Fajne. Vidlica, ktorá má pol roka a už sa deje toto, no coment, ešteže bola náhradna sada tesnení v krabici. Inak akú vazelinu by som mal použiť, tú origo čo sa od porúča, alebo to môžem niečím nahradiť? Diki.
21.06.2015 - 08:11:45
00
Ta origo PM600 je OK a da sa pouzit aj na ine veci (je to brutalne vode odolny nezmyvatelny sajrajt, ktory vyborne ochrani loziska a pod.). Ale mozes aj nieco ine, vhodne na vidlice: Yarrow RS (Racing Suspension), RSP slick kick, Buzzy's Slick honey, Manitou Prep M...
23.06.2015 - 00:26:00
00
Uz som objednal tu origo, dufam ze problem bude iba v tesneniach, vdaka :)
23.06.2015 - 06:33:34
00
Máme doma aj RS tora 2006 a tečie olej stredom cez motion control.

Je to normálne? Teraz som ju komplet repasoval a táto časť sa vôbec nerozoberá
25.06.2015 - 00:11:19
00
Po výmene o-ringov vo vzduchovej patrone reby sa problém s vystreleným guferom a zmäknutím vidlice vrátil, má ešte niekto nejaký nápad, či to musím poslať do B-D na reklamačku a nebudem bikovať?
12.07.2015 - 13:11:55
00
Vymeniť gufero ?? V sade za 10€ sú nové tesnenia aj guferá. Samozrejme treba použiť aj na to určenúú vazelínu.
12.07.2015 - 15:51:51
00
Vyššie som to riešil, guferom to nieje, pretože je tam únik vzduchu z patróny. O-krúžky som vymenil a po cca 200km sa to znova prejavilo. Vyzerá, že nikto už nič neporadí, bude musieť ísť do B-D na reklamačku...
13.07.2015 - 09:06:48
00
Vymenil si O kruzky aj na tom plavajucom pieste z vnutra aj zvonku? A nie je ten plavajuci piest nejak poskodeny (ryha/prasklina).
14.07.2015 - 08:43:42
00
Vymenil, ale nevšimol som si žiadne poškodenie. Skúsim to ešte raz rozpitvať a pozriem.
14.07.2015 - 08:48:09
00
Môže nejako vzduch v tlmení obmedziť max. zdvih? Teda tlmiaci olej nebol pretečený do vonkajších nôh, len bol nedotiahnutý vrchný kryt tlmenia (samozrejme od výroby, podobne ako nedotiahnutý kryt nad vzduchovým piestom). Pre istotu som vymenil zo dve tesnenia, ale aj tak nemôžem prísť na to, čo by zobralo tak 1cm zdvihu, teraz chodí vidla až na doraz. Druhá vec, že po návrate vidlice zo zdvihu hore vydáva taký jemný klepot a to už naozaj neviem čo môže byť :lol: už bola za ten polrok viackrát rozobraná, ale myslím, že nikdy takto neklepala :?:
14.07.2015 - 16:12:10
00
Spytam sa skusenejsich. Prave som rozobral RS Revelation Solo Air. Ked som povolil spodne skrutky, tak mi z jednej nohy vysiel riedky priezracny olej a z druhej taky hustejsi do cervena. Podla manualu sa tam dava 15wt, rovnaky do oboch noh. Predtym vidla este otvarana nebola. Co si o tom myslite? Inak oleja tam vela teda nebolo.
15.07.2015 - 19:58:46
00
Ten hustejší vytiekol pravdepodobne z ľavej nohy, kde bol zahustený vazelínou zo vzduchového piestu. A nemá tam byť ani veľa oleja, na druhej strane je RS známy tým, že od výroby šetrí na nesprávnom mieste a treba vidlu po kúpe hneď rozobrať, premazať a podoťahovať kryty.
16.07.2015 - 16:49:01
00
Ano, viem ze tam ide len 5ml do kazdej nohy, ale tolko tam povodne ani zdaleka nebolo :-) Ja som si na vidlu kupil kompletnu sadu ktora obsahuje ND/tesnenia aj na vzduchovu a aj na tlmiacu cast, ale teraz som menil len horne gufera a mazacie kruzky. Tie boli uz dost spinave, tak som dal nove. Inak som len vsetko vycistil vyutieral a zlozil. Ake kryty mas na mysli co treba dotiahnut? Inak podla manualu sa maju davat nove skrutky zo spodu noh, ktore sa povoluju pri rozoberani vidly. Teda ani nie tak skrutky ako podlozky. Vy ich menite vzdy? Ja som nechal povodne.
16.07.2015 - 18:06:53
00
Aj špinavé molitanové mazacie krúžky sa dajú vyprať v saponáte do "biela". Meniť ich treba až keď sú poškodené. Rovnako aj tie podložky, pokiaľ sú v poriadku a tesnia, tak nie je dôvod meniť.
16.07.2015 - 19:43:15
00
Tak som spravne urobil ze som ich nevyhodil :-) Ale aj tak tie gufera s kruzkami stoja len par eur. Podlozky ci tesnia si odsledujem, ale nemal by s nimi byt problem, ked som povoloval tie spodne skrutky, tak velmi pritiahnute teda neboli. Urcite nie na predpisany moment.
16.07.2015 - 19:52:59
00
keyboard_arrow_up