280 W do kopca moze byt ine, ako 280 W po rovine a to z dovodu, ze mas mierne iny posed, zapajas viac svalovych vlakien a preto pri tom istom podavanom vykone mas inu uroven vnimaneho usilia. Takze watty davas tie iste, ale, subjektivne sa citis lepsie ked ich davas do kopca :-).
15.10.2019 - 14:15:14
00
Prvé - rozdielny vplyv na organizmus, náročnosť rovnakého výkonu jazdy do kopca, proti vetru a na rovine. Jednoduchý dôkaz. U toho istého cyklistu je rozdiel v najlepšom wattovom výkone napr. 20 minút do kopca a po rovine. Do kopca je hodnota najlepšieho výkonu vyššia

v com je rozdielny? v com je vykon na rovine narocnejsi? preco? Ja netvrdim, ze rozdiel medzi vykonom na rovine a na kopci nie je. Len ty absolutne netusis, ze preco ;-) A ten vietor si stale nijak nevysvetlil.

Druhé - presné meranie priemerného výkonu v tréningoch na rovine, v každom so zmenou o 1 W väčšou. S presnosťou na 1 W. V týždňových - presných 7 dňových odstupoch. 256 - 257 - 258 W

na toto staci este raz skopirovat co som uz napisal (evidentne sa nepodarilo na prvy pokus pochopit):
lebo je rozdiel ist 4 minutovy interval s priemerom 400W, kde pri konci ked vidis, ze ti chyba pridas, alebo mas moc a "spomalis", aby ti to ukazalo zazracne cislo 400.

a

A este raz, priemerne Watty za x minut nemaju s tvrdenim "V tejto oblasti vnútorného stavu organizmu rozhoduje každý watt" absolutne nic spolocne.

Tak kludne skus este raz.

A este jedna vec, mohol by si uz prestat urazat tu ludi len za to, ze maju/podporia iny nazor ako mas ty.

"V živote sa treba pre niečo zapáliť... V krematóriu už bude neskoro."

15.10.2019 - 14:19:27
00
blackseal napísal:
Ivan, tri obrazky pod sebou, kde mas po jednom odstupnovany PRIEMERNY VYKON su dokazom coho? Ako si sa zlepsoval z tyzdna na tyzden o watt? ;-)


Dôkazom presnosti merania a máš pravdu - aj zlepšovania o 1 W za týždeň. Za x týždňov z 251 W na 280 W. 4 W/kg na rovine /NP 286/.

https://www.strava.com/athletes/20576473

15.10.2019 - 14:22:23
00
Mameluch.

,,na toto staci este raz skopirovat co som uz napisal (evidentne sa nepodarilo na prvy pokus pochopit):
lebo je rozdiel ist 4 minutovy interval s priemerom 400W, kde pri konci ked vidis, ze ti chyba pridas, alebo mas moc a "spomalis", aby ti to ukazalo zazracne cislo 400.,,

Co ty tu aké zázraky chceš vyrábat v tréningu. Ved máš ísť 3 minúty priemerný výkon 400 W. Ze počas tých 3 minút šantíš jak splašený kon - tvoj problém. Sa ukludni a 400 W dáš aj bez šantenia.

https://www.strava.com/athletes/20576473

15.10.2019 - 14:30:05
00
Mameluch napísal:
na toto staci este raz skopirovat co som uz napisal (evidentne sa nepodarilo na prvy pokus pochopit):
lebo je rozdiel ist 4 minutovy interval s priemerom 400W, kde pri konci ked vidis, ze ti chyba pridas, alebo mas moc a "spomalis", aby ti to ukazalo zazracne cislo 400.

a

A este raz, priemerne Watty za x minut nemaju s tvrdenim "V tejto oblasti vnútorného stavu organizmu rozhoduje každý watt" absolutne nic spolocne.

Tak kludne skus este raz.

A este jedna vec, mohol by si uz prestat urazat tu ludi len za to, ze maju/podporia iny nazor ako mas ty.


Podporia názor ze sa v tréningu nedá merať priemerný výkon presne ? Ked sa dá ?

https://www.strava.com/athletes/20576473

15.10.2019 - 14:32:33
00
Ako moze byt dokazom presnosti, ked uvedies tri rozne hodnoty namerane v troch roznych pokusoch? Ked si pravdepodobne vedome/podvedome prisposoboval vykon dosiahnutiu zelaneho cisla? Vezmi si len, ze pri ~ 250 wattoch je jeden watt cca 0.4%. Mozem Ta ubezpecit, ze takyto "narast" je v pripade biologickych systemov kludne vysvetlitelny chybami merania, ako si sa vyspal, ake bolo teplo a co si mal na obed.
15.10.2019 - 14:34:28
00
nekonečná debata. blackseal, mameluch, ... je to presné meranie. Z jednoduchého dôvodu. 16.3. som mal v pláne odtrénovať priemerný výkon 256 W počas 28 minút. 23.3 som mal v pláne odtrénovať priemerný výkon 257 W počas 28 minút. 30.3. som mal v pláne odtrénovať priemerný výkon 258 W počas 28 minút. Plán splnený na 100%. Co sa týka merania výkonu. Merania času na 99,9 %. :D To neboli pokusy ani čarovanie, ... :D

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 15.10.2019 - 14:46:02, celkovo upravené 1 krát.

15.10.2019 - 14:41:57
00
Otazka, ked vykonavas vedecky pokus s nazvom: presne meranie, vidis na display wattmetra aky mas aktualny priemerny vykon?
15.10.2019 - 14:45:10
00
Samozrejme. Bez toho by to nešlo.

https://www.strava.com/athletes/20576473

15.10.2019 - 14:46:52
00
Bingo, takze ty si prisposobujes usilie k zelanemu vysledku a nazves to: presnost merania. Takze, ked pojdem do posilky poviem si, ze dam v tlaku na lavicke 3 serie, po 10 opakovani s 50 kg cinkou a aj to urobim presne som zmeral svoje cvicenie :-).
15.10.2019 - 14:54:44
00
Tak. Prispôsobujem plán tomu aký výkon chcem ísť v tréningu. V decembri 2018 som si dal plán ze 16.3. 2019 podjem 256 W, 23.3. 257 W, ... A potom presne meriam. Na to slúži plán. A wattovú pílu už si videl? :D Zastavila sa na 280 W a 20 minútach stredo európskeho času. :D Stredné ucho. Pošprtanie si v ľavom uchu. Mojej achiilovej päte. :D

Prílohy:

pílka.png
pílka.png 493.42 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 15.10.2019 - 15:06:42, celkovo upravené 1 krát.

15.10.2019 - 15:05:40
00
ivan napísal:
Mameluch.

,,na toto staci este raz skopirovat co som uz napisal (evidentne sa nepodarilo na prvy pokus pochopit):
lebo je rozdiel ist 4 minutovy interval s priemerom 400W, kde pri konci ked vidis, ze ti chyba pridas, alebo mas moc a "spomalis", aby ti to ukazalo zazracne cislo 400.,,

Co ty tu aké zázraky chceš vyrábat v tréningu. Ved máš ísť 3 minúty priemerný výkon 400 W. Ze počas tých 3 minút šantíš jak splašený kon - tvoj problém. Sa ukludni a 400 W dáš aj bez šantenia.


Co myslis Konik, koho je tento graf 2 minutoveho intervalu s priemerom 298W z 17.3.2019 17:34? Pre lepsie chapanie som ti k tym zubom napisal aj konkretne W hodnoty. a sleduj ako sa tie zuby ku koncu zvacsuju, to doladujes priemerny vykon na pozadovanu hodnotu ochylkami skoro 100W.

Este priemery po 30s:
1. 30s priemer 321W
2. 30s priemer 292W
3. 30s priemer 277W
4. 30s priemer 289W

Na kolko je toto presny priemer 298W nech si kazdy spravi nazor sam.

Prílohy:

Screenshot_4.png
Screenshot_4.png 56.53 KiB thumb_up0thumb_down

"V živote sa treba pre niečo zapáliť... V krematóriu už bude neskoro."

15.10.2019 - 15:05:58
03
ivan napísal:
Plán splnený na 100%. Co sa týka merania výkonu. Merania času na 99,9 %. :D To neboli pokusy ani čarovanie, ... :D


Bez urážky, ale na toto by som už označenie „pokusy“ ani „čarovanie“ rozhodne nepoužil, išiel by som trochu ďalej a expresívnejšie (len kvôli rešpektu k veku si ale dám pohov). Aj keď mám očividne o dosť menej rokov, označenie „trúba“ si vyprosujem - a nielen preto, že drobná vizualizácia tých absolútne PRESNÝCH MERANÍ ukáže, že to s tým lineárnym zlepšovaním nie je až také žeravé a tá úvaha o úmyselnom šantení s trafením sa na vytúžené číslo nie je vôbec mimo. Ono jedna vec je deklarovať periodické zlepšovanie a plnenie plánu na 100 %, druhá vec je ale otázka aký zmysel a praktické využitie má v cyklistickom tréningu smerovať svoje úsilie k cieľom typu „dám teraz na PRESNE rovnakej trati PRESNE o 1 W viac ako minulý týždeň, ale zase za rovnaký čas prejdem o 550 metrov menej ako pred dvoma“ :?:

Prílohy:

graf.png
graf.png 84.55 KiB thumb_up0thumb_down

beer inside team


http://www.beer-inside.sk/
http://www.jarnysprint.sk/

15.10.2019 - 15:09:20
04
Mameluch napísal:
Co myslis Konik, koho je tento graf 2 minutoveho intervalu s priemerom 298W z 17.3.2019 17:34? Pre lepsie chapanie som ti k tym zubom napisal aj konkretne W hodnoty. a sleduj ako sa tie zuby ku koncu zvacsuju, to doladujes priemerny vykon na pozadovanu hodnotu ochylkami skoro 100W.

Este priemery po 30s:
1. 30s priemer 321W
2. 30s priemer 292W
3. 30s priemer 277W
4. 30s priemer 289W

Na kolko je toto presny priemer 298W nech si kazdy spravi nazor sam.


Ach mameluch. Nie. Este raz. 16.3., 23.3., 27.3. - plán 256, 257, 258 W - priemerný výkon 28 minútového tréningu. Skutočnosť 256, 257, 258 W. Tažké pochopiť ? Nie plán 30 sekundových priemerov ale 28 minútového tréningu.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 15.10.2019 - 15:17:23, celkovo upravené 1 krát.

15.10.2019 - 15:15:21
00
Mameluch napísal:
Na kolko je toto presny priemer 298W nech si kazdy spravi nazor sam.

a to si panko ani neuvedomuje co si sposobuje tymi 340w peakmi pri 280w tresholde :angel:
15.10.2019 - 15:17:16
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up