uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
Nezvyknem nejako hodnotit obchody, pretoze sa snazim byt chapavy a trpezlivy, ale v tomto pripade musim, kedze tento e-shop som si vybral aj na zaklade vela kladnych reakcii v tomto vlakne.
Objednavku som robil 16.06. O dva dni neskor som pisal mail so ziadostou o zmenu v objednavke, chcel som ine plaste a dohodil som tam pedale. Celkovo islo o objednavku za necelych 250 EUR. Tovar mi poslali 19.06. (piatok) a v pondelok ho kurier priniesol. Medzitym mi prisiel mail o odoslani s dodatkom aby som si skontroloval kazetu - objednal som XT a mali ich mat pomiesane s SLX. Ano, prisla mi nespravna SLX kazeta. Bral som to v pohode, ved ma aj vopred upozornili. Ale problem bol aj s klukami, ktore som chcel 38/26, prisli mi 38/24. Vtedy zacala byt aj komunikacia zdlhavejsia, 1 mail za den... Mal som moznost tovar vratit, ale ked som si predstavil kolko potrva kym im to poslem a kym sa mi vratia peniaze a nasledne to objednavat inde, tak som suhlasil ze kluky si necham a ze by som si dokupil 26z prevodnik, ktory by mi poslali spolu s XT kazetou. Tak som poslal kazetu nazad (dalsie moje naklady na postovne aj ked to nebola moja vina) a cakal som kym naskladnia prevodnika ze mi to poslu spolu. 29.06. im mal prist prevodnik. Kedze sa do 01.07. nic nedialo, pisal som a vraj na druhy den im pridu a posielaju. 03.07. prisiel kurier, som sa potesil ze konecne budem mat vsetko na poriadku, to co som si objednal, a tak som zostal zaskoceny ked v bublinkovej obalke bola len XT kazeta. Fakt som na to chvilu neveriacky pozeral, rozbalil kazetu ci ten prevodnik nieje niekde schovany, no nebol...
Pisal som okamzite mail, uz som bol teda dost vytoceny, prisla odpoved ze im prevodnik stale nedosiel a tak poslali len kazetu. Ze mi ho doposlu hned ako dorazi. Na to som uz nemal chut reagovat, prevodnik nedorazil doteraz a tak som si ho pred par dnami kupil inde.
No ale v principe to bol moj najhorsi nakup cez internet celkovo a to neprehanam. Ja tam nakupovat uz nebudem, pretoze ked si nieco objednam, tak chcem to co si objednam a chcem to co najskor. Beriem ze chyby sa stavaju, urcite aj mne, ale toto bolo uz moc.
ja ale fakt nerozumiem .. kupujem kde kade ... a zo žiadneho obchodu mi ešte nedošiel iný tovar ako som si objednal ... nikdy ... ani z nemeckých ani z anglických ani z českých a ani zo suncycle ... ako to robíte že dostanete niečo iné, často lepšie?
Popravde ani mne tusim este neprislo nieco co som si neobjednal. Doteraz. A otazka ze ako to robime nie je na mieste. Ja nemam pocit ze by som nieco spravil pre to aby mi prislo nieco ine ako som chcel. Pisem len pribeh mojej objednavky.
A k tomu prevodniku, ano, beriem v pripade ze by som si objednal prevodnik, len ja som si objednal kluky. A prisli ine ako som chcel. Nebola mi ponuknuta vymena kluk ale len nespravneho prevodnika. A ja som suhlasil s tym ze si ho dokupim aby som mohol bajkovat kym sa to cele doriesi.
matt, kedy bude mat suncycle v ponuke gely/peny na holenie a ziletky, pripadne nastavce? nech to kupim s ostatnymi cyklo vecami spolu, nechce sa mi chodit do drogerie
objednane 24.7, dodane 25.8., takze mesiac cakania. tovar: nic vynimocne, nejake retaze, kladky, energy tycinky, mierka retaze atd.
fakty:
- poznamka k objednavke odignorovana
- emailovu komunikaciu ohladom stavu objednavky som vzdy musel iniciovat ja, po 2 tyznoch a po 3 tyzdnoch som sa musel pripomenut
- po mesiaci som konecne mohol vykonat platbu, dostal som info ze objednavka pride - ano prisla, avsak iste veci tam chybali, v baliku som nasiel za tento tovar vratenu hotovost //edit: bez toho aby som bol vopred informovany, uz len zo slusnosti
- v pripade 2 poloziek som dostal nahradu inej znacky resp z ineho radu (aj napr. XT kladky namiesto Deore)
- ako kompenzaciu som dostal iontak Chimpanzee a nakoniec aj 10 eur kredit v eshope / az po staznosti
mam zmiesane pocity, nazor si urobte sami.
P.S.: V Suncycle nenakupujem prvykrat, zvacsa dobre skusenosti, ale paradoxne tovar ktory by som cakal dodany ihned vzdy nejako viazne. :-/
Tiez mam podobnu skusenost so zamenou tovaru, no objednal som znovu a na tovar uz cakam 2 tyzden bez odozvy ... uz roky objednavam cez suncycle a nemal som problem, casy sa menia
bohuzial dovolenka zatial nie a choroba chvalabohu snad nie...
no a co sa tyka poslednych troch dotazov tak...
Fabian, ano priznavam, z mojej strany ( a tak "trosku" strany nasich dodavatelov a ich deklarovanych terminov ) zmrvena objednavka co som snazil dodatocne vysvetlit aj mailom a vyzehlit to tym 10€ kreditom
PAJDO, az dnes som zistil ze sprava ktoru som minuly tyzden zaslal zo systemu zjavne nedorazila, snad odpoved na dnesny mail podal informacie o zdrzani zaslania tovaru
canopus, ved ja tiez cakam kym pride ta tvoja objednavka do systemu ako sme sa bavili po telefone ( aj s poznamkou na polozku ktoru nemame v ponuke ) a stale nic a nic a nic
Vážení zákazníci, milí priatelia,
Týmto by sme vás chceli už vopred informovať, že od pondelka 21.9.2015 do stredy 30.9.2015 si dovolujeme po roku "vybrať" dovolenku a načerpať nové sily do ďalšej práce. Posledné objednávky teda budeme vybavovať v piatok 18.9.2015. Všetky objednávky prijaté v čase našej dovolenky budeme postupne vybavovať od štvrtka 1.10.2015.
Rovnako počas dovolenky nebudeme odpovedať ani na mailové dotazy a mailovú komunikáciu. Na všetky maily a dotazy doručené v tomto termíne budeme postupne odpovedať od štvrtka 1.10.2015.
Veľmi pekne vám ďakujeme za Vaše pochopenie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Objednavku som robil 16.06. O dva dni neskor som pisal mail so ziadostou o zmenu v objednavke, chcel som ine plaste a dohodil som tam pedale. Celkovo islo o objednavku za necelych 250 EUR. Tovar mi poslali 19.06. (piatok) a v pondelok ho kurier priniesol. Medzitym mi prisiel mail o odoslani s dodatkom aby som si skontroloval kazetu - objednal som XT a mali ich mat pomiesane s SLX. Ano, prisla mi nespravna SLX kazeta. Bral som to v pohode, ved ma aj vopred upozornili. Ale problem bol aj s klukami, ktore som chcel 38/26, prisli mi 38/24. Vtedy zacala byt aj komunikacia zdlhavejsia, 1 mail za den... Mal som moznost tovar vratit, ale ked som si predstavil kolko potrva kym im to poslem a kym sa mi vratia peniaze a nasledne to objednavat inde, tak som suhlasil ze kluky si necham a ze by som si dokupil 26z prevodnik, ktory by mi poslali spolu s XT kazetou. Tak som poslal kazetu nazad (dalsie moje naklady na postovne aj ked to nebola moja vina) a cakal som kym naskladnia prevodnika ze mi to poslu spolu. 29.06. im mal prist prevodnik. Kedze sa do 01.07. nic nedialo, pisal som a vraj na druhy den im pridu a posielaju. 03.07. prisiel kurier, som sa potesil ze konecne budem mat vsetko na poriadku, to co som si objednal, a tak som zostal zaskoceny ked v bublinkovej obalke bola len XT kazeta. Fakt som na to chvilu neveriacky pozeral, rozbalil kazetu ci ten prevodnik nieje niekde schovany, no nebol...
Pisal som okamzite mail, uz som bol teda dost vytoceny, prisla odpoved ze im prevodnik stale nedosiel a tak poslali len kazetu. Ze mi ho doposlu hned ako dorazi. Na to som uz nemal chut reagovat, prevodnik nedorazil doteraz a tak som si ho pred par dnami kupil inde.
No ale v principe to bol moj najhorsi nakup cez internet celkovo a to neprehanam. Ja tam nakupovat uz nebudem, pretoze ked si nieco objednam, tak chcem to co si objednam a chcem to co najskor. Beriem ze chyby sa stavaju, urcite aj mne, ale toto bolo uz moc.
A k tomu prevodniku, ano, beriem v pripade ze by som si objednal prevodnik, len ja som si objednal kluky. A prisli ine ako som chcel. Nebola mi ponuknuta vymena kluk ale len nespravneho prevodnika. A ja som suhlasil s tym ze si ho dokupim aby som mohol bajkovat kym sa to cele doriesi.
fakty:
- poznamka k objednavke odignorovana
- emailovu komunikaciu ohladom stavu objednavky som vzdy musel iniciovat ja, po 2 tyznoch a po 3 tyzdnoch som sa musel pripomenut
- po mesiaci som konecne mohol vykonat platbu, dostal som info ze objednavka pride - ano prisla, avsak iste veci tam chybali, v baliku som nasiel za tento tovar vratenu hotovost //edit: bez toho aby som bol vopred informovany, uz len zo slusnosti
- v pripade 2 poloziek som dostal nahradu inej znacky resp z ineho radu (aj napr. XT kladky namiesto Deore)
- ako kompenzaciu som dostal iontak Chimpanzee a nakoniec aj 10 eur kredit v eshope / az po staznosti
mam zmiesane pocity, nazor si urobte sami.
P.S.: V Suncycle nenakupujem prvykrat, zvacsa dobre skusenosti, ale paradoxne tovar ktory by som cakal dodany ihned vzdy nejako viazne. :-/
Len taký tip...
no a co sa tyka poslednych troch dotazov tak...
Fabian, ano priznavam, z mojej strany ( a tak "trosku" strany nasich dodavatelov a ich deklarovanych terminov ) zmrvena objednavka co som snazil dodatocne vysvetlit aj mailom a vyzehlit to tym 10€ kreditom
PAJDO, az dnes som zistil ze sprava ktoru som minuly tyzden zaslal zo systemu zjavne nedorazila, snad odpoved na dnesny mail podal informacie o zdrzani zaslania tovaru
canopus, ved ja tiez cakam kym pride ta tvoja objednavka do systemu ako sme sa bavili po telefone ( aj s poznamkou na polozku ktoru nemame v ponuke ) a stale nic a nic a nic
Týmto by sme vás chceli už vopred informovať, že od pondelka 21.9.2015 do stredy 30.9.2015 si dovolujeme po roku "vybrať" dovolenku a načerpať nové sily do ďalšej práce. Posledné objednávky teda budeme vybavovať v piatok 18.9.2015. Všetky objednávky prijaté v čase našej dovolenky budeme postupne vybavovať od štvrtka 1.10.2015.
Rovnako počas dovolenky nebudeme odpovedať ani na mailové dotazy a mailovú komunikáciu. Na všetky maily a dotazy doručené v tomto termíne budeme postupne odpovedať od štvrtka 1.10.2015.
Veľmi pekne vám ďakujeme za Vaše pochopenie.
Schwalbe Lugano II Endurance 700x25C Active plášť, drôt
22,99 €
MOC 26,99 €presnejsie toto ci mi vies zohnat http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;menu=1000%2C185%2C188;search=stan+no;product=36101
kde sa da zmenit telefonne cislo: ziadne nieco ako PROFIL USER nevidim