Tak aj v alze ti vymenia hneď veci ktore stoja do 20€ alebo sami prijimaci technici vedia zistit, ze je tovar pokazeny a hneď ho vymenia napr. ramku a pod.
08.09.2015 - 16:03:39
00
tvrdil som ze mu predajca musi o reklamacii rozhodnut IHNED a ze tym ze mu prebral reklamaciu tak mu ju UZNAL a nemoze mu ju uz zamietnut a nemusi sa teda bat ze by mu pocas 30 dni prislo stanovisko ze mu reklamaciu neuznavaju pretoze by to bolo v rozpore s platnymi pravnymi predpismi Slovenskej Republiky :)
to je samozrejme pravda aj dnes

prebrat reklamaciu neznamena ju uznat!! prebrat ti ju moze hocijaky predavac a ako bolo uz pisane posudenie robi distributor a servis a stale moze byt zamietnuta..
08.09.2015 - 16:48:13
00
ano? a podla akeho zakona?
08.09.2015 - 16:51:59
00
tak federer ma pravdu odborne posudenie robi servis / distributor / vyrobca podla toho ako to mas v b2b zmluve osetrene. to co ty sem montujes znalecky posudok. tak to ked mne nasratemu zakaznikovi zamietnu reklamaciu lebo dovod poruchy cyklocomputra potapanie sa v mori. a ja viem ze som sa len bicykloval po karpatoch. tak dam vec na znalecky posudok odkial pridem s gulatou peciatkou a pradajca mi musi reklamaciu uznat. a plus mu preplatit vsetky naklady, ktore my tym znaleckym posudkom vznikli. ak dokazem vydokladovat CAS BENZIN MORALNU UJMU HODNOTU TOVARU. vsetko ..

spotrebitela tvoje b2b zmluvy nezaujimaju a ci si opravu robis vlastnou letovackou alebo autorizovanym servisom je vec predajcu. ja hovorim o ochrane spotrebitela nie o obchodnom zakonniku.
08.09.2015 - 16:55:31
00
podla takeho ako si pisal predtym.. nazyva sa to reklamacne konanie - prebratie reklamacie, posudenie,
a ja ti ich aj ocislujem
1. odovzdaním opraveného výrobku,
2. výmenou výrobku
3. vrátením kúpnej ceny výrobku,
4. vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku,
5. písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie

vsimni si posledne dve slova v 5.bode
08.09.2015 - 17:00:38
00
to su ale sposoby vybavenia reklamacie z ktorych jeden si musi osoba poverena vybavovanim alebo yrcena osoba zvolit pri reklamacii. kde tam mas nejake cakanie na nejake nezmyselne posudzovanie v nejakom servise?
08.09.2015 - 17:08:46
00
ako inak spravis odovodnene zamietnutie? (posudok, vyjadrenie servisu...)
08.09.2015 - 17:12:02
00
a este k tej tovjej SOI - nie je oprávnená vstupovať do reklamačného konania, posudzovať reklamovaný tovar, ani rozhodovať o opodstatnenosti reklamácie. moze ziadat len papeire z reklamacneho konania k nahliadnutiu..
08.09.2015 - 17:14:26
00
Ty brďo. Vrátil som sa z celodennej bikovačky a vidím, že Theruck celkom zaujal svojou novelou občianskeho zákonníka. :-)
Ale zas veľmi neprekvapuje. Vediem autorizovaný servis pre tri japonské značky od roku 1993 dve z toho celoslovensky a takýchto Theruckov som už pár zažil. Boli aj takí, čo takéto fantazmagórie ťahali až na súd. Neuspel ani jeden :-)
Preto škoda takejto diskusie. Bude si myslieť, že má pravdu až kým nenarazí v reálnom živote. Internetová diskusia znesie všetko.
08.09.2015 - 20:09:17
05
no ved sa podel svojimi skusenostami so zakonom o ochrane spotrebitela. podla toho co pises je tvoj servis zrejme "urcena osoba" napis svoje skusenosti so SOI
08.09.2015 - 21:07:25
00
Ty vole! Toto je lepšie ako Fedova téma. Z ktorej galaxie je thefuck?
08.09.2015 - 21:11:46
05
tu si precitaj ako v reale prebieha zamietnutie reklamacie http://borik.blog.sme.sk/c/215951/Reklamacia-v-spolocnosti-FaxCopy-bolo-to-na-dlhe-lakte.html
a potom si povedzme kto to nakonec prehral a preco :)
08.09.2015 - 21:22:31
00
no ved sa podel svojimi skusenostami so zakonom o ochrane spotrebitela.


Nečítal si môj príspevok? Jasne som napísal, že s tebou nemá význam o tom diskutovať.
Ani zákon, ani jednoduchý príspevok nechápeš správne.
09.09.2015 - 06:07:00
00
tu si precitaj ako v reale prebieha zamietnutie reklamacie http://borik.blog.sme.sk/c/215951/Reklamacia-v-spolocnosti-FaxCopy-bolo-to-na-dlhe-lakte.html
a potom si povedzme kto to nakonec prehral a preco :)

Sám si to precitaj ešte raz, či sa chytis pointy.
09.09.2015 - 07:39:12
00
Aj som tu nieco napisal a aj to zmazal, doslo mi totiz ze theruck by to aj tak nepochopil, lebo ma sice niektore spravne argumenty ale uklada ich do nespravnych miest v caso priestore, cim sa z jeho pohladu uplne meni kontext. V tomto jeho matrixe nemam sancu. Ale som rad ze vsetci ostatni vedia ako reklamacie maju fungovat a funguju.
09.09.2015 - 08:18:49
02
keyboard_arrow_up