tulenik Ale predpokladam, ze vies o tom, ze jazdci bezne menia bicykle pocas etapy.
08.09.2015 - 11:52:37
00
Len si to skús ;) s reálne dlhodobo použiteľnými kompošmi, nie s nejakými Claviculami a pod. *****.
Ono ani prehnať gramarinu sa neopláca, potom zistíš, že sa ti tvoje ultralight rajdy tak krútia v pacákoch pri špurte, že tam milerád vrátiš o kus ťažšie (stalo sa aj mne). Podobne aj mechanické radenie je ľahšie ako elektrické, len akosi kto raz skúsil, klepe elektriku...
6,5 kg je reálnych a normálne dosiahnuteľných (druhá otázka je finančná, čo samozrejme pro jazdcov netrápi), to sa nikto neháda, ale to už začínajú otázky, či za cenu A (nemyslím len cenu v €, ale napr. aj stratu tuhosti a pod.) sa oplatí šetriť na komponente B. Niekde pod 6 kilami sú už také otázky plne na mieste.
A okrem sponzorských zmlúv sú to práve aj otázky skrúcania sa bicykla pod nohami a rukami, ktoré spôsobujú, že aj pro setup je občas aj o dosť nad 7 kíl (ak teda pominieme, že je nutne rozdiel v hmotnosti biku pre 165 cm indiána ako pre 190 cm hebiedko).
Vo výsledku, nie, neurobíš si rezervu na 2 kg elektrošvindľa.

Wladix: ad výmena - rádove kilogramový rozdiel v "akože zhodných" setupoch zistí aj decimálka na váženie kráv.
Základ znie, že z pretekov na preteky (mesiaca na mesiac) sa z nikoho zrazu, out of context, nestane zázračný vrchár/časovkár/whatever.
08.09.2015 - 12:10:03
00
a možno majú nejakú hydrauliku v tele :) ktorá im pomáha udržiavať výkon :) o tom ešte nebol konšpiračný článok? :)
08.09.2015 - 12:22:58
01
tulenik Ty sa na to pozeras, ze som Janko Mrkvicka, dam si motorcek a vyhram Tour. To je samozrejme blbost. Ale, predstav si vyrovnanu spicu, jeden nastup v jednej etape, a to moze stacit. V poslednom cisle 53*11 je rozhovor s ceskym rozhodcom, kde opisuje, ze na minulorocnej Vuelte nestihli skontrolovat Contadorov bike, kym sa dotrepali k timovemu autobusu, tak im oznamili, ze uz je rozobraty a schovany. :D
Ja nevravim, ze sa nieco take deje, ale mozne to je urcite podla mna.
08.09.2015 - 13:35:47
01
Ale tak lepsie ked sa vozia na ebikoch ako ked si pichaju zazracne vodicky a vymienaju krv. Ci? :D
08.09.2015 - 13:49:43
00
ja si myslím že je to jedno ... kým budú predvádzať výkon ako aktuálne aru a rodriguez tak je mi šum a fuk či im pomáha motor alebo chémia .. je to ich svedomie a zdravie nie moje ... ja chcem zábavu ... napr je mi aj jedno jakoto, že schleck sa tak zázračne prebral .. podstatné je že sa to udialo :)
08.09.2015 - 13:56:22
01
Vitajte na Tour of Alberta, kde pelotón dorazí do cieľa skôr, ako víťaz etapy :D
Tour of Alberta 2015 HD - Stage 5 - FINAL KILOMETERS thumb_up0thumb_down

EDIT: pozerajte od "20:00


Naposledy upravil TakeUrPills dňa 08.09.2015 - 14:28:32, celkovo upravené 1 krát.

08.09.2015 - 14:16:47
09
Amerika, krajina splnenych snov :D
08.09.2015 - 14:26:15
02
To kto poriadal spolok kanadskych orientačnych skautov ?alebo indiansky duchovia?
08.09.2015 - 15:57:16
00
Tak hlavne pidimotorík skrytý v ráme s výkonom, ktorý utiahne baterečka ukrytá v ráme je už naozaj riadna paranoja.
Uvedomte si koľko váži baterka a motor e-biku. A neexistuje nič, čo by bolo konzumentsky dostupné, čo by na kilo akumulátora nastřádalo viac energie ako Li accu.
Podobne si nie celkom viem predstaviť konštrukciu onoho motora, aby mal aj nejaký točivý moment, a jeho sprevodovanie, ak sa má zmestiť do takých rúročiek.
A na to by stačilo vedieť stredoškolskú chémiu (molárna hmotnosť Li by mohla stačiť) a Faradayov zákon (on ich má viac, o tomto sa bavíme: https://sk.wikipedia.org/wiki/Faradayove_z%C3%A1kony_elektrol%C3%BDzy). Lenže "kto už len bude potrebovať chémiu", prípadne fyziku, že áno, a potom tu máme ovce žerúce konšpiro seno.
Celé "motorčeky v rámoch" sú bullshit.


praveze nic z toho co pises nie je potrebne, tu nejde o ebike ktory ta vytiahne 3h a 100km do kopca. tu staci napr 30-50W po dobu 10 min a si king, na to ti staci jedna lion baterka
08.09.2015 - 20:38:23
00
... asi kilová.
08.09.2015 - 22:18:02
00
nie kilova, normalna 18650tka ako ide do svetiel, niektore su schopne dat aj 10A a to mas cca 30W, samo kapacita ide rapidne dole pri takom odbere, tak ak normalne ma cca 13Wh tak pri hentakom odbere bude mat mozno polku, 6Wh to mas 36W/10min :) +- detaile
08.09.2015 - 22:23:44
00
O pár príspevkov vyššie som presne toto odporúčal: urobiť si vlastný experiment so 4x18650 do 30 W záťaže, aby ste sa trošku preliečili...
08.09.2015 - 22:27:36
00
pani, toto nie je forum pre elektrotechnikov, tu sa rozobera profesionalna cestna cyklistika :!:
08.09.2015 - 22:41:28
03
tu mas nieco z netu aby som nezabijal cas meraniami ja :)
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?384874-Test-Review-of-Efest-IMR18650-2500mAh-%28Purple%29-2014
cca 10 minut pri 15A z jednej baterky.

kopec lacnych cinskych lioniek kolabuje niekde pri 3A, ale tak su aj take co zvladnu daleko viac
08.09.2015 - 22:42:26
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up