lakko napísal:
tych 838 vyskovych metrov na malom Ruzinskom je trocha za vlasy pritiahnute. Tak 550-600 ale pomerane normalnym barometrickym vyskomerom a nie telefonom. Potom su vsetky tvoje watove udaje "trocha" mimo ked mas o 1/3 viac nastupanych metrov ako je realita. Ale nic to nemeni na tom ze si rychly.


Je zaujímavé, že na celom okruhu je ten rozdiel výškových metrov meraných Garminom a mobilom - veľký /200m/, ale v častiach kde sú segmenty, ukazuje strava obom rovnaké metre. Tam by potom mali byť watty celkom objektívne.
Garmin:
https://www.strava.com/activities/356045169#8476766745
mobil:
https://www.strava.com/activities/973852470#23857261220

https://www.strava.com/athletes/20576473

17.11.2017 - 19:29:25
00
Dnes poobede svietilo slniečko, tak som zmenil svoj tréningový program, zobral som psa a zabehli sme 8km, trvalo nám to 1h10min, ale o to išlo, bežal som v rozmedzí 125-140bpm.
18.11.2017 - 16:27:25
00
9 hodín som štiepal drevo akurát som prišiel donútra, a to som mal dnes na pláne nejaké grand fondo ale prd z toho, normálne mám halucinácie :D
18.11.2017 - 18:23:37
01
Chlapi, nasledujúci týždeň by som chcel nechať nohám trochu vydýchnuť a trénovať viac v aérobnej oblasti, no zvažujem, podľa toho, ako sa budem cítiť, zaradiť niekde v druhej polovicu alebo ku koncu nejaké 30 sekundové VO2max intervaly, len sa chcem poradiť, že ako ich realizovať. Či sa dobre rozohriať, ísť ľahko a potom napáliť takéto intervaly alebo radšej zaradiť nejaký náročnejší interval a na jeho konci zaradiť tieto intevaly? Ide mi totiž o to, aby som z nejakej moc malej záťaže nešiel do nejakého brutál výkonu a neprivodil si niečo s kolenami alebo tak.
19.11.2017 - 13:18:57
00
Ak chceš VO2max intervaly, tak trochu dlhšie, aspoň 3 minúty, ide o to zotrvať nejaký čas pri maximálnej ventilácii. Začať môžeš pomerom 1:1, interval : prestávka. Určite sa ale dobre rozjazdi najprv, napr.: https://wattbike.com/cz/blog/team-sky-tt-warm-up-protocol

Prílohy:

training-zones.jpg
training-zones.jpg 54.39 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma

19.11.2017 - 13:46:06
00
julo: 3 minúty? minule som si dával 3minútové power intervaly na 175bpm, max tep by som mal mať niekde okolo 185 a to už bola slušná morda, pokiaľ by som mal ísť na tep okolo 180 alebo nebodaj viac 3 minúty no nevím nevím :-) ty to definuješ asi z ftp, ale v tom programe, ktorý som si zobral ako základ ja je VO2max interval=as hard as possible, viac ako 95% z maxima tepovej frekvencie.
19.11.2017 - 13:52:07
00
Ked mas max 185, tak 3min na 180 by si mal vydrzat
19.11.2017 - 14:04:24
00
maros15: verím tomu, že by som to dal, ale ja skôr rozmýšľam ísť na úplnú hranu kratší čas, samozrejme s kontrolu tepu.
19.11.2017 - 14:11:09
00
Tak ono sú tie intervaly s vypätím všetkých síl :) hlavne dýchať treba poriadne, a tiež byť oddýchnutý s dostatočným glykogénom vo svaloch. Tu je príklad anaer. intervalov: http://tpks.ws/cEXn7 127% FTP, tu sú dlhšie VO2max intervaly okolo 108% FTP: http://tpks.ws/ySxCp Všimni si, že tep stúpa pomaly, teda toto ísť podľa tepu je ťažko.

https://www.strava.com/athletes/julius_kuzma


Naposledy upravil julo93 dňa 19.11.2017 - 14:34:05, celkovo upravené 1 krát.

19.11.2017 - 14:13:08
00
ja rozmýšľam skôr nad tým, že ísť interval, kde to vyženiem dosť vysoko a na konci dať 30sec na "totálku".
19.11.2017 - 14:13:50
00
3 minúty na max tepovke, to nezvládne bárs kto
19.11.2017 - 14:14:33
00
Podla mna to zvladnes v pohode.ja som dal 22min na avg179bpm a podla vseob tabulky by som mal mat max tepovu frekv. 178(kde mam realne max zatial neviem)
19.11.2017 - 14:15:24
00
Lenze ked ides VO2, tak nejdes 3min na 180tep, ale sa tam dostanes povedzme po 1,5-2min a potom stabilizujes na tých 180 povedzme. Ak chces 30s intervaly, tak formou all-out sprintov bez sledovania tepu. Ak chces VO2, tak ako tu bolo spomenuté, 3-8min.
19.11.2017 - 14:15:24
00
petersa: preto uvažujem, že dostať sa na nejaký tep a potom na plné gule :-)
19.11.2017 - 14:17:49
00
maros15: 22min, tak to si iný frajer :-) mne pri 184bpm pípajú hodinky a viem, že na 185 bpm som išiel raz v kopci nejakú chvíľku a musel som zosadnúť, lebo začal prichádzať stav, že sa dovraciam, možno som mal ale tep aj vyššie, lebo pri meraní tepu vraj môže dochádzať k nejakému oneskoreniu.
19.11.2017 - 14:20:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up