Kliknutím prejdeš na
www.lapierre-bike.cz
Reklama
pointless. over and out...

It never gets easier, you just go faster.
W.E.A.K.
http://www.facebook.com/ExpendablesCT

15.08.2019 - 21:52:49
Chod už kočíkovať. Môžeš aj po anglicky.
15.08.2019 - 21:53:58
Naozaj som nechcel ísť tréning v Z2 a nikde to nepisem. Chcel som porovnať podobne odjazdenu hodinu na jar keď pri avg 139. tepoch (co je u mňa ešte Z2) som mal 235W. Teraz sa mi to nepodarilo úplne a pri 141 tepoch bol avg 255W, NP 259W. Co vidím ako mierny pokrok, nie je síce naplánovaný v zubatom grafe ale nejaký je. 4 hodiny v kuse som na bicykli ešte nesedel okrem BA - Jasná takže ťažko môžem jazdiť trening v Z2 tak aby som uspokojil náročného čitateľa.
15.08.2019 - 22:01:57
Dobre. Myslím že väčšina už pochopila čo je Z 2.

Dnešný tréning.

Prílohy:

Dnešný tréning.PNG
Dnešný tréning.PNG 215.04 KiB 729

15.08.2019 - 22:17:19
Je úplne úžasné, ako ivan dokáže z toho, že v prvom rade písal že nemôže mať pri tepoch 139 zónu 2 prejsť k tomu, že úplne potichu zignoruje dôkazy, že naozaj to zónu 2 má (čomu už vôbec neprotirečí) a začne vysvetlovať, čo zóna 2 je a ako sa má v nej trénovať, a že tento tréning bol úplne nahovno. Priznať si chybu u neho absolútne neexistuje. A ešte sa k tomu tváriť, že on tu niekoho niečo naučil.


Naposledy upravil MichalJ dňa 15.08.2019 - 22:35:37, celkovo upravené 1 krát.

15.08.2019 - 22:27:12
Čítaj pozornejšie. Písal som, že Z 2 nie je 139 bpm. Z 2 je niekoľko hodín pri 139 bpm. Zóna 2. Vytrvalosť. Žiadna chyba. Len si stále nepochopil čo je Z 2.

https://www.mtbiker.sk/clanky/9747/jazdite-efektivnejsie-so-sporttesterom-zakladne-zony-a-ich-vyuzitie.html


Naposledy upravil ivan dňa 15.08.2019 - 22:37:22, celkovo upravené 1 krát.

15.08.2019 - 22:34:59
ivan napísal:
Čítaj pozornejšie. Písal som, že Z 2 nie je 139 bpm. Z 2 je niekoľko hodín pri 139 bpm. Zóna 2. Vytrvalosť.

https://www.mtbiker.sk/clanky/9747/jazdite-efektivnejsie-so-sporttesterom-zakladne-zony-a-ich-vyuzitie.html


ivan napísal:
Našiel som. Minule si písal že max. pulz na bicykli máš 180. Takže 139 nemáš je Z 2 ale takmer Z 4.


ivan napísal:
Nie konštanty. 139 bpm nemôže byť pri max 180 bpm Z 2.


Áno, presne to si písal.
15.08.2019 - 22:37:12
A kde je tam chyba ? 235 ani 255 W čo tu dal nebolo Z 2.
15.08.2019 - 22:38:40
Chlapi, už to konečne pochopte, že tu platia 2 pravidlá
1.ivan má vždy pravdu
2.ked ivan pravdu nemá platí pravidlo č.1
16.08.2019 - 05:32:33
Ale teraz som nemal pravdu ja. Pojem Z 2 ako niekoľko hodinové zaťaženie na rozvoj vytrvalosti som nevymyslel ja. Podobne ako ty s pravidlami č. 1 a 2. Tiež som len niečo po niekom zopakoval. V tomto pripade. A nickowxy len mi nepovedz, že tiež chodiš na záťažové testy, odbery laktátu, ... a nedokážeš na bicykli obsedieť tri hodiny. So šlapanim do pedálov.
16.08.2019 - 09:33:19
Ja nechodím na žiadne zátažové testy, ja jazdím tak isto ako pred dviadsiatimi rokmi, ked sa cítim dobre tak si prišlápnem a ked nie tak spomalím, v poslednej dobe mám pocit, že všetci sa riadia iba nejakými číslami akoby boly stroje a nikto nepočúva svoje telo
16.08.2019 - 12:08:13
Vsak o tom je trening => ze nepocuvas svoje telo ktore ti hovori ze mas spomalit. Cisla ti len ukazuju realitu.

Vela ludi ma skor problem ist v den treningu dostatocne "silno" a v den ked je treba oddych dostatocne "pomaly". A v tomto ti dobre nastavene cisielko FTP vie velmi pomoct.

Poznam vela ludi aj na strave sa to da lahko pozriet. Vela vela nadrtenych jalovych kilometrov a potom v haku ide typek co ma 1/4 objemu kilometrov take bomby, ze mu nevedia ani len uvisiet a nie to sa este striedat :D


Naposledy upravil dellax dňa 16.08.2019 - 12:29:52, celkovo upravené 1 krát.

16.08.2019 - 12:18:05
Lenže časy kedy som mohol dajme tomu niečo dosiahnút sú nenávratne preč a na staré kolená sa nepotrebujem dogabať
16.08.2019 - 12:29:22
nickovw08 Sme ale v teme dnesny trening tak na margo toho :D
16.08.2019 - 12:33:06
Ako ja netvrdím, že tie čísla sú úplne zlé, len hovorím, že mi to tak príde, len samé čísla a zase len čísla a ludia kašlú nato čo im hovorí organizmus, a potom sa im stávajú také veci ako je pretrénovanie a strata motivácie, a ešte aby som nezabudol mňa to neživý, priority mám iné, ale na druhej strane tiež si viem dať dobre do teľa
16.08.2019 - 12:38:04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a nápoje)