"Utrpel zlomeniny v hrudnej a panvovej oblasti, ale je stabilizovany."
10.08.2015 - 12:42:57
01
post987117.html#p987117
10.08.2015 - 12:46:05
00
ten to bral asi tým známym heslom, že kto brzdí nevyhráva. tie autá tam tiež nemuseli byť vpustené, keby tam nebolo, mal by viac miesta na brzdenie a mohol to potom hodiť na bok, radšej zošúchaný ako dolámaný
10.08.2015 - 13:23:54
00
Tolko mudrosti v dvoch vetach :D
10.08.2015 - 14:28:47
03
opat mozno otvorit temu kotucovych brzd na cestakoch
10.08.2015 - 20:10:32
00
tu by mu už asi ani kotúčovky nepomohli - ono, vo vzduchu sa dosť ťažko brzdí.
Inak ten druhý motorkár (nie do ktorého narazili) je tiež pekný magor, zastal na ceste a hľadel sa.
10.08.2015 - 21:18:40
00
tu je ešte lepší záber, brzdilo mu to dobre, išiel po prednom.
https://instagram.com/p/6NsTFThLb1/?taken-by=hokuto2
10.08.2015 - 21:42:58
01
Kokóóóóóóóós :tmi:
10.08.2015 - 21:48:22
00
nuž chlapci sa musia naučiť brzdiť.Nie je každý IL Falco.
10.08.2015 - 22:28:50
00
fabian - kotucovky na cestaku su nanic, ked ten cestny plast alebo galuska su take uzke, ze sa prenasa cez ne len zlomok brzdnej sily, oproti tomu ake percento brzdnej sily sa prenasa cez siroku MTB pneu.
10.08.2015 - 22:56:21
01
opat mozno otvorit temu kotucovych brzd na cestakoch

Problem brzdenia na cestakoch nespociva na efektivite, resp sile brzd kde kotuce sa vedia viac kusnut, ale na tom ze pri tej rychlosti a velkosti dotykovej plochy s cestou je skratka niekedy nemozne dobrzdit na drahe co ti ostava. A nic nie je horsie ako ked sa bloknu kolesa a len sa smykas. A kotuce maju k tomu tendenciu. Taktiez male priemery na cestakoch tiez nahravaju k vadnutiu brzd v dlhych brzdivych zjazdoch a k zneme charakteristiky brzdenia pocas kratkej chvile. Tak potom v baliku kde su ludia od seba na decimetre, tieto rozptyly mozu narobit vacsiu paseku ako mozno menej ucinne ale predvidatelne rafikove brzdy.
Plus k tomu extremna situacia ako nastala, prudky zjazd a nahle uzavreta zakruta. Trafit vtedy spravny brzdny bod najme ked sa pretekas je velmi tazke. A ked poriadne nepoznas co ta caka.... Vsetko su to pani profici ale dotlaceni ist na hranu rizika a skor zalezi na okolnostiach a okamzitom odhade, ako o technickom rieseni. aj keby sme im dali zazracne brzdy aj tak posunu svoje brzdenie opat na tu istu hranu a mieru rizika a v pripade vlastnosti kotucov by este pribudli dalsie premenne. Uz aj dnes je v tom dost divocina, ked sa preslo na karbonove brzdne plochy a ich fyzikalne spravanie. Vyvoj sa nezastavi, len je dolezite ustriehnut tu mieru predvidatelnosti. A obcas sa aj tesar utne.
10.08.2015 - 23:10:18
08
Vidím, že je tu zase kopec teoretikov, ktorí kotúčovky na cesťáku nikdy nejazdili. Nebudem sa rozpisovať a vychvaľovať nesporné výhody za mokra. Kotúčovky na cesťáku brzdia oveľa lepšie aj za sucha, hlavne pre svoju schopnosť oveľa citlivejšie dávkovať brzdnú silu. V rýchlych zjazdoch sa dá brzdiť ešte neskôr bez strachu so zablokovania kolies.
Na videu z Utahu je to však vyložene jazdecká chyba, ktorá nemá z brzdami nič spoločné.
10.08.2015 - 23:27:28
05
Napisal som to iste, ze to bol risk jazdca. Ovladanie a obluba technologii je individualna zalezitost a preferencia. Pri velkom pocte ludi vsak komplexnost moze byt kontraproduktivna, nezavisle od toho ci niektora volba moze lepsie brzdit. Z hladiska bezpecnosti je istejsie jazdit viacmenej s davom ci uz stylom alebo technikou. Fyzikalne limity a vyhody/nevyhody su o tych preferenciach a v tom sa urcite nezhodneme, co nie je na skodu.
10.08.2015 - 23:38:53
00
Nepomohlo by mu nic.Ani ine brzdy.Mne tak vletelo auto do cesty ked som siel po hlavnej a zeranenia som mal podobne.Seriovka zlomene 8 rebra,triestiva zlomenina lopatky,zlomwny nos,otras mozgu,prepichnute pluca a krvacanie do brusnej dutiny.Cyklista je v takej zrazke ako z papiera:-(
11.08.2015 - 14:11:51
00
...Na videu z Utahu je to však vyložene jazdecká chyba, ktorá nemá z brzdami nič spoločné.

Presne tak * leteli jako ..... :D
11.08.2015 - 21:49:54
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up