Teraz nemas cas na trenning, trenujes len cez vikendy a potom mas dva mesiace dovolenku. Mas nejake zvlastne zamestnanie.
04.02.2018 - 19:26:07
00
Ivan: nejako spomaluješ :D
04.02.2018 - 19:35:13
00
Vieš na čom teraz jazdím ? Ďaleko do horského to nemá.

https://www.strava.com/athletes/20576473

04.02.2018 - 19:39:58
00
lakko napísal:
Teraz nemas cas na trenning, trenujes len cez vikendy a potom mas dva mesiace dovolenku. Mas nejake zvlastne zamestnanie.


Ako si prišiel na to, že nemám čas na tréning. Stále si nepochopil, že to nie je o čase ale o intenzite ? Dlhej intenzite - nie 20 minút ale hodiny. Mohil si si to dnes vyskúšať - FTP test -
hodinu.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 04.02.2018 - 19:46:19, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2018 - 19:42:24
00
Záleží. Na nejaku krátku rovinatu časovku, kde zjavne profituješ z aero doplnov, to može ako tak stačit. Ked som si pozrel tvoj iný pretek, napr. do vrchu, tam už si bol, no povedzme, nie velmi vpredu :D
04.02.2018 - 19:46:13
03
Mojim cieľom v sezóne je liga - seriál pretekov - nazbierať body do tretieho miesta v celkovom hodnotení. Každé ďalšie víťazstvo, bedňa je niečo naviac.

https://www.strava.com/athletes/20576473

04.02.2018 - 19:49:57
00
Ledavi napísal:
No a teraz "babo raď". A metoda je u vsetkych rovnaka? Ok a trenujes podla wattov?alebo TF. Okrem toho co sa ti javí lepsie? Je trening s wattmetrom efektivnejsi? alebo presnejsi. Len sa pytam ,aby si si nemyslel. Kto sa vela pyta vela sa dozvie :)


TF ale tie Patkove zony si ja pre seba upravujem. Vzhladom na eventik co ma caka ale coskoro budem nuteny prejst na wattmeter a naucit sa jazdit podla neho kedze tam bude TF uplne mimo...

na suvisle jazdenie sa uplne v pohode trenuje podla TF. ak chces riesit over under intervaly a podobne zveriny potrebujes wattmeter.

ked uz tu pribudol taky fancy obrazok tak pridam aj moje dnesne rakusko touto optikou. intenzitku mam cez tyzden v pohodli fitka. nie pri 3 stupnoch a ladovom severaku

Prílohy:

rakusko.JPG
rakusko.JPG 45.74 KiB thumb_up0thumb_down

04.02.2018 - 19:51:26
00
petersa napísal:
Záleží. Na nejaku krátku rovinatu časovku, kde zjavne profituješ z aero doplnov, to može ako tak stačit. Ked som si pozrel tvoj iný pretek, napr. do vrchu, tam už si bol, no povedzme, nie velmi vpredu :D

40 minút - 600 metrov prevýšenie - toto na krátku rovinatú časovku nevyzerá - ste jak veselé malé deti
Do vrchu - prvý som nebol ale veď aj 2. miesto - 20 bodov - pódium, /4. miesto - , .../ sa počíta - myslím že je to dosť vpredu.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 03.04.2018 - 18:31:47, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2018 - 20:07:39
00
ivan napísal:
Dnes som strážil Z4 - zhora. 2:08 hod. - NP 214 W - P 207 W, 3 W/kg, bpm 167 /95% z max./, -1°C
v Z4 72%, v Z5 26% výjazdu

https://www.strava.com/activities/1391726201/heartrate


Zle nastavené zóny, toto mi nepríde moc reálne.

https://www.strava.com/athletes/10195730

04.02.2018 - 21:21:30
00
Maximálku som si dal 175 /54 rokov/. Tých 175 je najviac čo som nameral - 2 minúty vystupňované do maxima. Aj keby to bolo 184 - stále je to v Z4 - celý tréning - 2:08 hod. Maximálku 182 som mal pred 30 rokmi.

https://www.strava.com/athletes/20576473

04.02.2018 - 21:29:46
00
Nejak sa mi nechcelo do 5z. Troska intervaly

Prílohy:

Snímka obrazovky 2018-02-04 o 22.28.10.png
Snímka obrazovky 2018-02-04 o 22.28.10.png 218.66 KiB thumb_up0thumb_down

http://www.bajkomktajchom.sk/

04.02.2018 - 22:30:10
00
Ináč, tie červené body za Z4 a Z5 dosť bolia. No výsledok stojí za to. Keď si na to červené zvykneš, celkom to ide. Najhoršie je to po druhej hodine.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 04.02.2018 - 22:48:09, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2018 - 22:41:09
00
Hlavne keď ich máš nastavené zle :-) To by si ešte len videl ako bolia..

https://www.strava.com/athletes/10195730

04.02.2018 - 22:46:41
00
Bpm 167 čo som šiel v tréningu nie je podľa teba moje Z4 ani Z5. Znamená to že je to Z3,Z2. Maximálku by som mal mať potom koľko? 190 ? Z čoho máš nastavené zóny ty. Ako si určil maximálny tep. Z preteku, intervalového tréningu alebo zo súvislého zaťaženia do maxima. Aké máte hodnoty - okolo 50r veku. Napr. - Lakko. 180 pulz dosiahneš ? Namerali ste niekto pulz 185 - so správne fungujúcim hrudným pásom vo veku 54 rokov.

https://www.strava.com/athletes/20576473

06.02.2018 - 05:33:02
00
Pred par rokmi som mal maximum 179, teraz mam problem dostat sa ku 170 a to ani v intervalovych behoch do "kopceka". Pritom v behu mam tepy o cca 10 tepov vyssie ako na biku. Ale ja nie som dobra vzorka, som viac vytrvalostny typ ako vybusny, nemam problem na odtiahnut "spicu" partii na 100 km vyjazde a pritom mam priemerny tep pod 130.
06.02.2018 - 07:27:26
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up