Chcem sa opýtať ako často chodíte centrovať kolesa samozrejme viem že ked máte osmičku ale ako často približne
12.11.2013 - 20:45:09
00
to je veľmi všeobecná otázka, záleží od toho ako dotyčný človek jazdí
12.11.2013 - 20:49:08
02
To záleží hlavne na type kolesa a spôsobe jazdy. Niektoré kolesá zmäknú a rozcentrujú sa veľmi ľahko, iné toho vydržia ďaleko viac. Ak máš klasické náboje s obrubou tak sa oplatí dať vždy po sezóne nastaviť výplet, a samozrejme podľa potreby aj počas sezóny (osmička,vajce,mäkký výplet).
12.11.2013 - 20:51:38
01
Ja jazdím iba cestu a za mesiac mám druhú osmičku mám dvojitý ráfik ale viete aké sú slovenské cesty
12.11.2013 - 22:37:37
00
palo1707 to správne charakterizoval. Dobré kolá vydržia bez centrovania tisíce km. a niektoré stoja za prd. Zrejme máš také. Nie sú to REMEXky?
12.11.2013 - 22:47:47
00
Nemám mám WTB krosové ale rozmýšľam nad kúpou nových
12.11.2013 - 22:53:34
00
A rovno sa vás spýtam či môžu byť cestné kolesá v krosovom ráme.Dik za každú radu
12.11.2013 - 23:17:42
00
Môžu ale bude to "bastard".
12.11.2013 - 23:36:37
00
ja som bol len raz po velkom pade, zaniesol som to do servisu pri autobusovej stanici (neviem ci to este funguje), bolo to tam tyzden a ked som po to prisiel tak mi manik vravi ze sa to neda a vratil mi to v povodnom stave :D boli to nejake stare kolesa Alex rims, takze mozno sa to fakt nedalo :/
odvtedy ani tuk, jednak jazdim sikovnejsie a jednak lepsie kolesa.
a na silnicke som nielenze este necentroval kolesa, ale este ani nemal defekt a to ju jazdim uz 2 roky
13.11.2013 - 00:27:40
00
Treba mat kvalitne tuhe kolesa a nie nejake blato co sa na kazdej jame rozcentruje. Zo zaciatku vsak treba skoro vsetky kolesa "zabehnut" cize po par stovkach km dat dotiahnut vyplet tensometrom na napatie udavane vyrobcom (v pripade zapletenych komplet kolies) alebo na svoju vahu v pripade obycajnych vypletanych kolies.
13.11.2013 - 08:14:58
00
Palo1707, len pre moju informáciu, aký je rozdiel medzi zapletanými komplet kolesami a obyčajnými vypletanými kolesami? Začínam, tak niektoré veci ešte nechápem. Tieto pojmy by som pokladal za rovnocenné, keby si to tak nerozdeľoval.
13.11.2013 - 13:05:03
00
Zapletane komplet kolesa su fabricke zaplety, casto pouzivajuce specificke diely a mensi pocet spic (Mavic, CB....). Zvycajne tazsie servisovatelne a mavaju problemy s nahradnymi dielmi. Obycajne vypletane kolesa su z beznych komponentov, zapletane podla specifickych poziadaviek na naboj, raf a vyplet.
13.11.2013 - 13:56:19
00
Vďaka za objasnenie
13.11.2013 - 16:01:32
00
preventivne raz rocne zadne Equipe shit
14.11.2013 - 17:58:01
00
A ty si hlavne zošteluj brzdové špalky lebo ti už žerú aj nálepky na ráfikoch :D
14.11.2013 - 21:10:00
00
keyboard_arrow_up