Ahojte,

o niekoľko dní oficiálne spúšťame možnosť osobného odberu v Bratislave, v priestoroch nášho nového partnera VeloCity na Lamačskej ceste 8!

Okrem osobného odberu objednávok v Bratislave VeloCity ponúka montáž a garančnú prehliadku bicyklov zakúpených v MTBIKER shope. Táto služba je pre zákazníkov MTBIKER shopu zdarma - hradíme ju my. Navyše zákazníci majú vo VeloCity zľavu za servisné úkony na bicykloch zakúpených v MTBIKER shope.

Odber je spoplatnený sumou 1.90 euro pri objednávke do 240 eur (zdarma pri hodnote nad 240 eur). Môžeš byť ale jeden z prvých čo službu otestuje - ponúkame Ti dodanie zdarma ak objednáš na osobný odber do obeda 1.9. - použi kupón velocity-intro. Tovar (ak je skladom) by si mal/a na odber pripravený v piatok.

Ďakujeme a budeme sa tešiť na spätnú väzbu!
29.08.2015 - 19:09:12
08
Čo sa stalo? Vytvoril som objednávku, zvolil platbu kartou a bez toho aby to vôbec zobrazilo formulár na zadanie údajov z karty mi vyhodilo toto:

Ahoj Peter
Ďakujeme, objednávka bola úspešne prijatá.
Platba zlyhala! Vytvorili sme však zálohovú faktúru, ktorú môžeš uhradiť priamym vkladom na účet. Informácie nájdeš v priloženej zálohovej faktúre. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktuj.


edit: ej do rici ale nakoniec dobre, že nešlo zaplatiť, zle som odklikol pri dušiach autoventil namiesto galuskového ventila. Už som napísal na kontaktný formulár :$ :wasntme:
30.08.2015 - 17:33:25
00
Tiez chcem zaplatit kartou a pri potvrdeni objednavky ma presmeruje na stranku (SLSP?) a vypise chybu.
30.08.2015 - 18:49:04
00
Ahojte, pozrieme sa na to, ale vyzera to na docasnu chybu na strane providera platobneho portalu (SLSP). Skuste prosim inu formu platby.

Edit: uz by to mohlo ist - islo ked som testoval teraz.
30.08.2015 - 20:18:03
00
Zaplanete, vsetko v poriadku.
30.08.2015 - 20:44:43
00
Kupoval som niejaké drobnosti z MTBIKER Shopu a musím konštatovať len samé pozitíva ... dobré ceny + dobrá komunikácia = spokojnosť preveliká
03.09.2015 - 08:15:54
00
Veru, tiez mi prisiel stredne velky balik nedavno a spokojnost. Bez vyhrad.
05.09.2015 - 21:28:09
00
V pondelok objednané,a hneď aj kartou zaplatené. V utorok vyexpedované a v piatok ráno to už bolo doma. Spokojnosť.
06.09.2015 - 11:32:51
00
Ja som objednaval v Nedelu. V Stredu expedovane (Pondelok nemali vsetko skladom a Utorok bol sviatok) a Stvrtok rano u mna.
06.09.2015 - 13:05:22
00
Dnes pri pokuse platby kartou došlo k chybe ešte pred vložením údajov o karte a následnemu vráteniu do eshopu s neúspešnou platbou. A tu nastal problém, eshop objednávku prijal a vygeneroval predfaktúru na bankový prevod. Uvítal by som aby bola objednávka radšej otvorená a umožnené zadanie typu platby znova neskôr. Pretože ja by som v tomto prípade radšej zvolil dobierku.
07.09.2015 - 09:00:17
00
Je to nastavene ako pises diri, nie je problem to vsak zmenit na dobierku. Mam to zmenit?
07.09.2015 - 09:09:05
00
cervo, ano poprosim to teda zmenit na dobierku, dakujem
07.09.2015 - 09:19:43
00
Dnes mi prisla moja prava objednavka z MTBiker. Zial sklamanie. Doslat som o nipel menej a niekolko niplov bolo poskrabanych (odlupena farba). Balenie velmi biedne. V krabici vsetko hrkalo. Vyplne tam daka bola, ale neplnila ziadny ucel. Krabica z hlavoveho zlozenia uplne otvorena (od narazov). Samotnemu hl. zlozeniu sa nic nestalo, ale balenie si predstavujem uplne inac.
Pri prevzati zasielky, ktoru som mal uz zaplatenu, bola podmienka predlozit cislo Obc. preukazu. Neviem, ci je to podmienka zo strany obchodu, alebo prepr. spolocnosti. Nedalo by sa stym nieco spravit? Ziadne ina prepravna spolocnost, ani iny obchod, odkial nakupujem, nic take nepotrebuje.
08.09.2015 - 13:30:25
00
Praveže ak máš objednávku vopred vyplatenu OP pytaju vzdy
08.09.2015 - 13:42:03
00
Asi záleží od kuriéra, odo mňa nepýtali OP. Tiež sa ale musím podeliť, v ostatnej zásielke bol tovar nevhodne zabalený, krabica bola mierne roztrhaná, ale našťastie všetko v poriadku, nepoškodené. Bolo by fakt vhodné, aby ste to balili s výplňami. Ani si neviete predstaviť ako s balíkmi ľudia v kuriérskych spoločnostiach narábajú. Aj keď je balík poistený, je to zbytočne vyhodený čas nad riešením reklamácie.
Každému odporúčam, vždy pred podpisom o prevzatí si poriadne pozrieť balík, či nie je poškodený, ak je, upozorniť na to a otvoriť pred kuriérom, a spísať reklamáciu. Samozrejme platí to všeobecne pri prevzatí balíka od kuriéra, resp. z pošty. :)
08.09.2015 - 13:42:53
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up