je to trochu inak,znížením objemu vzduchovej komory citlivosti dosť pomôže-môže totiž nafúkať menší tlak,začiatok zdvihu-odtrh bude pekne jemný,a zo zanorovaním tlak výraznejšie narastie,takže nebude dávať dorazy
Reba má úplne iný princíp negatívnej komory,nie je tam žiadna ocelová pružina,ale vzduch tak isto ako v hlavnej-pozitívnej komore,to platí pre systém SA aj DA
nesuhlasim.pri rovnakom tlaku v roznych objemoch pri rovnakom percentualnom zanoreni dostane rovnaky tlak. tzn. ak ako pises moze zmensenim objemu dat do mensej komory mensi tlak, pri napr 80% zanorenia ten tlak bude stale len mensi.akurat sa znizi "citlivost" kvoli zmensenemu rozsahu realneho zdvihu.
ak sa nebavime pomerne,ale absolutne, tak ano, tlak v rovnakej vzdialenosti zanorenia pri takto zmensenom objeme narastie rychlejsie logicky, ale to si myslim ze je lepsie do povodneho obejmu dat radsej vyssi tlak.
stale mi z toho vyplyva ze nema vyznam nieco liat do komory za ucelom znizenia objemu.
este mi prosim vysvetli co znamena ked ide
vidla nadoraz. predpokladam vzdy nejaky vzduch v komore akokolvek stlaceny. nieco o seba klepne ? este sa mi to nestalo tak neviem.
s tou rebou nie som si isty, ale nemalo to ventil na reverznu komoru,tak som predpokladal pruzinu.