Ahojte, po vymene brzdovych bowdenov a laniek mi pri nastavovani brz nieco prasklo na bajku a nevidel som co a az dalsi den mi frajerka ukazala toto:
img256.imageshack.us
Doraz bowdenu, ktory je zuzeny mi preletel drziakom na vrchnej ramovej trubke, pricom vyrval kus toho drziaku. Teda "drziaku" ide o kus ako keby bambusovej rurky, ktora tam bola iba zalakovana a mozno zalepena alebo co. Aktualne teraz ta koncovka bowdenu drzi svojou rozsirenou castou na tom co zostalo z toho drziaku ale mam dost bobky kolko to vydrzi. Ide o ram Ghost EBS Race Lector 2010. Dufam, ze ten zvysok drziaku na com teraz drzi koncovka bowdernu je karbon a nie dalsia zlepenina od sudruhov z NDR. Neviem ako sa mohla vyvinut taka velka sila, ze ho vyrvala (velke trenie noveho lanka v novom bowdene? oboje Jagwire - alebo ide o shit dizajn z Ghost) no chcel by som ten ram ak sa da este zachranit. Viet ci sa taketo nieco da opravit, resp. kde alebo radsej na to rovno zabudnut a kupit novy? Nechcem totiz zazit, ze mi v zjazde streli aj ten zvysok drziaku a prestane fungovat zadna brzda uplne a ja sa prizabijem..
Diky.
10.07.2012 - 09:39:54
00
Prevrtat aj druhu stranu a dat bowden po celej dlzke :rock:
10.07.2012 - 11:33:36
00
Prevrtat aj druhu stranu a dat bowden po celej dlzke :rock:

LoL :$ ale fakt si ma tym aj rozosmial - taky fajnovy vahovy tuning a uz je potom iba otazka casu kedy rachne aj ta druha strana
10.07.2012 - 11:56:09
00
reklamovať, ak nie tak jedine sa pohrať s epoxidom,
alebo mame tu odborníka - konštruktéra:
http://carbonmike.mtbiker.sk/
len tu už dávno nebol
10.07.2012 - 12:25:46
00
Keby nie, kámoš je modelár (ja som s tým dávno prestal). Vyrába modely lietadiel pre Rakúšanov z uhlíka, kevlaru občas trošku sklenej tkaniny... Občas opravuje uhlíkové rámy po záruke. Často sú s výrobnou vadou - bez vrstvy uhlíka na spoji alebo horšie prístupnom mieste, kde to roboši odflákli a pri namáhaní to preto prasklo.

orvaq, hento by si si mohol zalepiť aj ty sám. Trošku kvalitného epoxidu a ideš.
10.07.2012 - 13:04:46
00
diky majstri, takze popytam sa na ten epoxid a idem na to - hadam to nejak rozumne zmajstrujem a neznicim uplne
inak co si myslite - ten zvysok co mi tam zostal bude karbon odliatok priamo spojeny s ramom ci tam zvyknu vyrobcovia davat takuto nejaku patlaninu z bambusu ako mi teraz odpadla?
10.07.2012 - 13:17:40
00
Neverím, že to bude stačiť prilepiť.
10.07.2012 - 13:25:39
00
Neverím, že to bude stačiť prilepiť.

Toto ma prave znervoznuje, ze ked uz tam pre mna zatial nejak nepochopitelne vznikla tak velka tahova sila, ktora to vyrvala aj ked to bolo podla vsetkeho lepene a nasledne lakovane tak si nie som vobec isty ci to ja naslednym lepenim vobec spojim rovnako pevne ako to bolo predtym.
10.07.2012 - 13:42:15
00
Rovnako pevne ako to bolo predtým to spojíš určite, otázne je či to spojíš tak, aby to tam držalo :)
10.07.2012 - 13:44:10
00
naozaj prevŕtať a dať bovden po celej dĺžke .. aspoň bude menej nečistot :)
10.07.2012 - 13:48:05
00
Ak pristupis k tomu vrtaniu karbonoveho ramu, hod video :D
10.07.2012 - 14:05:38
00
Možno je to blbosť čo poviem ale čo keby si dal za bowden malú podložku aby nevošiel do toho úchytu a tým pádom by to fungovalo
10.07.2012 - 14:29:57
00
Možno je to blbosť čo poviem ale čo keby si dal za bowden malú podložku aby nevošiel do toho úchytu a tým pádom by to fungovalo

hm, to vobec neznie zle - asi najemenj invazivna metoda :y:
10.07.2012 - 14:40:35
00
To nebude dobre.

Radšej tam kvalitne vlepiť ten "bambus" a z estetického hľadiska aj ten zbytok karbónu/laku.


Naposledy upravil laco dňa 10.07.2012 - 15:07:49, celkovo upravené 1 krát.

10.07.2012 - 15:02:17
00
To nebude dobre.

Az mas cas mozes napisat prosim preco? Ked si takto teoreticky predstavujem toto riesenie s podlozkou tak sa mi to zda docela realizovatelne no mozno mi horko natopilo beztak mizerny technicky obvod mozgu.
10.07.2012 - 15:06:41
00
keyboard_arrow_up