Skus to nafukat pumpou na vidlice. Ci mas nejaky specialny nastavec na kompresor?
28.03.2018 - 20:18:15
00
tlmenie a lockout je v jednej nohe a vzduchova komora v druhej, nemalo by to spolu suvisiet. Ale pointa lockoutu nieje v zablkovani vidly, ale v obmedzeni pohupovania pri slapani, ona aj pri zavretom lockoute pruzit trochu moze aj musi aby sa neposkodila a pri velkom naraze (vyhodenie kolesa a plna vaha na vidlu je teda celkom zahul) moze aj viac..

..spravala sa ta vidla takto aj predtym, alebo bola pri zamknuti tuhsia?
28.03.2018 - 21:12:37
00
Ak je lock citeľný, no slabší, než má byť, nieco nie je ok. Minimálne niektoré z tesnení to má zrátané... a kompresor? Taký bežný "domáci" dá max. 10bar (=cca.145psi)
28.03.2018 - 21:53:47
00
slo to fo tej vydli cca 5 sekund..a toto je slaby kompresor..je zo starej chladnicky

ja si uz nepamatam ako to bolo rpedtym..pri slapani ale nepruzi isto..

pa3km napísal:
Skus to nafukat pumpou na vidlice. Ci mas nejaky specialny nastavec na kompresor?

nemam,ved na vidlici je klasicky autoventil
28.03.2018 - 22:40:06
00
Tak podla mna si to tym kompresorom skor vypustil a preto mas pocit ze je makka vidla :) pumpy na tlmice su do 350psi cca 24 bar, taky chladnickovy kopmpresor tipujem tak max 3 - 6bar. Toto treba fukat s manometrom, nech mas istotu co tam je
28.03.2018 - 22:50:14
02
na vidlu potrebujes speci pumpu pretoze potrebujes tam fukat maly objem pri vysokom tlaku... u plaštov naopak...
28.03.2018 - 22:51:01
01
ok..je to mozne..necham si to dufukat v servise

dakujem
28.03.2018 - 22:54:20
00
Chladničkový kompresor je schopný práve že fúkať vysoký tlak, ale je pomalý. 20bar s ním nie je problém (väčšinou ani 30). Ale fúkať ním vidlu bez kontroly tlaku je dosť hlúpy nápad.
28.03.2018 - 23:51:04
00
ak by som to teoreticky pretlakoval,co som mohol poskodit ?
29.03.2018 - 01:28:21
00
To nepretlakujes beznym kompresorom, standarne vidly a tlmice vydrza tlak okolo 24bar (350psi) a to by nepruzila, bola by ako kamen.

Keby si to prefukol, tak sa poskodi tesnenie alebo piest na vzduchovej komore a vidla by pustala vzduch (ale pri 30bar by si to minimalne pocul, ze sa nieco pokazilo ;) )
A poskodenu vzduchovu cast by si poznal, pretoze by nola velmi makka vidla.

Ako som pisal, tlmenie a system lockoutu je nezavisly od vzduchovej pruziny, takze natlakovanim si lockout urcite neposkodil. Ja to skor vidim na nizky tlak vzduchu, kde zamknutie tlmenia bez podpory dostatocneho tlaku v druhej nohe nevie podrzat pevne zamknutu vidlu a pruzi.

Skus to natlakovat v servise na spravne hodnoty, alebo si kup pumpu na vidlice (stoju cca 20-25e) a budes vediet kde si s tlakom a lahsie sa to bude analyzovat
29.03.2018 - 06:55:49
00
taky chladnickovy kopmpresor tipujem tak max 3 - 6bar

zlý tip. Je to oveľa viac. Kľudne 20-30 bar.
Napriek tomu sa na fúkanie vidly vôbec nehodí. Treba pumpu na vidlice.
29.03.2018 - 07:10:53
01
Ten chladničkový kompresor je hlavne úplne nevhodný používať bez filtra vzduchu, pretože strháva veľa oleja.
29.03.2018 - 08:15:21
00
Áno, na výstup je vhodný odkaľovač. Ale toto je téma o vidliciach, kde je kompresor dosť OT. :-)
29.03.2018 - 08:41:37
01
Keď niekto fúka vidlicu kompresorom, tak ani nie :D :D
29.03.2018 - 09:05:24
01
Pozeral som ze taky kompresor z chladnicky dokaze ist bezne 20-30, niektore aj 60bar, dost ...
..radsej tu pumpu za par eur a usetrit starosti :)
29.03.2018 - 09:09:21
00
keyboard_arrow_up