nie je to taká čo mali aviďácke brzdy z každej strany strmeňa?
v každom servise a aj u mňa v pivnici sa zaiste nejaká nájde
03.09.2015 - 23:59:03
00
zadný náboj

Prílohy:

magfr.jpg
magfr.jpg 177.5 KiB thumb_up0thumb_down

04.09.2015 - 08:21:53
01
puk-puk, pod zadkom.. "nesmrdelo" :p
iné povolilo - sedlo, predvčerom cestou do prace

Prílohy:

2015-09-04 09.11.20.jpg
2015-09-04 09.11.20.jpg 260 KiB thumb_up0thumb_down

2015-09-04 09.10.51.jpg
2015-09-04 09.10.51.jpg 237.46 KiB thumb_up0thumb_down

04.09.2015 - 09:19:34
00
Teraz som len tak na skúšku nafúkal tento:
https://eshop.dema.bike/product/74181-plast-wtb-vigilante-26x2-3-tcs-light-kevlar
A rozdiel? Ten za 20e bol pórovitý, bez tmelu strácal tlak cez bočnice a tento si ani neprdol :)

Jediny plast, ktory ma certifikaciu, ze nebude stracat tlak cez pory je UST plast. Uz by sa to mohli ludia naucit. A nepouzivat veci na to, na co nie su urcene. To sa tyka vsetkych, ktori za kazdu cenu prerabaju nebezdusove plaste na bezdusove a leju do toho tony kvapaliny a potom sa cuduju :)
A jedina firma, ktora vyrabala UST plast a unikal mu vzduch cez stuple! .. je jedna nemenovana nemecka firma zacinajuca na S. ktorej plaste sa rozpadaju uz v krabici.
04.09.2015 - 10:22:08
02
zadný náboj

Ten asi nebol jazdeny po hradzi, vsak ? :lol:
04.09.2015 - 10:24:07
00
. je jedna nemenovana nemecka firma zacinajuca na S. ktorej plaste sa rozpadaju uz v krabici.

ja ust plaste od nemeckych firiem mam (aj od "S") a drzia solidne - bezproblemovo, asi preto, ze nie su v krabici :)
04.09.2015 - 10:35:30
02
andrej - teraz ti lto odpise ze to znamena ze jazdis len obycajne XC, kde S stacia :)
04.09.2015 - 15:06:54
00
ale ja si na XC netrufam, tam jazdia prasaciny :)
uprednostnujem celodenky, maratony.....
04.09.2015 - 16:27:15
02
Pôvodne bolo XC na lesných cestičkách a chodníčkoch, čo sa mi ako "cesťákovi" páčilo. Teraz sú to prasačiny nevhodné pre bicykle pre XC :-)
04.09.2015 - 19:02:34
00
ja ust plaste od nemeckych firiem mam (aj od "S") a drzia solidne - bezproblemovo, asi preto, ze nie su v krabici :)

Jazdil som stareho Alberta a Noby Nic UST plast. Albert drzal, to je pravda, ale bol pomerne tazky a strasna brzda. Noby bol tazky, brzda a nedrzal. Oba plaste fucali pekne cez stuple. Hlavne teda Albert. Ziaden iny plast takyto problem nemal :) Co sa tyka odolnosti, tak bez problemov a samotna guma bola ok, v tomto problem nebol. Kludne si ale jazdi Schwalbe nadalej, je to tvoja volba :)
07.09.2015 - 14:14:25
00
lto a co na UST odporucas, s cim mas dobre skusenosti? (potrebujem nejaky startovaci bod aby som sa nemusel ucit na vlastnych chybách :nod: )
07.09.2015 - 14:50:40
00
...Kludne si ale jazdi Schwalbe nadalej, je to tvoja volba :)

Jasne, ze ho budem jazdiť ďalej, veď čo iné by som s ním mal robiť keď mi slúži k spokojnosti :)
07.09.2015 - 15:07:05
01
lto a co na UST odporucas, s cim mas dobre skusenosti? (potrebujem nejaky startovaci bod aby som sa nemusel ucit na vlastnych chybách :nod: )

Ak chces plnohodnotne UST, asi nejak moc moznosti nie je .. jazdil som nejake Geaxy , este sa k nim vratim, tie su velmi rychle na asfalte a kamennom povrchu, trosku divny vzorok (Barro Mountain), inak slusne odolne, vaha ok, vzduch to drzalo. Teraz jazdim Continental X-King. Vzorok cca ako Rocket Ron, len je vyssi, su rychle a da sa snimi jazdit aj v blate. Ale ono zalezi aky mas styl jazdenia. Napr. Pre Pajda by asi neboli :lol: .. ale potom su aj Mountain King, tie su lepsie uz na listie a jesen. Ale aj tazsie a pomalsie. Dalsi level su turim Trail King(?) .. to jazdi kvakob. Osobne si myslim, ze u Teba asi X-king 2.2" (ak mas sirsi rafik), na jesen/jar dopredu Mountain King. 2.4" na sirokoom rafku je uz slusna pneumatika :lol: Tieto kombinacie jazdi Alan.
07.09.2015 - 15:36:49
02
lto pišeš o širke ráfiku. Aky to má význam alebo aký je rozdiel v šírke ráfikov na vplyv jazdenia. Skus ma poučiť lebo teraz čo jazdim mam rafik 18-vnutro a 2,4 plašť. Zatial nebol problem. Ale skladam 26"stary Admeral a dokupujem plašte. Rafik je tiež 18 ale tam už idem max do 2,2. X king.
07.09.2015 - 15:53:17
00
Zvacsi sa ti objem plasta, /dlzka prierezu sa predlzi/. Nepatrne sa ti asi aj zvacsi obvod kolesa, ale to max. len nepatrne, skor to pojde do sirky. Prakticky dosledok je ten, ze budes fukat mensi tlak, a sirka nafukaneho plasta sa zvacsi, teda mozes mat problem to prepchat v rame/vidlici :lol: U mna sa rozsiril tusim o 4mm, ked som presiel z 18mm na 27mm rafky (Mavic 717 vs WTB i23 KOM) a tlak klesol o neviem .. 5psi?

(teraz mi tusim sedi sirka plasta pisana na pneumatike s realitou .. 60mm)
07.09.2015 - 15:57:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up