Celkom dobre. Ako dlho ?

https://www.strava.com/athletes/20576473

06.10.2019 - 18:43:37
00
Krátko, 55km cca, malo som sa obliekol a bola mi zima..
06.10.2019 - 18:45:19
00
Otázočka, keď sa tu už niekoľkokrát preberalo počítanie nuly do wattowého priemeru, ako to berie Garmin, ako Strava, prípadne iné cyklo PC (Polar, Bryton...). Lebo nie je nula ako nula :) Či sa berie do úvahy vzdialenosť, alebo čas :)

Lebo ak idem do kopca 40 minút do kopca na 300W a dole 20 na voľnobeh, priemer mi vychádza 200W. Ale ak beriem v úvahu vzdialenosť, tak mi priemer vychádza 150W. A to mi príde sakra veľký rozdiel :) Je fakt, že 40 minútový kopec nepôjdem asi 20 minút dole, ale tu skôr ide o príklad.

Toto by som bol cekom zvedavý, osobne si mylsím, že strava berie vzdialenosť. No popravde, vzdialenosť je podľa mňa haluz. Už keď tak priemerovať čas... ak toto máte niekto odsledované, tak celkom by ma to zaujímalo, že ako to teda je, či to aj tie zariadenia umožňujú nastaviť, alebo nie, atď :)

“Zabudni na chyby, zabudni na zlyhania. Mysli iba na to, čo urobíš teraz a pusti sa do toho. Dnes je tvoj šťastný deň.” ― Will Durant

06.10.2019 - 22:18:56
00
Matematicky spravne mas Pavg= P.t1/(t1+t2) kde P je priemerny vykon pocas sliapania, t1 cas podavania vykonu, t2 cas bez sliapania.
06.10.2019 - 22:33:11
02
Richie18 napísal:
Je fakt, že 40 minútový kopec nepôjdem asi 20 minút dole

Martinské hole som išiel dole 40 minút :D
07.10.2019 - 00:05:32
02
blackseal napísal:
Matematicky spravne mas Pavg= P.t1/(t1+t2) kde P je priemerny vykon pocas sliapania, t1 cas podavania vykonu, t2 cas bez sliapania.


Matematicky stravácky mi to ale príde závislosť od vzdialenosti vzhľadom na to, že graf v analysis je závislý od prejdenej vzdialenosti. Z tohto mi vyplýva, že priemerný wattový výkon nemá prakticky žiadnu výpovednú hodnotu, lebo nikto nevie, ako u koho bol vypočítaný :)

“Zabudni na chyby, zabudni na zlyhania. Mysli iba na to, čo urobíš teraz a pusti sa do toho. Dnes je tvoj šťastný deň.” ― Will Durant

07.10.2019 - 07:20:00
00
Mam nastavene počitanie nuly v Garmine, rozdiel medzi Stravou a garminom v priemernom výkone takmer žiadny. Napr. posledný záznam garmin: priemerný výkon 163 W, strava: 162W. Všetky rozdiely čo som kontroloval sú v rozmedzí 1 - 2 W. Všimol som si ,že sú používatelia ktorým garmin pri 0 kadencii dá celkom peknú hodnotu W viď obr.

Prílohy:

power_chyba.png
power_chyba.png 144.23 KiB thumb_up0thumb_down

07.10.2019 - 07:51:34
00
Včera sigma 213.strava 196
07.10.2019 - 07:54:31
00
Richie18 napísal:
Matematicky stravácky mi to ale príde závislosť od vzdialenosti vzhľadom na to, že graf v analysis je závislý od prejdenej vzdialenosti. Z tohto mi vyplýva, že priemerný wattový výkon nemá prakticky žiadnu výpovednú hodnotu, lebo nikto nevie, ako u koho bol vypočítaný :)


Výpovednú hodnotu priemerný výkon má. Ale len u jedného cyklistu - v rámci seba. Nedajú sa porovnávať dvaja. Ak majú nastavený jeden zarátavanie nuly do priemeru a druhý nie. Mne ukazuje blbosti ak mám nastavené nezarátavanie nuly do priemeru. Ak chcem objektívne porovnávať vlastné tréningy musím mať prepnutý garmin do zarátavania nuly. Ale to nestačí. Ak chcem porovnať priemerný výkon dvoch tréningov musia byť oba tréningy na rovnakej trase - vzdialenosť aj profil. V opačnom prípade nemá výpovednú hodnotu priemerný výkon ani u jedného cyklistu - v rámci seba.

Príklad. Porovnanie priemerných výkonov dvoch kontrolných tréningov s ročným odstupom pri nastavení zarátavania nulových wattov. Celkom dobrá výpovedná hodnota. V 2018 - P 208 W pri 167 bpm. /93 % z max./ a v 2019 P 236 W pri 161 bpm. /89 % z max./


Ak prepnem Garmin do režimu nezarátavania nulových wattov interpretuje strava.com priemerný výkon nepresne. Hodnota celkového priemerného výkonu na strave je väčšia. Na konci úsekov so šlapaním zostane ,,visieť,, nejaká hodnota ktorú strava berie ako výkon v dalšej časti bez šlapania a zaráta ho potom do celkového priemerného výkonu, hoci tam boli nulové hodnoty. V ,,analysis,, sa to zobrazí vodorovnými čiarami v časti ,,Power,,. V tomto výjazde urobila strava z Garminových 208 W - bez zarátavania núl pri nešlapaní - priemerný výkon celej jazdy 223 W. Posledný obrázok - nulové watty.

Prílohy:

P  208 W - 2018.PNG
P 208 W - 2018.PNG 139.43 KiB thumb_up0thumb_down

P 236 W - 2019.PNG
P 236 W - 2019.PNG 143.79 KiB thumb_up0thumb_down

nulové watty.PNG
nulové watty.PNG 437.15 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473

07.10.2019 - 08:52:50
00
PetoPeto21 napísal:
Inak keď sa ochladí hneď sú tie tepy nižšie

u mna vcera presne naopak
07.10.2019 - 16:12:03
00
Mozno uz na teba nieco lezie :lol:

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

07.10.2019 - 16:16:51
00
U mna tiež nižšie. Oproti minulej nedeli o 32. 126 oproti 158.

https://www.strava.com/athletes/20576473

07.10.2019 - 17:05:25
00
u mna vyssie. oproti minulej nedeli o 123. 73 oproti 196.
07.10.2019 - 17:35:12
00
Máš tam prehodené. Má byť: 196 oproti 73 minulú nedeľu.

https://www.strava.com/athletes/20576473

07.10.2019 - 17:43:00
00
Richie18 napísal:
osobne si mylsím, že strava berie vzdialenosť

Vývojári Stravy sú síce možno lietadlá, ale fyziku predsa len poznajú.

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

07.10.2019 - 18:21:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up