Nazdar, zaujímalo by ma aké máte názory na tento nový model od Oakley, všímam si, že väčšina pro tour jazdcov prešla z Radarlockov na Jawbreakery :)
18.07.2015 - 10:53:50
00
Tak som ich majiteľom cca. druhý mesiac, konkrétne Atomic Orange - Fire Iridium Polarized. Sú to pomerne, ťažké, masívne okuliare čo sa týka veľkosti jednotného skla a rámu, vedený je aj zospodu. Rám je samozrejme rozoberateľný a dajú sa dokúpiť iné sklá, nakoľko v balení náhradné nedávajú. Veľké plus je, že majú dve ľahko vymeniteľné prepážky na nos, čiže so širšími viac klesnú na nos a s užšími naopak vyššie k čelu. Výhodné je to aj pre tých, ktorý majú veľký nos a nepasujú im pevné rozmery bežných okuliarov. Ďalšie nastavenie je v dĺžke bočníc-resp. ramienkov, má tri polohy dĺžky, nastavuje sa veľmi dobrým patentom. Čo sa týka praktického využitia, pozoroval som, že mám menej unavené oči po viac hodinovej jazde na silnom slnku, sklo sa veľmi nerosí, je tam výborný svetelný prechod, resp. pohlcovanie odrazov - moja farebná varianta má polarizáciu, reálny obraz, plus garantovaná balistická ochrana, proste vydržia odstrelený šuter. Viem porovnať, nakoľko mám zopár značkových okuliarov od Rudy Projectu po polarizačno-fotochromatické Serengeti. Musíš ísť do obchodu, kde ich majú, vybrať si správnu veľkosť- neviem či to má Oakley rozdelené podľa šírky rámu v mm, pri iných značkách to tak je a skúšať si nastaviť prepážku na nos, dĺžku bočníc atď. Mne proste sedeli moje ako uliate, mám veľkosť hlavy zhruba 57. A možno smiešna vec, zober so sebou pre prípad aj cykloprilbu. Ak ju máš nasadenú, resp. nastavenie prilby príliš hlboko a okuliare posunieš tou užšou prepážkou vyššie k čelu môže rám okuliarov a hrana prilby kolidovať a vadiť to. Pri S-Workske Prevail sa mi to stalo. Plus farebne doladiť obe veci sa tak dajú lepšie. Ak máš nejaké otázky píš. Nie je to lacná záležitosť, ale oči máme iba jedny.
18.07.2015 - 14:56:41
00
keyboard_arrow_up