuté cez 20 cm a pri rovnakom sedle bol rozdiel viac ako citeľný....
20.04.2015 - 14:53:29
00
Tak vysunuta je dost by som povedal

ta specialized ma lepsi pomer cena / vykon. Cize mal by som do toho ist?

co spravia karbonove riadidla?

Prílohy:

11185472_10205162163991450_1481221415_n.jpg
11185472_10205162163991450_1481221415_n.jpg 105.49 KiB thumb_up0thumb_down

08.05.2015 - 16:38:46
00
pripadne vie mi niekto povedat rozdiel medzi tymito? Tie ceny su dost v pohode a je tam aj ta sb25

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/sedlovka-fsa-k-force-light-carbon-/1958

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/sedlovka-fsa-k-force-light-di2/1731

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/sedlovka-fsa-k-force-carbon-mtc-ud-sb25/4096
12.05.2015 - 23:02:13
00
mam 84 kilo, karbonove barany v kopci podomnou pracuju, preto ich nevozim. ak chces znizit otras na zadok, podfukni si kolesa, to je 90% vsetkej zloby. ak na ruky tak dve omotavky ako Contador. nakupom novej sedlovky neziskas zas tolko.
19.05.2015 - 10:47:42
01
Kolesá by som nepodfukoval, lebo sú potom náchylnejšie na defekt. Radšej širší plášť, ak ide o komfort.
19.05.2015 - 22:40:17
00
ked jazdi na 11 a fukne 8,5 pri 75 kilovom cloveku nic tak hrozne sa nestane, denne sa stretavam s ludmi co maju vzdy na max
20.05.2015 - 01:28:30
00
no, contíky grand prix 4000s, 25mm majú uvedený max.tlak 8,3 Bar...jazdím to pri 7,5 Baroch, čo je asi najlepší pomer medzi rýchosťou a pohodlím. Na rozbitých úsekoch by som prijal aj menej,ale ako hovorí TomasMen, riziko defektu už by bolo asi veľké...

iked ,videl som test na tieto plášte,kde ich jazdili pri 6 baroch...:)
20.05.2015 - 07:49:23
00
keyboard_arrow_up