Cawte mam problem s tymto tlmicom a to taky ze nema plny zdvih.
foto ktoru prikladam NIE JE moj tlmic ale tak ako ma vyzerat a moj ma zdvih asi o polovicu menej.
Neviete nahodou niekto poradit?

Prílohy:

$T2eC16VHJG!E9nm3p3guBQzuzwkWew~~48_80.JPG
$T2eC16VHJG!E9nm3p3guBQzuzwkWew~~48_80.JPG 51.05 KiB thumb_up0thumb_down

03.04.2013 - 19:53:12
00
ja som svoj posielal do meridy v banskej bystrici a kde mi spravili nejaky servis stalo to asi 20e asi budes mat problem s tesnenim urcite by si sa to dalo aj inde opravit alebo si najdi navod na spv tlmice princip bude rovnaky
03.04.2013 - 19:59:16
00
pozeram original servisne navodi od manitou ale tento konkretny tlmic tam nikde nevidim
a ty mas tento isty tlmic? a aky si s nim mal problem?
03.04.2013 - 20:03:10
00
hmmmmmm viete niekto?
03.04.2013 - 20:46:38
00
Hm na 90% prepustilo hlavné tesnenie vzduch do neg. komory. Nemôžem to tvrdiť na 100% lebo nepoznám presne tento tlmič. :)

Hovorí sa tomu aj stuck down.
03.04.2013 - 21:57:56
00
a co by sa s tym dalo tak robit lebo neviem ci take tesnenie uz zozeniem a navod hladam ale nenachadzam
03.04.2013 - 21:59:36
00
Tesnenie sa dá aj vyrobiť, ak tam nebude klasický O krúžok, ktorý zvyčajne nie je problém zohnať (čsto sa na piesty tlmičov používajú X krúžky). Keď však budeš tlmič rozoberať čakaj peknú ranu. Ak chceš vedieť o tom, prečo viac, googli to čo som napísal vyššie. ;)
03.04.2013 - 22:08:15
00
viem pozeral som aj podobne videa ale nemam navod k tomu tlmicu to je ten problem bojim sa ze ked to rozoberiem uz to nezlozim :D tlmic som zatial nerozoberal
03.04.2013 - 22:10:32
00
Jediné čo je nutné spraviť, je vyskrutkovať tlmič z biku a potom vyfúknuť komoru. No a potom tú komoru pekne povoliť v protismere hodinových ručičiek (klasika). Potom to vystrelí a stiahneš dole komoru. Tesnenie treba vymeniť hlavne to, ktoré ostane na tlmiči. Ideálne však všetky.
Nič viac netreba rozoberať. Hlavne ak nevieš čo robíš. ;)

Ešte bude problém s vnetilkom SPV (ten červený) ktorý bude zavádzať. Dôležité je mať ho stále pod tlakom, resp. keď vypustíš tlak, tak sa snaž nestláčať tlmič. Ak ho aj stlačíš nerzoťahuj ho ale len natlakuj túto komoru naspäť = budeš musieť ten ventilok na nejaký čas vyskrutkovať.
03.04.2013 - 22:23:05
00
cize musim vypustit tu spodnu komoru uplne potom do zveraka odskrutkovat vymenit tesnenia znovu zavriet nafukat a hotovo? s tou druhou komorou nist? :D
03.04.2013 - 22:27:36
00
Zverák nie je najšťastnejšie riešenie. Ale ako to vymyslíš záleží na tvojej šikovnosti. Len aby si si to nedo..kazil. :)

No ideálne by bolo ten IFP ventil dať dole len kým nevytiahneš tú komoru, potom naskrutkovať a natlakovať. A pred skladaním zase rovnako. Tú druhú komoru radšej neotváraj, nie je to tak jednoduché a nie je tam podstata problému.
03.04.2013 - 22:39:20
00
a ako mam vytiahnut ten ventil?
03.04.2013 - 22:42:39
00
Tu je manuál: https://mega.co.nz/#!UQ8klKBD!LPea-UL99o4s58l9BGfqF335wy9JmvLjf9MGIyAYnb0

Je to vlastne iba predĺžená verzia Manitou Swinger SPV 3-way tlmiča. Mal som tiež ten istý problém. Robil mi to však kamarát-servisman v Košiciach. Inak, tiež mu to vystrelilo.
04.04.2013 - 08:26:55
00
len dost sa bojim ze ked to bachne ze ci mi neohne ten cerveny ventil - ten prave zavadzia tej komore v lete :D
04.04.2013 - 20:32:03
00
a este neviem ze kde zoberiem to tesnenie ktore tam je prasknute
06.04.2013 - 21:32:54
00
keyboard_arrow_up