Pani, odporucte prosim overene miesto na test v BA. Dakujem.

http://www.mtbiker.sk/mojbazar/3187/wladix

18.02.2016 - 21:18:03
00
ziadne vsetky zbytocne drahe :) v bratislave nevedia co si pytat od rozkose
18.02.2016 - 21:46:56
00
Cize?

http://www.mtbiker.sk/mojbazar/3187/wladix

18.02.2016 - 22:13:12
00
www.proefekt.sk

https://www.strava.com/athletes/10195730

18.02.2016 - 22:15:01
00
Bikejoring napísal:
no ja si myslím že tú úroveň čo tu jazdíme na slovensku, tak na to netreba žiadneho trénera, žiadne laktáty, wattmetre, testy a podobne, stačí jazdiť pre radosť a na pocit a hlavne veľa pretekať, lebo to je jednak najlepší tréning a nezaplatiteľné skúsenosti, ktoré sa nedajú naučiť z knižiek. základným nedostatkom nás všetkých pracujúcich je nedostatok času na tréning a regeneráciu. v bývalom klube si len jeden kolega platil virtuálne tréningy u vojtechovského a bol total jalový, ostatní čo sme mali aj nejaké výsledky sme nemali žiadny špeciálny tréning, ani testy... to najlepšie vidieť na prodefekte aké je to zbytočné, tam si všetci platia za tréningový plán, furt sa testujú a žeby boli o triedu lepší ako konkurencia sa teda nedá povedať...


To si velmi dobre napisal. Tiez si myslim, ze Federer na to ide az zbytocne moc vedecky. Ja som zastancom jednoduchosti, mam dni rozdelene cca aspon podla toho co chcem trenovat a vyberam si podla pocasia ci pojdem bike alebo beh (bud rovina, kratke kopce alebo dlhy bez do kopca), pripadne ak je sneh tak skialp atd...Ale urcite si neratam presne intervaly na sekundy, ak uz tak si dam daky kopcek v okoli viac krat a neriesim ci mal 5 alebo 10 min. Co sa tyka intenzity tak som zistil ze mi vobec nevadi obcas ist aj do "cervenych" cisel ale nech je to mimo biku - teda napr, pri behu. A hlavne som sa poucil z jednej veci - nezabudat na oddych a nenahanat na kazdom vyjazde daky segment na Strave :)

Dost veci ale clovek pochopi az po dlhsom case a ked si to na sebe vyskusa. Tiez som robil kopec somarin a stale ich aj robim ale prave to je na tom najlepsie - to stale skusat a nevzdavat a raz to pride ;)

https://www.strava.com/athletes/7068132?utm_source=top-nav
https://www.facebook.com/Imroman
https://www.instagram.com/martin_imrich/

18.02.2016 - 22:34:25
05
on ten treningový plán od dalšej osoby je niekedy na prítaz, z vlastnej skusenosti viem, ze lepsie som sa citil a vysledky mal, ked som si plan vytvoril sám a priebezne ho upravoval podla aktuálnych potrieb a pocitov, ako dodržovat plán ktorý ti napíše niekdo, kto ta ani nepozna


Naposledy upravil petersa dňa 18.02.2016 - 22:53:58, celkovo upravené 1 krát.

18.02.2016 - 22:51:48
00
stále to hovorím, treba z toho mať hlavne radosť a zábavu, veď prečo iné by sme to aj robili :) ja som sa dnes chystal von, bolo fajn počasie a zariadil som si novú bicyklovú miestnosť, takže len otvorím dvere a som na ceste, ale samozrejme začalo pršať večer, takže mi ostali zasa len tie valce :D tiež sa dosť riadim počasím, trochu som dúfal že túto zimu budem mať viac hodín na bežkách ako na valcoch, ale čo už :)

Prílohy:

IMG_20160217_224212.jpg
IMG_20160217_224212.jpg 211.41 KiB 1 thumb_up0thumb_down

18.02.2016 - 22:52:59
08
Fajny kumbal :)

https://www.strava.com/athletes/7068132?utm_source=top-nav
https://www.facebook.com/Imroman
https://www.instagram.com/martin_imrich/

18.02.2016 - 22:54:26
01
to kde davaju taku fajnovu bielu vazu?
19.02.2016 - 13:52:24
00
V modre harmonii, casovka na zosku


Naposledy upravil Hosť dňa 19.02.2016 - 16:48:04, celkovo upravené 1 krát.

19.02.2016 - 15:42:51
00
No dnes som skusil trening okolo aep a kusok nad nim... pulz mi lietal tak, ze som ho mal o15 viac, ako niekedy...
19.02.2016 - 16:38:40
00
petersa sorry za dislike. nechtiac som sa na telefone uklepol.
19.02.2016 - 19:27:54
00
klikni nan zas a je prec ;)
19.02.2016 - 19:32:32
00
Hack3r vdaka za radu
19.02.2016 - 19:47:04
00
FEDERER napísal:
September az december, základná vytrvalost 3x tyzdenne pulz 135 až 142 + 1xtréning tempo pulz 140 az 150 + 1x kruhový trening .. 3 tyzdne zvysujem dlzku treningu, 4 tyzden je na urovni prveho..od januara som pridal silovu vytrvalost pulz 145 az 155 a kruhový uz nerobim...aep mám 142 anp162..

FEDERER Prečo 4. týždeň ideš na úroveň prvého? Veď podľa tej knihy by si mal mať v 4. týždni ešte menšiu dĺžku ako v tom prvom. Napr. základne obdobie 1:
1. týždeň=6h týždenne
2. týždeň=7h týždenne
3. týždeň=8h týždenne
4. týždeň=4h týždenne
(len sa pýtam, že či mi niečo neušlo :) )
21.02.2016 - 09:57:58
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up