Kludovy pulz zvýšený o 10 dnes vynechám tréning... Takto moc nespravím wattov do marca.. Nechápem, ako môže niekto trénovať 15 hod. týždenne, ked mňa odrovna 7 :)
02.01.2019 - 14:50:00
00
K tym 15h sa treba dopracovat casom. S z tych 15tich je aj tak vacsina menej ako 75% ftp.
02.01.2019 - 14:59:34
01
ivan napísal:
Čo mňa tu montuješ. Zamontuj Sagana, ... 19 km, 90 km, beh, ... riadny guľáš.

vrat sa do skoly, grafy v exceli si sa uz ako tak naucil, tak teraz sa treba naucit citat.
02.01.2019 - 15:00:00
00
Aj by sa mi zišiel - nejaký ten citat, ... naučiť sa.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 02.01.2019 - 15:03:36, celkovo upravené 1 krát.

02.01.2019 - 15:01:29
00
PetoPeto21 napísal:
Kludovy pulz zvýšený o 10 dnes vynechám tréning... Takto moc nespravím wattov do marca.. Nechápem, ako môže niekto trénovať 15 hod. týždenne, ked mňa odrovna 7 :)



Chapeš,len sa neporovnavaj. Kazdy je iný Mozno ti staci aj 6

http://www.bajkomktajchom.sk/

02.01.2019 - 15:02:29
01
Stačí na čo?
02.01.2019 - 16:15:21
00
Účinok tréningu nijako nesúvisí ani s km, ani s h. Bodka.

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

02.01.2019 - 16:25:39
00
To vieš ty. Ja si myslím , ze menej je viac . Zaujímavé je ze každý pridáva tréning , ale o regenerácii ani slychu . Toľko wattov , zase tepy som dal atd. A najdôležitejšia časť tréningoveho procesu sa nespomína takmer vôbec . Pridávam sa k tulenikovi s tým ze km alebo hodiny musia mat efektívnu dĺžku . Keď raz treba najazdiť objem tak 1:30 je trocha malo. Keď nemáš čas tak vsetko sa ráta k dobru .

http://www.bajkomktajchom.sk/

02.01.2019 - 16:33:43
01
Každý 3 týždeň mam regeneračný... Minulý týždeň taky bol :)
02.01.2019 - 16:40:53
00
V prípravnom období by to mal byť každý štvrtý týždeň - s poklesom objemu oproti predchádzajúcim trom, ale so so zvýšením intenzity. Na toto mierne zvýšenie intenzity je organizmus pripravený predchádzajúcou trojtýždňovou adaptáciou na určitú rovnakú intenzitu a znova si tri týždne zvyká na väčšiu - aj s postupným nárastom objemu. Opäť až do konca dalšieho tretieho týždňa.

https://www.strava.com/athletes/20576473

02.01.2019 - 18:33:46
00
V mudrej knihe som čítal, že ľudia po štyridsiatke by mali mať každý 3 oddychový... Tak to dodržiavam... Ale ani to nestačí :(
02.01.2019 - 18:45:58
00
Ak máš počas troch týždňových cyklov správne dávkovaný objem, intenzitu a odpočinok, nepotrebuješ oddychový týždeň.

https://www.strava.com/athletes/20576473

02.01.2019 - 18:58:20
00
Co je správny tréning týždeň.. Týždene dávam Sila 14x1m, silová vytrvalosť 35minut a Z3 30 minút a 2x1h45m Z2..


Naposledy upravil PetoPeto21 dňa 02.01.2019 - 19:25:13, celkovo upravené 1 krát.

02.01.2019 - 19:22:28
00
Takto mechanisticky to tiež nefunguje.

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

02.01.2019 - 19:24:59
00
PetoPeto21 napísal:
Co je správny tréning týždeň.. Týždene dávam Sila 14x1m, silová vytrvalosť 35minut a Z3 30 minút a 2x1h45m Z2..


V prípravnom období je správny týždeň taký, ktorý nie je rovnaký ako predchádzajúci a nasledujúci.

https://www.strava.com/athletes/20576473

02.01.2019 - 19:31:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up