NO tak tlmic jazdi, len mi slo o to ze teraz ked je zima, bajk tolko nepouzivam, ze ked servis tak teraz, nez by som mal v sezone 2-3 tyzdne cakat na tlmic, na bajku sa snazim si vsetko spravit sám, ale vidlu a tlmic som este nerozoberal, cize pred tým mam respekt...
Ale tak teda skusim este tuto sezonu pojazdit na nom a uvidim
30.01.2010 - 20:48:32
00
Palo TT .. tlmič nemá žiadnu negatívnu komoru, proste je pozitívna prípadne ak je high volume tak sú tam ešte +2 tesnenia navyše. ;)
Ak unikne vzduch tak jedine von, v krajnom prípade do oleja, no v ňom je taký tlak, že to asi nehrozí (tam by som povedal skôr opačne; olej do komory).
30.01.2010 - 20:58:30
00
miro, miro... samozrejme, že má negatívnu "komoru" - za vzduchovým piestom. ak sa ti poškodí tesnenie okolo toho piesta, a vzduch prenikne zaň -> stuckdown... ale to isto vieš aj sám
30.01.2010 - 21:10:18
00
Jasné neuvedomil som si to ... však tam býva zvyčajne pekný podtlak, keď je olej natlakovaný, blbo sa dáva dokopy. Neviem nad čím dnes rozmýšľam kks. :tmi: :$
30.01.2010 - 21:13:28
00
Gratulujem! pekne upgrade-ovany tlmic! hadam aj moj za par dni pride naspat zo Slovkolexu.... \o/ \o/
31.01.2010 - 11:08:38
00
miro, ak môžeš, hoď mi prosím do mailu foto 03 v plnom rozlíšení...

Aj mne...vdaka.
31.01.2010 - 14:29:17
00
Z coho je ten ventil? Skoda ze toto nenapadne vyrobcu ale clovek si to musi doma dorabat. Stary tlmic z benesta na hnide toto mal.
31.01.2010 - 17:13:25
00
Ventil je myslím z mosadze. Výrobcu to nenapadlo aj preto, že tam je pôvodne dusík, no a druhá vec je servis. Keby tam bol ventil asi by sa s tým bavilo viac ľudí. ;)
31.01.2010 - 17:43:55
00
tipujem ze je ten dusik/vzduch oddeleny od oleja nejakym pohyblivym piestom.. pravda? preco tam teda davali dusik? nie je tak nachylny na teplotne rozdiely?
31.01.2010 - 18:55:05
00
Presne tak je tam pohyblivý piest s tesnením (napr DHX ho má v expanzke).
Dusík je tam pravdepodobne kôli lepšej stlačiteľnosti a mžno bude aj menej rozpínavý pri vyšších teplotách.
31.01.2010 - 18:59:42
00
Myslel som ze z coho je upraveny resp prevzaty.
Mam tusak preco to asi nerobia seriovo :) servis musi z niecoho zit.
Benest sa plnil vzduchom, dusik bude mat vacsiu objemovu stalost pri zmenach teploty ale myslim ze to ani nepozname.
01.02.2010 - 15:05:43
00
Dnes som vymenil olejcek v RC2 tlmici mojej 36ky, pomerne jednoducha zalezitost. snad bude lepsie fungovat ;) olej som dal 10Wt od SRAMu a ako mazanie RedRum tiez od SRAMu.. mam s nimi velmi dobre skusenosti, odporucam! \o/ \o/ \o/
01.02.2010 - 15:16:55
00
ad dusík: dusík je inertný a za bežných teplôt nereaguje s ničím čo sa v tlmiči nachádza, čo sa už o tých 21 % kyslíka povedať nedá.
01.02.2010 - 20:36:06
00
tidli: a čo ťa viedlo k prihusteniu oleja? originál tam je tuším 7w, nie? jeden majiteľ 2008 modelu dokonca uvažuje o výmene za 5w, originál sa mu zdá pretlmený...
01.02.2010 - 20:43:24
00
na servisnej stranke FOX pisu ze 10Wt od Foxu, ja som mal doma akurat 10Wt ale od SRAMu ;) 7Wt tusim davaju ten, ktory maze puzdra a gufera, tam davam ale husty RedRum (nieco ako semi-bath u manitou), malo by to lepsie mazat a tesnit ;)

link: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/36VAN/36VAN_RC2.htm

\o/ \o/ \o/
01.02.2010 - 21:38:58
00
keyboard_arrow_up