peter120 napísal:
ako pumpa po chvíli je teplá, podobne bude aj tlmič a vidla. tlmicovy olej má viacej ľahkých frakcií s nižším bodom varu ako motorový. To sycanie skúsiť porovnat hneď za tepla po jazde, a potom po vychladnutí. Stojí za zváženie napr motul factory fork oil, mazivost esteru je inde ako destilovane dinosaury. Chystám sa na servis..


My sme jazdili KTMky a tie mali tlmiče WP tak aj olej som dával origo.....Ale aj Putoline som niekedy dával,trošku viac od začiatku plyňoval ako WP ale dalo sa to prežiť ale zato bol celu dobu viskozitne stály a mal celkom príjemný sklz.Však kvôli tepelnej rozťažnosti sa do zadného tlmiča tlačí dusík,ale ja som natlačil vzduch z kompresora.Poznám jazdcov ktorí su roky na bedni a tiež tlačia vzduch.Aké máš tlmiče ?
19.03.2023 - 14:41:24
01
Ahojte,

Servisu sa to asi netýka (zatiaľ), prišlo mi to ako najlepšia téma...
zistil som, že na mojej vidle "FOX 34 Float Factory Air / Kashima FIT4" koliduje lanko na lock out s priečnou časťou vonkajších nôh nad kolesom pri zapružení viac ako 110mm aj keď vidla má 130mm zdvih. Ak dám lako preč tak zase búcha spodná časť korunky vidli do toho plastového blatníka.

Stretli ste sa s tým? Ak áno ako ste to vyriešili?

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 144.88 KiB thumb_up0thumb_down

2.jpg
2.jpg 87.2 KiB thumb_up0thumb_down

3.jpg
3.jpg 132.6 KiB thumb_up0thumb_down

4.jpg
4.jpg 123.29 KiB thumb_up0thumb_down

21.03.2023 - 08:32:57
00
Podla mna je to neriesitelny problem a asi sa ho nezbavis, jedine ze by si to zohol alebo odcvikol ;-]
21.03.2023 - 09:56:36
01
Vsimam si ze na niektorych vidlach sa da zvysit zdvyh, je to mozne aj na FS-35G-RL-A1 ?? Co sa vlastne meni? Dakujem
21.03.2023 - 15:50:43
00
skus ci sa da cela modra cepicka demontovat z vidly bez odsrobovania lanka. a pootocit.
na judy to tak mam, pod tym je 6hran a vies capicku pootocit na vhodnu stranu.
21.03.2023 - 17:01:05
01
Peny od cinana bez komentara... :@
Polrocna vidla; nieco tmave vytieklo. spodky vycistit a naliat trochu fajnotky. Gufera a peny spinave; bolo nutne vydrhnut. spodky noh elox vybruseny, na dotyk hladke bez ryh. :^) fčil ide pekne

Prílohy:

image003.jpg
image003.jpg 80.04 KiB thumb_up0thumb_down

image004.jpg
image004.jpg 66.62 KiB thumb_up0thumb_down

image005.jpg
image005.jpg 172.44 KiB thumb_up0thumb_down

image006.jpg
image006.jpg 140.82 KiB thumb_up0thumb_down

21.03.2023 - 20:04:29
00
co to boli presne za peny? mas link?
21.03.2023 - 20:28:13
00
Toto dokazu peny? Nebude to guferami?
22.03.2023 - 05:09:07
00
,,,,,tie peny potom plnili funkciu asi tak prvé 2 týždne, elox zničený a na dne nôh plno špiny,tak potom načo su tam vlastne ?
.....ak nalejem do vidlice predpísané množstvo oleja,kolko milimetrov je vzdialená hladina oleja od gufera pri plnom stlačení vidlice ?.....zmeral to už niekedy niekto ?.....čo by sa stalo keby tam bolo viac oleja ako predpisuje výrobca
?
peter120
.....výrobca predpisuje viskozitu SAE 5W ?
22.03.2023 - 05:24:34
00
peny si pred montazou nechal nasiaknut olejom? ak nie, tak to je pricina. nesmu sa nahadzovat suché.
22.03.2023 - 07:00:29
01
Tie pôvodné penové krúžky vypadajú byt totálne suché, aspon na fotke to tak vypada. Aby takto dokázali vyschnúť vo vidle tak by tam museli byť dlhé roky bez výmeny. Takže kde nastala chyba?
22.03.2023 - 08:36:44
00
treba raz za čas otočiť bajk dolu hlavou
22.03.2023 - 08:40:18
05
Tiez mam doma kruzky z ciny no vypadaju tak isto kvalitou a strukturou ako originali, fakt to tam musel byt doslovne nasucho a nie ttzden
22.03.2023 - 08:49:44
00
Zmena zdvihu BikeYoke Divine 125 -> 60. Pouzitych 8 original spacerov + 4 dyi. Bolo treba vytiahnut cca tolko oleja.

Prílohy:

78A7C20F-74AB-4A61-ADFB-A575B9D53D94.jpeg
78A7C20F-74AB-4A61-ADFB-A575B9D53D94.jpeg 131.75 KiB thumb_up0thumb_down

24.03.2023 - 23:04:28
03
misung napísal:
co to boli presne za peny? mas link?

https://www.ebay.com/itm/363967589598
Objednal som správny rozmer. Si myslím.
Ale nemal som odvahu to tam dať, tak som opral staré..
25.03.2023 - 08:18:12
00
keyboard_arrow_up