Hlavne je dobre aj úplne novú vidlu otvoriť a pozrieť,či tam je mazací olej-už som to písal niekolkokrát,po otvorení novej
vidlice tam bolo len pár kvapiek,molitany sú bežne úplne suché-a ešte jedna dôležitá vec,pri systéme solo air-teda nové modely Reba,Sid,Pike a pod. je vzduchový piest jemne potretý vazelínou-to nestačí,dávam zhora vez ventil 2 - 3 ml hustého oleja,pomôže to zjemniť odtrh-chod vidlice a zároveň utesniť tiahlo vzduchového piestu.
Ďalšia dôležitá vec ako zabrániť vyskočeniu gufera,tiahla pred zaskrutkovaním treba stlačiť cca do polovice zdvihu,aby nebol vo vonkajších nohách tlak,toto by malo stačiť na bezproblémové fungovanie dlhú dobu.
Dokazem toto spravit aj ako amater sam, ked som to este nerobil, napr. podla nejakeho videa? Ci radsej sa toho nechytat?