Je tam +- 1,5cm oleja (malo by tam byt okolo 10ml)

Prílohy:

WP_20180707_12_48_45_Pro.jpg
WP_20180707_12_48_45_Pro.jpg 469.43 KiB thumb_up0thumb_down

07.07.2018 - 12:52:59
00
Tak potom bude niečo s tlmiacou patronou.
07.07.2018 - 14:48:29
01
Tak toto som nechcel počuť :) Keď som už vidlu rozobral aby som menil olej, záruku asi už som stratil, či? Má necelý rok..
07.07.2018 - 15:13:59
00
Menenie tesnení a oleja je užívateľský servis a má sa robiť každých +/- 50 h. Skôr ho zanedbať je porušením záručných podmienok.
07.07.2018 - 15:56:59
00
Ked sa da viacej oleja do noh, tak sa pretlaci do tlmica. Pri Suntourkach sa to stava.
Staci otvorit patronu a dat spravne mnozstvo oleja.
https://www.youtube.com/watch?v=ySayfHGcX5I
07.07.2018 - 22:54:15
00
tulenik napísal:
Menenie tesnení a oleja je užívateľský servis a má sa robiť každých +/- 50 h.

A to aj niekto dodržuje?Okrem profi jazdcov možno
07.07.2018 - 23:15:24
00
Ja
07.07.2018 - 23:17:24
03
zihadlo 5 napísal:
Ja

Super
07.07.2018 - 23:18:37
00
Palo TT napísal:
Ked sa da viacej oleja do noh, tak sa pretlaci do tlmica. Pri Suntourkach sa to stava.
Staci otvorit patronu a dat spravne mnozstvo oleja.
https://www.youtube.com/watch?v=ySayfHGcX5I


Škoda že tento sa nedá otvoriť, je tam obyčajná dusíková vysokotlaková patróna.
07.07.2018 - 23:34:45
00
Summit napísal:
A to aj niekto dodržuje?Okrem profi jazdcov možno


Tak pre mna by to bolo tak na desat dni a tak casto sa mi tlmic ani vidlicu rozoberat nechce.Nestaci raz za rok?
08.07.2018 - 09:21:42
00
50hodin sa podla mna len zabehavaju tesnenia :D Ked niekto intenzivne jazdi tak by servisoval kazde dva tyzdne + mam pocit ze to maju vyrobcovia univerzalne na vsetky produkty dane, co je tiez blbost, lebo low end vidla bude inak zatazovana ako nejaky boxxer. Tych 50h je taka bezpecnostna poznamka pre vyrobcu aby zakaznik nemohol povedat ze sa mu to znicilo skor, takto sa moze ohradit vyrobca ze nebol dodrzany servis ked sa nieco dodrbe.
08.07.2018 - 11:31:08
01
Raz za rok musíš, alebo pokiaľ jazdíš intenzívne a pocítiš, že "zlenivie" (nechce sa jej reagovať na malé sily).
08.07.2018 - 12:30:12
00
Neviem ako FOX ale RS pre Pike nepredpisuje po 50 hodinách žiadnu výmenu tesnení. Majú sa zhodiť spodné nohy, vyčistiť a vymeniť mazací olej. Robota na pol hodinu. Po 100 sa má meniť olej v tlmení a premazať vzduchový piest. Interval pre výmenu tesnení sa neudáva.

Osobne to robím tak, že 2-3x za sezónu vyčistím spodné nohy a dám nový mazací olej, pred sezónou vždy nový aj do tlmenia. Tesnenia väčšinou po roku až dvoch podľa nájazdu.
08.07.2018 - 12:38:00
04
dik za upresnenie.
A pozorujes ze by bol olej spinavy? tiez dam dole spodne nohy raz 2x za rok ale olej je ako novy.
08.07.2018 - 13:03:59
00
Robio napísal:
50hodin sa podla mna len zabehavaju tesnenia :D Ked niekto intenzivne jazdi tak by servisoval kazde dva tyzdne + mam pocit ze to maju vyrobcovia univerzalne na vsetky produkty dane, co je tiez blbost, lebo low end vidla bude inak zatazovana ako nejaky boxxer. Tych 50h je taka bezpecnostna poznamka pre vyrobcu aby zakaznik nemohol povedat ze sa mu to znicilo skor, takto sa moze ohradit vyrobca ze nebol dodrzany servis ked sa nieco dodrbe.

Tesnenia stačí posezone v zime.mazanie a očista je dôležitá.botdel sa ti tam dostane aj po jednom blatovom závode.
A potom ti narobí paseku . Preto je to závislé od množstva a intenzity a prostredia v akom bola jazdené. Ak som jazdil mesiac a bolo mokro a bordel radšej ju rozhodol.ak leto v suchu a pohodovej jazdy sotolinkami stačí aj po sezóne.
08.07.2018 - 13:04:24
02
keyboard_arrow_up