Ja mam telesnu vahu 91kg a na novom spectrale 29" fukam 2.1 vzadu a 1.8-1.9 vpredu. Tiez mam duse, bezdusaky by som chcel, ale ked citam tie patalie tak radsej nosim nahradnu dusu. Ziadne spomalenie na asfalte necitim, aj ked asfaltu sa snazim vzdy vyhnut.

Na HTcku som fukal o dost viac a niekde na kamenoch som presekol za par mesiacov crossmark aj special captain control. Na fulle zatial drzi kombinacia conti MK/XK obe protection. Su to (zatial) neznicitelne plaste. 1000km jazdenia ako prasa a zatial drzia :)
Prvych par jazd som fukal zo strachu preseknutia okolo 2.5-2.8 a aj kvoli tomu som si raz skaredo ustlal na cerovke na tom korenovom useku po dazdi. Radsej seknem plast/dusu ako lebku :)
09.07.2015 - 09:41:01
00
Oki pani dik za rady, nafukam to na 2.2-2.3. A potestujem co a ako.

Co sa tyka zajacov, tak asi to necham na rychlom vrateni, neskacem, skorej vela nerovnosti za sebou.

Chod vidlice nemoze ovpyvnit aj to ze je tam malo oleja? Predsalen ten bike je 2014 model, neviem co sa moze stat pri skladovani.

Tlmic ma hupe viac ked je zamknuty, ked ide o tych par mm ako pises, ked ho odomknem tak ma to trasie menej a jazdi viac.

Co sa tyka slapania tak z cestaku som zvyknuty na nizke prevody, vpredu velke a v zadu tretie najvacsie, cize vysoka kadencia.
Mozno je to aj tym, vsade nosim spd pedale a tretry.
09.07.2015 - 11:44:19
00
z cestaku som zvyknuty na nizke prevody, vpredu velke a v zadu tretie najvacsie, cize vysoka kadencia
Na MTB trojpile je toto skor prasacke krizenie retaze, na dvojpile bezny "stredny" prevod. Prevody je lepsie oznacovat ako lahke a tazke.
09.07.2015 - 13:40:30
00
Ahojte, votriem sa do temy,
co by ste poradili?
http://www.kellysbike.com/SK/bicykle-2015/horske/hardtail-29/gate-50#.VZ6TjqSd7zY
alebo
http://www.trekbikesbb.sk/29-horske-hardtail/trek-275-29-superfly-7-2015/
09.07.2015 - 17:32:31
00
skusim aj ja podhustit z mojich cca 3bar na 2,3-2,5 a uvidim co to povie
09.07.2015 - 18:33:02
00
Príloha:
baba.jpg


tak dnes sme mali zoznamovacku BA hl. stanica - pezinska baba po cervenej cez biely kriz. mam zopar postrehov a otazok vzhladom na tom, ze doteraz som jazdil na cestaku a predtym som mal trekovy CUBE.

handling ma velmi prekvapil, bal som sa ako sa velka koza XL na 29" bude spravat, kedze moj stary trekovy bike bol nezatocitelny. Teraz uplne super, mam pocit kontroly.

z brzd som tiez uneseny, do smyku to moc nechodi, velky rozdiel od cestnych :D
plaste dostali tiez pekne supy dnes od skal a ziadny problem. max hustenie je 3.4bar co som aj nahodil, no mam pocit, ze by som tam mal mat menej.

Mal som dost vytrasene ruky, zrejme to bude zasluha plastov ale ani ta REBA sa mi nezdala nejaka vesela. podla trek stranky som tam dal 115psi a 9 clicks out (teda od zajaca ku korytnacke) zadny tlmic tiez nepracoval nejako svizne tam bolo 210psi a 4 clicks out. Potreboval by som ten feeling "Zehlenia" terenu. Cize s cim sa mam pohrat? predpokladam, ze so zvieratami a tlak len urcuje vysku zdvihu. aj som to trochu odpustil ale nemal som pocit, ze ta vidla je "zivsia" ziva bola len ked som sa postavil a tlacil na rajdy. SAG som mal do 20% ak si dobre pamatam.

Nieco mi vydava zvuk vpredu, nemoze to byt nieco na tej REBE alebo rychloupinak? nepodarilo sa mi to lokalizovat.
radenie sram uplne fajn, hlavne ma tesi, ze mozem radit smerom dole naraz vela prevodov :D

2x10 staci na vyslapanie vsetkeho co nie je moc "rocky" tlacil som len z baby smerom na konske hlavy, to som zhodnotil, ze sa neda vyjst. ci? :D

vaha s pedalmi je 13.5 pri velkosti 21.5 ak to niekoho zaujima :)

ked slapete do kopca v terene zamykate tlmice? alebo to je ok len po asfalte, napr po ten biely kriz?

a 750ml povazujem za dost problem, na babe som kupil kofolu a doplnil vodu a potom pramen, cize spotreba bola asi 3l :D

a uplne divne su spracovanie tie bowdeny pod stredom, to nejaky technik trosku prepiskol, ze to tam nechal takto trcat by som povedal...


Ahoj,

tu vidlu RC Reba RL mám aj ja na Specialized Crave Expert 2013

Od začiatku som ju podozrieval z divného "nie kvalitného" chovania. Problém nebol v zdvihu, ale v chovaní ako vravíš nežehlila to dobre. Hlavne sa mi nepáčilo, že nezaberala plynulo, ale až tak, že nic nic nic a zrazu zdvih. (samozrejme, rôzne tlaky a odskoky som skúšal)
Potom som bol doma a známi ma servis, tak som skočil s nim. Vravel, že tieto nové vidly sú robene na "sucho" prípadne tam treba vymeniť tesnenie atď... len ma poslal si to dať spraviť tam kde som kupoval bajk :).
Tak pár mesiacov som to nechal tak, ale nedalo mi to tak som skočil do obchodu a tam mi spravili generálku vidly, technik tvrdil, že všetko bolo OK iba zmenil olej. No ale zmena je riadna, konečne ide vidla tak ako som očakával, oproti stavu predtým, je to ako keby som si kúpil o 2 triedy lepšiu vidlu, za mňa jednoznačne servisovať hneď aj novú.

Tlaky určite zmeň smerom dole, pomaly zistíš čo tvojmu štýlu jazdenia vyhovuje, ale ver mi, správny tlak v kolesách a na vidle robí veľa.

Teraz už málokedy zamykám vidlu, jedine asfalt a na kvalitnom povrchu do kopca. Ale vidlu mam nastavenú tak, aby len žehlila to čo ozaj musí, určite to nie je húpačka. (68Kg, 90-95psi)

Vpredu ti zvuk môže vydávať iba brzda (trie ti kotúč o doštičku), alebo náboj. Ak to ide z vidly, tak to by si mal hneď lokalizovať.

2x10 je trend, 3x10 minulosť a 1x11 po týchto poškuľujem (na ďalšom bajku, voľba č.1).

Konské hlavy sa dajú vyjsť, mne sa to síce ešte nepodarilo, ale už vidím svetlo na konci tunela :)

Ja mám 2x0,75 a keď idem Kamzík-Baba a ďalej tak to je fakt málo.
09.07.2015 - 19:44:02
00
keyboard_arrow_up