Ahojte, mam kolesa mavic crossride disc. Dnes som sa rozhodol vyčistit orech, dal som dole orech a prečistil. Po nahodení naspať orech nezaberá a ani nevydáva zvuk ako predtým. Všimol som si ulomenu kus umelej hmoty. Muselo to byt ulomene už pred tým. viete mi poradit kde sa to da zohnat na SK? pripadne kto to dodáva?
Pokial je to klasicky orech so zapadkami, tak problem najskor bude namazanie zapadiek vazelinou - prilepia sa na telo naboja a neplnia ucel. Treba ich mazat len kvapnutim hustejsieho oleja.
Problém vyriešení. Trebalo dobre zacvaknúť ten plast v orechu viď. foto
Treba si dať pozor aj na správnu polohu tesniacej gumičky.
Mazal som to olejom do vidlíc (viskozita 5) orech je ako nový.
Attachment:
Bez názvu-1.jpg
ak sa nedá ten plast zohnať skúsim to dat niekde vyrobiť
Caute, prosim vas, mam take iste koleso. Dostal som ho od kamosa, ktory ho uz nepotreboval, no bol v dost zlom stave. Bol som taky hlupy, a uveril som technikovi so sportservisu, ze so skoro tak isto odlomenym plastom ako si mal ty, musim vymenit orech, a ja debil som si ho aj kupil za 50e. nahodili mi to, no teraz mam s nim iny problem - zatocit s nim smerom dozadu ide velmi tazko. aj ked ho roztocim na stojaje, a necham na volnobehu, sice pomalsie, ale kruti sa dalej . Ak chytim pedal, aby sa netocil, tak to zas zhodi retaz, kedze kazeta sa chce tocit dalej - ako keby sa dam nieco trelo. Nevyznam sa v tom, viete mi niekto pomoct, cim to moze byt? a po skusenostiach nepoznam ani servis kde by mi nepovedali ze VYMENIT...... Dakujem
diki. a co s tym? orech som nerozoberal, ale zas taky nesikovny nie som. Staci vycistit od vazeliny, a dat tam nieco ine? tu je otazka, co? videl som na nete typka co tam dal od shimana mineralny olej. alebo tam nalejem co mi ostalo Elf Evolution SXR- 5w40 ? diky za rady
Nájdi si na YouTube údržbu.
Žiadna vazelína!!! Po jednej kvapke oleja na stavítka (západky) a na klzné ložisko (to špinavobiele čo vyzerá ako umelá hmota.)